کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کی بی سی 1200 تومان کشف قیمت شد


کد خبر : ۳۹۴۲چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۸:۴۵۳۴۶۹ بازدید

در جریان عرضه شرکت کی بی سی برای اولین بار در فرابورس، 1200 تومان کشف قیمت شد و سهمیه آنلاین‌ها نیز 200 سهم در نظر گرفته شده است.

امروز چهارشنبه مورخ 21/12/1392 تعداد 6،000،000 سهم شرکت کی بی سی (سهامی عام) برای اولین بار پس از پذیرش در بازار دوم فرابورس ایران در نماد کی بی سی1 عرضه شد.

سهام این شرکت، 1200 تومان کشف قیمت شد و برای تخصیص به معامله‌گران آنلاین فرآیند عرضه تا دقایقی دیگر آغاز می‌شود؛ سهمیه آنلاین‌ها در فرآیند عرضه اولیه 200 سهم در نظر گرفته شده است.

تعداد 3،526،200 سهم شرکت کی بی سی در نماد کی بی سی1 رأس ساعت 11:15 به قیمت کشف شده (قیمت 12000 ریال) با سهمیه در نظر گرفته شده برای هر یک از معامله گران بر خط (آنلاین) حداکثر200 سهم صرفاً جهت خرید توسط معامله گران بر خط (آنلاین)، بازگشایی خواهد شد.


حذف محدودیت معاملاتی بورس از شنبه

محدودیت معاملاتی که حدود یک ماه پیش برای کنترل رفتارهای هیجانی سهامداران اعمال شده بود، از شنبه هفته آینده حذف خواهد شد.

محدودیت معاملاتی که پیش از این توسط هیأت مدیره سازمان بورس مبنی بر فروش سهام 2 درصد حجم مبنا یا 50 هزار سهم (هر کدام بیشتر باشد) تصویب شد، از روز شنبه حذف خواهد شد.بر اساس این گزارش با توجه به ایجاد تعادل و روند طبیعی بازار این محدودیت‌ها برداشته خواهند شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها