کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات قیمت طلا در بازارهای جهانی امروز جمعه


کد خبر : ۳۹۲۷۰جمعه، ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۰:۲۷۴۱۹ بازدید

در حالی که آمارهای مهم اشتغال و نرخ بیکاری آمریکا قرار است امروز جمعه منتشر شود، قیمت طلا با تغییر چندانی روبرو نشده است.

آمارهای اشتغال آمریکا در ماه جولای قرار است طی ساعات آینده از سوی وزارت کار این کشور اعلام شود و قیمت طلا نزدیک به بالاترین سطح در 7 هفته اخیر تثبیت شده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز جمعه به 1269 دلار رسیده است. شاخص ارزش دلار در برابر سبدی از شش ارز معتبر بین المللی همچنان با کاهش روبرو شده و این عامل مهمی برای افزایش قیمت جهانی طلا در روزهای اخیر بوده است.

این گزارش افزود: تعداد مدعیان دریافت بیمه بیکاری در آمریکا طی هفته گذشته با کاهش روبرو شده است. این مساله می تواند احتمال افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را همچنان تقویت کند. فدرال رزرو همچنین اعلام کرده است که قصد دارد طی ماه های آینده برنامه کاهش تراز مالی 4.5 تریلیون دلاری را آغاز کند.

ادامه نگرانی ها نسبت به تنش های سیاسی در کاخ سفید و تحقیقات درباره دحالت احتمالی روسیه در انتخابات ریاست جمهوری نوامبر آمریکا تاثیر زیادی بر نوسانات قیمت طلا و سایر کالاهای راهبردی داشته است.

آمارهای مهمی که طی روزهای آینده منتشر می شود روند رشد اقتصادی در چین در ماه جولای را نشان خواهد داد. افزایش تنش و اختلافات تجاری با آمریکا می تواند فشار زیادی را بر رشد اقتصادی چین طی ماه های آینده وارد کند.

بانک مرکزی انگلیس هم در نشست روز پنجشنبه خود نرخ بهره را بار دیگر بذون تغییر حفظ کرده و پیش بینی نسبت به رشد اقتصادی و دستمزدها را کاهش داده است. علت اصلی این مساله تبعات احتمالی خروج این کشور از اتحادیه اروپا بوده است. مذاکرات رسمی برگزیت بین مقام های بریتانیا و اتحادیه اروپا آغاز شده است.

فدرال رزرو آتلانتا پیش بینی کرده است که رشد اقتصادی آمریکا در سه ماه سوم امسال به بیش از 4 درصد خواهد رسید. افزایش چشمگیر شاخص سهام داوجونز نیز فشار زیادی را بر قیمت جهانی طلا وارد کرده است.

چین پنجشنبه از اظهارات رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا در خصوص اینکه واشنگتن قصد سرنگونی دولت کره شمالی را نداشته و برای مذاکره با پیونگ یانگ آمادگی دارد، استقبال کرد. چین اعلام کرده است که همواره از مذاکره حمایت کرده است.

 تیلرسون گفته است که واشنگتن به دنبال متقاعد کردن کره شمالی برای دست برداشتن از برنامه های هسته ای و موشکی از طریق فشار مسالمت آمیز است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها