کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد بسیار شدید خودروی پژو 405 به تریلر / تصاویر


کد خبر : ۳۹۲۲۷پنجشنبه، ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲:۲۳۱۴۲۴ بازدید

تصادف شدید تریلی، خودرو سواری و وانت بار در بزرگراه فتح(جاده قدیم کرج) موجب مصدومیت راننده سواری شد.

گروه حوادث- در پی تماس رانندگان خودروهای عبوری با ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران مبنی بر تصادف سه دستگاه خودرو با هم، این ستاد بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 59 و گروه امداد و نجات 7 را در ساعت 16:31دقیقه بعد از ظهر روز گذشته به کیلومتر 11 بزرگراه فتح، روبروی سه راه شهریاراعزام کرد.

علی مددی رئیس ایستگاه 59 آتش نشانی تهران که از ابتدا در محل حادثه حضور یافته بود در این خصوص ابراز داشت: این حادثه در مسیر غرب به شرق بزرگراه فتح اتفاق افتاد و طی آن یک دستگاه کامیون تریلی، یک دستگاه خودرو سواری پژو پرشیا و نیز یک دستگاه نیسان وانت به شدت با یکدیگر برخورد کردند که بر اثر آن خودروی پرشیا از عقب به زیر تریلی رفت و راننده آن به شدت مصدوم و در داخل اتاقک آن گرفتار شد.

مددی در مورد نحوه عملیات نیروها گفت: آتش نشانان بلافاصله با رعایت کامل نکات ایمنی اقدام به قطع برق هر سه خودرو کرده و سپس خودروی پرشیا را از زیر تریلی خارج کردند.

وی ادامه داد: نیروهای عملیات درادامه عملیات خود، راننده 50 ساله خودروسواری را که به شدت آسیب دیده و قادر به حرف زدن نبود را با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی از داخل خودرو بیرون آورده و وی را جهت انتقال به مرکز درمانی به بالگرد اورژانس که در محل حادثه حاضر شده بود، تحویل دادند.

گفتنی است علت بروز این حادثه رانندگی هم اکنون از سوی پلیس راهور در دست بررسی است.

برخورد بسیار شدید خودروی پژو 405 به تریلر

برخورد بسیار شدید خودروی پژو 405 به تریلر



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها