کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شنبه 14 مردادماه همه بورس‌های مناطق تعطیل هستند


کد خبر : ۳۹۱۹۲چهارشنبه، ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶:۳۴۶۳۹ بازدید

بورس اوراق بهادار تهران خبر داد: در پی اعلام رسمی تعطیلی تهران در روز شنبه 14 مردادماه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری ...

بورس اوراق بهادار تهران خبر داد: در پی اعلام رسمی تعطیلی تهران در روز شنبه 14 مردادماه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بورس‌ها در این روز فعالیتی نخواهند داشت و تعطیل هستند.

شرکت بورس اوراق بهادار با استناد به اطلاعیه سازمان بورس و اوراق بهادار از عدم فعالیت همه ارکان بازار سرمایه از جمله بورس اوراق بهادار تهران، تالار های معاملات مناطق معاملاتی مختلف خبر داده است.

در اطلاعیه سازمان بورس آمده است: با اعلام رسمی تعطیلی شنبه آینده 14 مردادماه به مناسبت برگزاری مراسم تحلیف ریاست جمهوری، بورس ها در این روز فعالیتی نخواهند داشت و تعطیل هستند.

بر اساس این گزارش ، با توجه به اینکه کلیه دستگاه‌های دولتی و نهادهای عمومی در روز شنبه چهاردهم مرداد 1396 در شهر تهران تعطیل است، علاوه بر بورس تهران سایر بورس ها از جمله فرابورس ایران، بورس کالای ایران و بورس انرژی نیز تعطیل هستند و معاملاتی در آنها انجام نمی شود.

در این اطلاعیه تاکید شده است: با توجه به متمرکز بودن سامانه های معاملاتی در پایتخت، تالارهای مناطق نیز به دلیل تعطیلی بورس ها در تهران، در این روز فعالیتی نخواهند داشت.

 به این ترتیب نخستین روز کاری بورس ها در هفته آینده روز یکشنبه 15 مرداد ماه 96 خواهد بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها