کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بنزین ارزان به جای بنزین نوروزی


کد خبر : ۳۹۰۳یکشنبه، ۱۸ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۸:۲۵:۲۷۶۸۳۴ بازدید

رییس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: از آنجا که دولت با وجود الزام برای افزایش 38 درصدی قیمت حامل‌های انرژی، بنزین را گران نکرد، مردم در هفت‌ماه گذشته، از بنزین ارزان به جای بنزین نوروزی استفاده کرده‌اند.

ایسنا , مسعود سلطانی‌فر اظهار کرد: امسال دولت مصوبه‌ی مناسبی برای تشکیل ستاد هماهنگی‌های سفر در همه‌ی استان‌ها داشته و با پیگیری‌های صورت‌گرفته و حضور دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط، هماهنگی‌ها برای ارائه‌ی خدمات به مسافران نوروزی انجام شده است.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به هماهنگی‌هایی که برای ارتقای کیفیت خدمات‌رسانی در نوروز با اتحادیه‌های بخش خصوصی انجام شده است، بسیاری از اقامتگاه‌ها در استان‌های مختلف اعلام آمادگی کرده‌اند تا نه‌تنها قیمت‌های خدمات نوروزی را افزایش ندهند، بلکه 15 تا 40 درصد در استان‌های مختلف برای مسافران تخفیف بدهند.

رییس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری تأکید کرد: اداره‌های کل در استان‌های مختلف بر نحوه‌ی خدمات‌رسانی دستگاه‌های در نوروز نظارت کامل دارند و امیدواریم نوروز پیش‌ رو، کم‌حاشیه و کم‌حادثه‌ترین نوروز، در سال‌های اخیر باشد.

سلطانی‌فر در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره‌ی وضعیت بنزین نوروزی، گفت: مردم در هفت‌ماه گذشته، از بنزین سفر استفاده کردند، چراکه با وجود الزام قانونی برای افزایش 38 درصدی قیمت حامل‌های انرژی، دولت در ماه‌های گذشته افزایش قیمتی اعمال نکرد. هم‌چنین با وجود این‌که افزایش قیمت این حامل‌ها در بودجه‌ی سال آینده پیش‌بینی شده و مقرر بود تا از ابتدای سال آینده اعمال شود، دولت آن را به بعد از تعطیلات نوروز موکول کرده است.

او اضافه کرد: مردم ماه‌هاست از بنزین به‌صورت ارزان‌قیمت استفاده می‌کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها