کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قول سیف برای حل 2 ماهه مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی


کد خبر : ۳۸۹۲۶پنجشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳:۵۹۴۶۰۹ بازدید

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت:ظرف چند روز گذشته طرحی برای حل مشکل سپرده‌گذاران از سوی رئیس کل بانک مرکزی ارائه شده و ...

نماینده مردم بهار و کبودرآهنگ در مجلس گفت:ظرف چند روز گذشته طرحی برای حل مشکل سپرده‌گذاران از سوی رئیس کل بانک مرکزی ارائه شده و سیف گزارشی را در مورد اقدامات انجام شده ارائه کرده است.

محمدعلی پورمختار گفت: ولی‌الله سیف رئیس کل بانک مرکزی قول داده تا ظرف یک تا دو ماه آینده مشکلات سپرده گذاران موسسات مالی همچون آرمان و کاسپین مرتفع شود.

وی افزود: چنانچه سیف در این رابطه بدقولی کند و مشکلات سپرده گذاران این مؤسسات تا یکی دوماه آینده مرتفع نشود تحقیق و تفحص از بانک مرکزی به جریان می‌افتد.

عضو کمیسیون قضایی مجلس اظهارداشت: پیش از این تحقیق و تفحص از بانک مرکزی در مجلس کلید خورد که با توجه به قول‌ها و وعده‌های رئیس کل بانک مرکزی برای حل مشکل سپرده‌گذاران مؤسسات مالی، تحقیق و تفحص موقتاً متوقف شد تا نتیجه کار مشخص شود.

پورمختار در پایان خاطرنشان کرد: ظرف چند روز گذشته طرحی برای حل مشکل سپرده‌گذاران از سوی رئیس کل بانک مرکزی ارائه شده و سیف گزارشی را در مورد اقدامات انجام شده ارائه کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها