کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا امروز پنج‌شنبه 5 مردادماه 96


کد خبر : ۳۸۹۱۹پنجشنبه، ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۹:۰۲۸۹۶ بازدید

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه همچنان تحت تاثیر بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار داشته و با افزایش نسبی روبرو شده است.

قیمت طلا در آغاز مبادلات امروز پنجشنبه همچنان تحت تاثیر بیانیه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا قرار داشته و با افزایش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا امروز نزدیک به بالاترین سطح خود در 6 هفته اخیر رسیده است. انتشار بیانیه فدرال رزرو آمریکا موجب شد تا شاخص ارزش دلار نزدیک به پایین ترین سطح خود در 13 ماه اخیر برسد و این مساله تقاضا برای طلا در بازارهای بین المللی را افزایش داده است.

بر اساس این گزارش قیمت هر اونس طلا امروز با افزایش نسبی همراه شده و به بیش از 1263 دلار رسیده است. این بالاترین قیمت طلا از 15  ژوئن به شمار می رود.

فدرال رزرو آمریکا در پایان نشست چهارشنبه خود نرخ بهره را بدون تغییر حفظ کرده است. فدرال رزرو در بیانیه منتشر شده تاکید کرده است که برنامه کاهش اوراق قرضه و تراز مالی را به زودی آغاز خواهد کرد. این مساله نشانگر اطمینان مقام های فدرال رزرو نسبت به بهبود اوضاع اقتصادی آمریکا است.

شاخص ارزش دلار آمریکا روز چهارشنبه پس از انتشار بیانیه فدرال رزرو به پایین ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته رسیده است.

رهبران جمهوریخواه سنای آمریکا نتوانستند به قول خود برای پایان دادن به برنامه بهداشت و سلامت موسوم به اوباماکر عمل کنند.این مساله موجب شده است تا نگرانی های زیادی نسبت به توانایی دولت ترامپ برای اجرای سیاست های مالی طی ماه های آینده به وجود آید. ترامپ قول داده است تا مالیات ها را کاهش داده و میلیاردها دلار در زیرساخت های اقتصادی سرمایه گذاری کند.

در حالی مجلس نمایندگان و سنای آمریکا لایحه اعمال تحریم های جدید علیه روسیه ایران و کره شمالی را تصویب کرده است، روسیه نیز هشدار داد که اقدامات تلافی جویانه ای را علیه واشنگتن اتخاذ خواهد کرد.

اتحادیه اروپا نیز نسبت به تبعات منفی تحریم های جدید آمریکا علیه روسیه هشدار داده است. کشورهای اروپایی به شدت به منابع انرژی روسیه وابسته هستند و تحریم های جدید آمریکا می تواند به ضرر امنیت انرژی اروپا باشد.

مقام های آمریکایی هشدار می دهند که کره شمالی احتمالا قصد دارد یک آزمایش موشکی دیگر را در سالگرد پایان جنگ دو کره در سال 1953 میلادی انجام دهد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها