کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپل فروشنده محصولات نوکیا شد


کد خبر : ۳۸۹۰۵چهارشنبه، ۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۰:۱۶۱۹۳۱ بازدید

کمپانی اپل بار دیگر محصولات نوکیا را در استور آنلاین خود به فروش می رساند.

 اپل یکبار دیگر به طور مستقیم محصولات نوکیا را از طریق فروشگاه آنلاین خود به فروش می رساند و به زودی امکان دارد در خرده فروشی های فیزیکی خود نیز این اقدام را انجام دهد. البته منظور از این خبر، گوشی های هوشمند این کمپانی نیست؛ زیرا شرکت اپل هیچگاه اقدام به فروش گوشی های هوشمند اندرویدی نوکیا نخواهد کرد، اما مشتاق فروش یک یا دو دستگاه مربوط به حوزه سلامت از این شرکت می باشد.

این محصولات می توانند ترازو، وسیله ی اندازه گیری فشار خون و موارد دیگری باشند که قبلا با برند Withings تولید می شدند. نوکیا سال گذشته، این برند را خریدارای کرده و از آن پس تمام این محصولات را با نام تجاری خود به فروش می رساند.

شرکت اپل قبلاً نیز محصولات برند Withings را به فروش می رساند، اما بعد ها نوکیا با استفاده از ثبت چند پتنت، شکایتی علیه اپل انجام داد و از فروش این محصولات جلوگیری کرد. نهایتاً در ماه می، توافقی بین این دو شرکت امضا شد و فروش محصولات سلامتی برند نوکیا از اپل استور، دوباره آغاز شد.

در حال حاضر محصولاتی از قبیل؛ ترازو های Nokia Body Cardio و Body +، تب سنج Thermo و فشارسنج خون BPM + از طریق فروشگاه اپل قابل خریداری هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها