کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

درآمد 26 میلیارد دلاری آلفابت در 3 ماهه دوم سال 2017


کد خبر : ۳۸۸۷۰سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰:۱۷۶۰۲ بازدید

اگر چه در سال 2017 بسیاری از شرکت‌های فناوری حال و روز خوبی نداشته‌اند، اما سرمایه‌گذاری آلفابت (شرکت مادرتخصصی گوگل) در برخی حوزه‌های ...

اگر چه در سال 2017 بسیاری از شرکت‌های فناوری حال و روز خوبی نداشته‌اند، اما سرمایه‌گذاری آلفابت (شرکت مادرتخصصی گوگل) در برخی حوزه‌های خاص به نفع آن تمام شده است.

آلفابت از حوزه هایی مانند تبلیغات موبایلی، پخش آنلاین ویدئو، هوش مصنوعی و کلود درآمد خوبی به جیب زده و اگر چه در حوزه کلود از آمازون و مایکروسافت عقب مانده، اما در مجموع توانسته رقبا را عقب براند.

رشد سالانه درآمد آلفابت از محل ارائه این خدمات 20 درصد است و این شرکت 680 میلیارد دلاری امسال از محل ارائه خدمات یادشده بیش از 100 میلیارد دلار به جیب خواهد زد.

آلفابت می گوید درآمد آن در سه ماهه دوم سال 2017 با رشد 21 درصدی به 26 میلیارد دلار خواهد رسید. این رشد در سه ماهه اول سال 2017 بالغ بر 22 درصد بود. رشد درآمد گوگل از محل تبلیغات طی این مدت 18 درصد بوده و به 22.7 میلیارد دلار رسیده است.

بازدید 1.5 میلیارد نفر از یوتیوب در هر ماه هم درآمد خوبی را برای آلفابت ایجاد کرده است. درآمدهای گوگل از محل ارائه خدمات کلود، سخت افزار و خدمات گوگل پلی هم با رشد 42 درصدی به 3.09 میلیارد دلار رسیده است. گوگل قصد دارد در این بخش و همین طور به منظور توسعه خدمات هوش مصنوعی کارمندان جدیدی را استخدام کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها