کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز سه‌شنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۳۸۸۶۴سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲:۰۵۴۹۵ بازدید

طلا پس از این که روز گذشته به بالاترین قیمت در یک ماه گذشته صعود کرد، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با انتظار سرمایه‌ گذاران ...

طلا پس از این که روز گذشته به بالاترین قیمت در یک ماه گذشته صعود کرد، در معاملات روز سه شنبه بازار جهانی با انتظار سرمایه‌ گذاران برای نتیجه نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا اندکی افزایش یافت.

هر اونس طلا برای تحویل فوری در معاملات روز جاری بازار سنگاپور ۰.۲ درصد رشد کرد و به ۱۲۵۶.۷۱ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز دوشنبه به ۱۲۵۸.۷۹ دلار صعود کرده بود که بالاترین قیمت از ۲۳ ژوئن بود.

در بازار نیویورک، هر اونس طلا برای تحویل در اوت ۰.۲ درصد صعود کرد و به ۱۲۵۷ دلار رسید. بهای معاملات این بازار روز گذشته با ۶۰ سنت کاهش، در ۱۲۵۴.۳۰ دلار بسته شده بود.

نشست سیاست پولی بانک مرکزی آمریکا صبح سه شنبه آغاز شده و بعد از ظهر چهارشنبه با انتشار بیانیه‌ای به پایان می‌رسد. سرمایه‌گذاران منتظر بیانیه کمیته سیاست گذاری بانک مرکزی برای دریافت نشانه‌هایی درباره روند افزایش نرخ‌های بهره در ماه‌های آینده هستند.

به گفته تحلیلگران گروه بانکی ANZ، اگرچه انتظار نمی‌رود در این نشست افزایش نرخ‌های بهره تصویب شود، اما بازار احتمالا تا زمان این نشست شاهد کاهش حجم معاملات خواهد بود.

ادوارد مایر، تحلیلگر شرکت INTL FCStone در یادداشتی نوشت: ما نسبت به طلا خوش‌بینی محتاطانه‌ای داریم، زیرا در حال حاضر با توجه به تداوم ابهامات سیاسی در واشنگتن و نزدیک شدن به مهلت تمدید سقف بدهی دولت، ضعف دلار آمریکا ادامه دارد.

بر اساس گزارش رویترز، دلار آمریکا در معاملات روز سه شنبه در برابر سبدی از ارزهای بزرگ نزدیک به پایین ترین رکورد ۱۳ ماه گذشته قرار گرفت. نگرانی‌ها نسبت به استمرار جنجال سیاسی که مانعی برای اجرای تدابیر محرک اقتصادی دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا، خواهد بود عامل دیگری است که ارزش دلار را تحت فشار قرار داده است.

در بازار سایر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری ۰.۱ درصد صعود کرد و به ۱۶.۴۶ دلار رسید. هر اونس پلاتین برای تحویل فوری حدود یک درصد افزایش یافت و ۹۳۴.۶۰ دلار معامله شد. هر اونس پالادیوم برای تحویل فوری با ۰.۸ درصد افزایش، در ۸۵۴.۹۰ دلار ایستاد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها