کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشت مرغ کیلویی 8 هزار تومان گران نیست


کد خبر : ۳۸۸۵۴سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۲:۰۸۹۵۳ بازدید

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: مرغها به دلیل گرما در مرغداری‌ افزایش وزن ندارند و در نتیجه طول دوره پرورش بیشتر شده و از طرف ...

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی گفت: مرغها به دلیل گرما در مرغداری‌ افزایش وزن ندارند و در نتیجه طول دوره پرورش بیشتر شده و از طرف دیگر استان‌های دیگر به دلیل مسافرت‌ها و افزایش مصرف مرغ کمتری را روانه بازار پایتخت می‌کنند.

محمد یوسفی در مورد آخرین وضعیت تولید و قیمت مرغ گرم، اظهار داشت: به دلیل گرمای شدید هوا طول دوره رشد جوجه‌ها بیشتر شده و مرغ‌ در مرغداری‌ها وزن آن چنانی نمی‌گیرد و در نتیجه مرغدار مجبور است دوره بیشتری را صرف پرورش مرغ نماید.

وی اضافه کرد: مرغهایی در زمستان و بهار برای کشتار وارد کشتارگاه می‌شوند که وزن‌شان کمتر از 2 کیلو و 800 گرم نبوده، ولی اکنون بیش از 2 کیلو و 400 گرم نیست.

رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی به این نکته اشاره کرد که در استان تهران که بیشترین حجم مصرف مرغ را دارد فقط 25 تا 30 درصد مصرف در خود این استان تهیه می‌شود و بقیه باید از سایر استان‌ها وارد شود.

وی با اشاره به افزایش حجم سفرها در فصل تابستان، تصریح کرد: به همین دلیل مصرف مرغ در هر استان به ویژه استان‌های گردش‌پذیر افزایش یافته و مرغشان را کمتر روانه بازار تهران می‌کنند.

یوسفی در مورد قیمت مرغ نیز، گفت: همین امروز هر کیلوگرم مرغ در میادین میوه و تره‌بار 6990 تومان به فروش می‌رسد که این رقم در میدان بهمن 7200 تا 7500 تومان بوده است. همچنین رصدهای ما از سطح شهر تهران نشان می‌دهد که در بیشتر نقاط زیر کیلویی 8 هزار تومان بوده، اما در برخی نقاط که هزینه‌های توزیع و هزینه‌های جانبی‌شان بالاتر است تا 8500 تومان هم فروخته شده است.

به گفته رئیس انجمن پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، قیمت هر کیلوگرم مرغ بین 8 تا 8500 تومان را نمی‌توان گران محسوب کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها