کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

شکایت مجلس از فرمانده نیروی انتظامی فارس


کد خبر : ۳۸۸۵۳سه شنبه، ۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۳۹۱۲۵۸ بازدید

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز است گفت: کمیسیون قضایی ...

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با بیان اینکه اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز است گفت: کمیسیون قضایی به داد‌گاه نظامی شکایت می‌کند.

حجت‌الاسلام حسن نوروزی سخنگوی کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با تسنیم، با اشاره به اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس در مورد نمایندگان مجلس، گفت: اظهارات فرمانده نیروی انتظامی استان فارس نسبت به نمایندگان توهین‌آمیز بود.

وی با بیان اینکه نمایندگان در راستای وظایف نمایندگی طرح کاهش مجازات اعدام برای محکومین موادمخدر را بررسی و تصویب کرده‌اند، گفت:. فرمانده نیروی انتظامی استان فارس خارج از حیطه وظایفش به حوزه قانون‌گذاری ورود کرده که نباید چنین مطالبی را عنوان می‌کرد.

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس خاطرنشان کرد: مسعود پزشکیان نائب رئیس اول مجلس در آخرین جلسه علنی مجلس در روز چهارشنبه (28 تیر)  پس از تذکر شفاهی الله‌یار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس، کمیسیون‌های قضایی و حقوقی و اصل 90  را مامور پیگیری این موضوع کرد.

حجت‌الاسلام نوروزی تصریح کرد: پس از سرکشی نمایندگان به حوزه‌های انتخابیه، این موضوع را در کمیسیون پیگیری و از این فرمانده به دادگاه نظامی شکایت می‌کند تا این دادگاه به نمایندگان پاسخ دهد، مگر اینکه وی ثابت کند که این مطالب را نگفته است.

 اخیراً در فضای مجازی فیلمی از فرمانده نیروی انتظامی فارس منتشر شده که حاوی توهین‌ به نمایندگان است که در همین راستا الهیار ملکشاهی رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس در تذکری خواستار رسیدگی به این موضوع شد و مسعود پزشکیان نائب رئیس اول پارلمان کمیسیون‌های اصل 90  و قضایی و حقوقی مجلس را مامور رسیدگی به این موضوع کرد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها