کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

افزایش قیمت آهن‌ در بازار مقطعی است


کد خبر : ۳۸۸۲۸دوشنبه، ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۲:۴۹۱۹۴۶ بازدید

علی اسدی در خصوص دلایل افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار طی چند روز اخیر، اظهار داشت: صادرات و واردات محصولات مختلف دارای تاثیرات ...

عضو کمیسیون صنایع ومعادن مجلس با بیان اینکه از دست دادن بازار هدف صادرات برای تولید کنندگان فولاد گران تمام می‌شود، گفت: بنابراین تحت هر شرایطی تولیدکنندگان میزان صادرات خود را ثابت نگاه می دارند و این امر عامل افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار است.

علی اسدی در خصوص دلایل افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار طی چند روز اخیر، اظهار داشت: صادرات و واردات محصولات مختلف دارای تاثیرات مستقیم بر روی یکدیگر هستند و صادرات بازار هدفی را دنبال می‌کند و نیازمند حجم تولید ثابتی است.

نماینده مردم شهر بابک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اگر تولدات داخلی به نوعی تحت شعاع این میزان صادرات قرار بگیرد و یا وارداتی انجام شود بر روی قیمت محصولات در بازار داخلی تاثیرگذار است، گفت: تولید کنندگان فولاد و آهن‌آلات کشور با کاهش میزان صادرات بازار هدف خود را از دست می‌دهند.

اسدی کرم با اشاره به اینکه از دست دادن بازار هدف صادرات برای تولید کنندگان فولاد و آهن‌آلات کشور گران تمام می‌شود، اضافه کرد: بنابراین تحت هر شرایطی تولیدکنندگان میزان صادرات خود را ثابت نگاه می دارند و اگر در زمان کاهش میزان تولید شاهد کاهش میزان صادرات نیز باشیم قیمت محصولات افزایش پیدا می‌کند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، افزود: کاهش میزان تولید می‌تواند قیمت‌ها را تغییر دهد، و در مقابل این افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار باعث افزایش قیمت ساختمان نیز می‌شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه این افزایش قیمت آهن‌آلات در بازار به‌صورت مقطعی اتفاق افتاده وپایدار نیست، خاطر نشان کرد: در شرایطی این افزایش قیمت ثابت و پایدار می‌شود که در تولید داخلی دچار مشکل شویم و یک مشکل ثابت ایجاد شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها