کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

5 خوش فروش 30 تا 50 میلیون تومانی بازار ایران کدامند؟


کد خبر : ۳۸۷۷۲یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۵:۰۴۱۷۸۱۴ بازدید

بازار خودرو این روزها این روزها پس از گذران فصل امتحانات و همچنین تعطیلی دانشگاه ها، پویا و فعال شده است و برای تهیه خودرو برای سفرهای ...
5 خوش فروش 30 تا 50 میلیون تومانی بازار ایران کدامند؟5 خوش فروش 30 تا 50 میلیون تومانی بازار ایران کدامند؟

بازار خودرو این روزها این روزها پس از گذران فصل امتحانات و همچنین تعطیلی دانشگاه ها، پویا و فعال شده است و برای تهیه خودرو برای سفرهای داغ تابستانی قطعاً برد با کسانی است که خودروهایی را خریداری کنند که پس از استفاده، راحت تر از بتوانند آن را به فروش برسانند.

بعضی از خودروها به دلایلی نمی توانند بازار مناسبی را برای فروش پیدا کنند. این دلایل می تواند شامل نبود قطعات بدنه، خدمات پس از فروش ضعیف، نبود لوازم یدکی اصلی، نبود لوازم یدکی جزئی (نظیر قطعات ریز گیربکس و یا موتور)، گران بودن خودرو نسبت به ارزش واقعی آن و یا داشتن مشتریان خاص باشد. هرچند که نباید تاثیر رنگ های پر طرفدار را نیز نادیده گرفت.

در این خبر، در بازه قیمتی بین 30 تا 50 میلیون تومان که حجم زیادی از خودروهای مونتاژ و تولید داخل و چین مشاهده می شود، به 5 خودرو از خوش فروش ترین ها اشاره می کنیم و شرح قیمتی اندکی در این رابطه ارائه می کنیم: (همه خودروها از سال 1394 انتخاب شده اند)

پژو 206، همواره سردمدار فروش خوب در بازار ایران است. نسخه هاچ بک این خودرو همواره مورد علاقه جوانان است و به دلیل متوسط قیمت پایین تر، تیپ 2 این خودرو مطلوبیت بیشتری دارد. قیمت پژو 206 تیپ 2 سال 95 با 30 میلیون تومان قابل معامله است.

رنو تندر جوجه اردک زشت که البته این روزها یکی از پر فروش ها است! قیمت تندر90 اتوماتیک سال 94، در حدود 41.5 میلیون تومان است که البته به نسبت قیمت آن عدد قابل قبولی است.

رنو ساندرو که نام پلتفرم آن B90 است نمونه بدون صندوق رنو تندر است که این روزها با اقبال بسیار خوبی مواجه شده است. قیمت ساندرو اتوماتیک سال 95 این خودرو در حدود 48 میلیون تومان است.

در رتبه چهارم این رتبه بندی، می توان به پارس tu5 اشاره کرد. پارس با موتور tu5 یکی از دست به نقدترین خودروهای ایران خودرو در بازار ایران است. این خودرو با مدل 95 در بازار حدود 37 میلیون تومان قیمت دارد.

رتبه پنجم متعلق به دنا است. هرچند که پس از فیس‌لیفت، قیمت این خودرو بیش از حد بالا رفت، ولی کماکان جزو خودروهای پر طرفدار است. قیمت دنا سال 94 در حدود 36 میلیون تومان است که با حدود 7 میلیون افت قیمت نسبت به نمونه صفر کیلومتر آن، افت زیادی را تجربه کرده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها