کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برگ سبز خودرو از دید وکلای مردم، سند قابل قبول است


کد خبر : ۳۸۷۶۷یکشنبه، ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۲:۰۰۵۷۷۱ بازدید

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به الزامی بودن یا نبودن ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفاتر اسناد رسمی ...

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به الزامی بودن یا نبودن ثبت نقل و انتقالات خودرو در دفاتر اسناد رسمی گفت: برگ سبز خودرو یک سند قابل قبول است و ما به عنوان نمایندگان مردم در مجلس باید به دنبال رفع موانع و پله‌های اضافی باشیم.

سید حسین نقوی حسینی درباره موضوع ثبت سند خودرو و ادامه دار شدن مناقشه پیش آمده میان پلیس و دفاتر اسناد رسمی افزود: نمایندگان مجلس وکلای ملت هستند و باید قوانین را به شکلی تنظیم کنند که امور مردم تسهیل شده و به راحتی به کارهای خود برسند.

وی با طرح این سوال که در حال حاضر مردم با برگ سبز ناجا چه مشکلی دارند که بخواهیم مجددا مانعی بر سر راه آنان ایجاد کنیم؟ گفت: آیا مردم در حال حاضر در امور بیمه‌ای یا معاملات و یا حتی رانندگی خود مشکل دارند؟ بنابراین ما نباید موانع سر راه مردم را زیاد کنیم؛ پیش از این نیز از دوستانی که از ثبت اسناد برای مذاکره با من آمده بودند همین موارد و سوالات را مطرح کردم.

نقوی حسینی با بیان اینکه برگ سبز نیروی انتظامی، نیاز و مشکل مردم را حل می‌کند، افزود: معتقدم ما وکیل و نماینده مردم هستیم و باید مقررات زدایی کرده و کار مردم را در حوزه ثبت سند خودرو آسان کنیم.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر فعالیت‌های مردم در حوزه خرید، فروش و نقل و انتقال خودرو بدون هیچ مشکلی در حال انجام است، گفت: دفاتر اسناد رسمی در استدلال‌های خود به مواردی مانند بروز اختلاف در معامله در آینده و یا مفقودی خودرو و ... اشاره می‌کنند که در واقع این مسائل استثناء است و استثناء قاعده نیست؛ البته در صورت بروز هر کدام از استثنائات نیز باز هم برگ سبز ناجا یک سند قابل قبول است بنابراین به نظر می‌رسد ما به عنوان نمایندگان و وکلای مردم در مجلس باید به دنبال رفع موانع و پله‌های اضافی باشیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس تاکید کرد: ما وکیل مردم هستیم و معتقدیم باید گذران زندگی برای مردم آسان باشد، وضع موجود برای مردم مشکلی ایجاد نمی‌کند که ما بخواهیم با ایجاد یک مانع دیگر مانند ثبت خودرو در دفترخانه‌ها، مردم را به سختی بیندازیم چرا که مهمترین موضوع برای وکلای ملت، تسهیل امور مردم است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها