کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

زمان انتخابات نظام پزشکی به پایان رسید


کد خبر : ۳۸۶۹۰جمعه، ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱:۲۳۲۲۹ بازدید

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی به پایان رسید و براساس نظر هیات مرکزی نظارت ...

رئیس هیات اجرایی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی گفت: زمان برگزاری انتخابات نظام پزشکی به پایان رسید و براساس نظر هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات شمارش آرا آغاز شد.

محمد آقاجانی شامگاه جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: براساس رأی نهایی هیات مرکزی نظارت بر هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی و براساس آیین نامه این انتخابات، زمان رآی گیری این انتخابات در ساعت 22 جمعه به پایان رسید و دیگر زمان انتخابات تمدید نمی شود.

وی گفت: با توجه به لغو انتخابات الکترونیک نظام پزشکی، درخواست هایی برای تمدید زمان انتخابات و حتی ادامه آن در روز شنبه دریافت شده بود، هیات اجرایی و هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات ، این درخواست ها را بررسی کردند اما در نهایت با رأی هیات مرکزی نظارت بر این انتخابات، بنا شد بدون هیچ تغییری در آیین نامه برگزاری انتخابات در زمان مقرر، انتخابات به پایان برسد.

رئیس هیات اجرایی انتخابات نظام پزشکی افزود: اکنون زمان انتخابات در همه 200 حوزه انتخابیه در سراسر کشور به پایان رسیده و کار شمارش آرا زیر نظر هیات های نظارت بر این انتخابات آغاز شده است.

وی گفت: هنوز برآوردی از تعداد آرا و میزان مشارکت نداریم، قرار بود، با توجه به برگزاری انتخابات نظام پزشکی به دو شیوه الکترونیک و دستی، نتایج انتخابات در روز شنبه اعلام شود اما اکنون ممکن است زمان شمارش آرا اندکی به طول انجامد، با این حال تلاش می شود که در سریعترین زمان ممکن، نتایج انتخابات اعلام شود.

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی روز جمعه در سراسر کشور و در 200 شهر و شعبه اخذ رأی برگزار شد و براساس نتایج این انتخابات هیات مدیره های نظام پزشکی در 200 شهر کشور انتخاب می شوند، این هیات مدیره ها در شهرهایی که بیش از 500 عضو نظام پزشکی داشته باشند، 17 نفر و در شهرهای کوچکتر 11 نفر است.

هیات مدیره های نظام پزشکی ترکیبی از شش گروه پزشکی شامل پزشکی، دندانپزشکی، داروسازی، علوم آزمایشگاهی، مامایی و لیسانسه های پروانه دار است که هر یک صندوق جداگانه ای در حوزه های اخذ رأی داشتند.

بر اساس اعلام قبلی مسئولان برگزاری و نظارت بر انتخابات نظام پزشکی، قرار بود این انتخابات برای اولین بار به صورت الکترونیک نیز برگزار شود اما به علت اختلال در کدهای امنیتی رمزگذاری، روش الکترونیک انتخابات لغو و این انتخابات فقط به روش حضوری برگزار شد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها