کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز تولید خودرو کوئیک سایپا از شهریورماه سال 96


کد خبر : ۳۸۶۵۳پنجشنبه، ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳:۱۷۶۹۵۸ بازدید

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه زمان‌بندی ...
آغاز تولید خودرو کوئیک سایپا از شهریورماه سال 96آغاز تولید خودرو کوئیک سایپا از شهریورماه سال 96

معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه خودروسازی سایپا با حضور در نمایشگاه خودرو شیراز گفت: براساس پیش بینی‌های صورت گرفته و برنامه زمان‌بندی، تولید خودرو کوئیک از شهریورماه سال جاری آغاز خواهد شد.

ساسان قربانی با بیان مطلب فوق خاطرنشان کرد: از زمانی که تولد محصول جدید قطعی می شود و تا به تولید برسد، مراحل سفارش گذاری برای تولید قطعات خودروی جدید از سوی این معاونت آغاز می شود و برنامه ریزی برای تولید و حصول اطمینان از ایفای تعهدات فروش انجام خواهد شد و برای هردو محصول کوئیک و ساینا اتوماتیک نیز این اتفاق افتاده است. وی تصریح کرد: فرایند کار تولید کوئیک و محصولات جدید، به صورت کار گروهی است و همه ی واحدهای گروه سایپا در مقاطع مختلف درگیر پروژه های جدید خواهند بود. قربانی با بیان اینکه ساینا خودرویی است که در حال حاضر در سایپا تولید می شود، گفت: برای تولید ساینا اتوماتیک با تامین گیربکس اتوماتیک، تولید این محصول نیز در زمان پیش بینی شده آغاز و به بازار عرضه خواهد شد.

وی افزود: خودروسازی یک زنجیره ای از طراحی تا خدمات پس از فروش را شامل می شود و در حوزه طراحی محصول مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا، معاونت های مهندسی و پشتیبانی و دیگر واحدهای سایپا تلاش می کنند تا همه نیازها را پیش بینی نموده و بر اساس یک جریان زمانی امکان عرضه خودروهای طراحی شده به بازار را فراهم کنند. معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص نمایشگاه خودرو شیراز گفت: خوشبختانه شاهد حضور پررنگ شرکت های گروه سایپا و استقبال عمومی خوب از نمایشگاه هستیم. قربانی خاطرنشان کرد: استقبال گسترده مردم شیراز از این نمایشگاه نشان داد که مردم اهل شعر و شعور شیراز با صنعت خودرو عجین هستند و قدر این صنعت را می دانند.

وی گفت: تلاش گروه سایپا در این نمایشگاه، عرضه قابلیت ها و توانمندی های مختلف این مجموعه است تا مشتریان و مردم با این توانمندیها بیشتر آشنا شوند. قربانی با ضروری خواندن ارتباط دوسویه خودروساز با مشتریان افزود: فرصت های نمایشگاهی اعم از نمایشگاه خودرو شیراز و بقیه استان ها، فرصت های مناسبی برای تحکیم روابط بین خودروسازان و مشتریان بدون حلقه های واسط است که مشتریان می توانند خواسته ها و انتظارات خود را به صورت مستقیم به خودروسازان منتقل و خودروسازان نیز تلاش می کنند تا انتظارات مشتریان را برآورده نمایند.

وی با اشاره به حضور در خور شان و پررنگ زیرمجموعه های گروه سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز، از استقبال گرم مردم شیراز و استان فارس قدردانی کرد. معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا در خصوص محصولات آینده سایپا توضیح داد: پروژه های SP0 و SP100 پلت فرم کاملا خاص سایپاست که بر اساس گزارشات متعددی که مرکز تحقیقات و نوآوری سایپا ارائه کرده ، قابلیت تولید خودروهای سدان ، هاچ بک و کراس را خواهند داشت و این یک قابلیت تقریبا" منحصر به فرد سایپا در ایجاد و طراحی پلت فرم است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها