کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برگزاری سمینار فناوری های نوین اینترنت اشیاء


کد خبر : ۳۸۶۴۲چهارشنبه، ۲۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸:۳۸۲۵۹ بازدید

همزمان با مهم ترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) ،سمینار فناوری های نوین اکو سیستم اینترنت اشیاء (IOT) در حوزه منابع انسانی در غرفه شرکت جهان گستر پارس برگزار خواهد شد.

همزمان با مهم ترین رویداد نمایشگاهی کشور در حوزه الکترونیک و کامپیوتر (الکامپ) ،سمینار فناوری های نوین اکو سیستم اینترنت اشیاء (IOT) در حوزه منابع انسانی در غرفه شرکت جهان گستر پارس برگزار خواهد شد.

جهان گستر پارس

مدیر این شرکت ضمن اعلام این خبر افزود: این سمینار در روز های ۳۱ تیر و ۱ مرداد ماه در غرفه جهان گستر پارس درمحل نمایشگاه الکامپ برگزار می شود و همچنین در غرفه این شرکت از دستگاه حضور و غیاب و نرم افزار جدید تحت وب مدیریت منابع انسانی و تردد رونمایی خواهد شد .

پورحسینی همچنین از ارائـه خدمات مشاوره ایی رایگان به منظور رفع چالش های کنترل و مدیریت پرسنل، افزایش کارایی و کاهش هزینه های پرسنلی، در غرفه شرکت جهان گستر پارس در نمایشگاه الکامپ خبر داد و افزود : در طول نمایشگاه از امکانات جدید نرم افزار تحت وب این شرکت در زمینه حضور و غیاب و کنترل تردد رونمایی خواهد شد.

وی گفت : ایجاد گردش الکترونیکی درخواست ها (فرآیندهای بدون کاغذ) در سازمان ،ارائـه گزارشات BI (هوش تجاری ) برای پایش لحظه ای اطلاعات ،پشـتیبانی از قـوانیـن خـاص سازمـانی، نظیـر قانـون بهـره وری در موسسات وابسته به وزارت بهداشت و درمان،تعریف قوانین درخواست های پرسنلی(مرخصی، ماموریت، اضافه کار و…)، سبد عملکرد پرسنلی و… از امکانات جدید و منحصر به فرد این نرم افزار است، همچنین اعتقاد داریم این امکانات جدید تحولی بزرگ در حوزه مدیریت منابع انسانی ایجاد خواهد کرد.

پورحسینی گفت: سخنران اصلی این سمینار پدر فناوری اطلاعات ایران و استاد دانشگاه ویرجینیای غربی و علم و صنعت ایران پرفسور علی اکبر جلالی است.

وی با اشاره به ضرورت توجه به فناوری اینترنت اشیاء گفت : این فناوری بستر انقلاب صنعتی چهارم را می سازد و بزودی ۵۰ میلیارد شی در کنار ۸ میلیارد جمعیت جهان با هم در تعامل خواهند بود. این صنعت با سرعت در حال توسعه است و بی توجهی به آن ، می تواند باعث هدر رفت منابع بسیاری از سازمانها، شرکت و نهاد های بخش دولتی و خصوصی گردد.

وی افزود :در این سمینار علاوه بر معرفی این فناوری کاربرد های مختلف آن در حوزه های مختلف و با تاکید بر حوزه منابع انسانی مورد توجه خواهد گرفت ، علاقمندان به شرکت در این سمینار می توانند جهت رزرو و اخذ گواهی شرکت در سمینار برای حضور در روز سی و یکم تیر ماه عدد ۱ و برای حضور در روز اول مرداد عدد ۲ را تا تاریخ ۲۹ تیر ماه به شماره ۳۰۰۰۴۳۰۰۱۸۰۲ پیامک نمایند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها