کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دردسرهای بزرگ من در خیابان انقلاب + عکس


کد خبر : ۳۸۶۰۰سه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳:۲۶۲۴۰۱ بازدید

گشتیم و گشتیم و گشتیم اما نیافتیم. این جوابی است که هر چند وقت یک‌بار به خود یا دیگران می‌دهیم. علی‌رغم آنکه که کتاب کم نمی‌خریم و چند سالی است که با راسته‌ی ...

گشتیم و گشتیم و گشتیم اما نیافتیم. این جوابی است که هر چند وقت یک‌بار به خود یا دیگران می‌دهیم. علی‌رغم آنکه که کتاب کم نمی‌خریم و چند سالی است که با راسته‌ی انقلاب و فروشگاه‌های کتاب آشناییم و در این کار حرفه‌ای شده‌ایم! اما هر بار برای خرید کتاب باید به اندازه‌ی مطالعه‌ی چندین صفحه کتاب، هی بگردیم و بگردیم و بگردیم و در بسیاری موارد نیز از متصدیان امر جواب‌های مشابه بشنویم: از نشر فلان بپرسید، این کتاب چاپ تمام است، این کتاب را نداریم اما از این نویسنده فلان کتاب را داریم، با این موضوع از فلان نویسنده داریم، چاپ جدید داریم قیمت...!، در انبار است فردا سر بزنید و....

خیابان انقلاب

گاهی برای خرید سه چهار کتاب باید از میدان انقلاب تا خیابان ولیعصر را طی کنیم و کل کوچه‌پس‌کوچه‌ها و خیابان فرعی‌ها و پاساژها را بگردیم و  از کتابفروشی‌های مختلف بپرسیم که فلان کتاب را دارید یا نه؛ اگر هم بپرسیم از کجا می‌توانیم بخریم، جواب می‌شنویم نمی‌دانم.

واقعاً راه بهتری برای یافتن کتاب و خرید آن نیست؟! لباس که قرار نیست پرو کنیم! اگر می‌دانیم چه کتابی می‌خواهیم دیگر بحث قیمت و چانه زدن ندارد که بخواهیم بگردیم و ارزانش را گیر بیاوریم؛ کتاب کالایی نیست که تقلبی و غیرتقلبی یا قاچاق و غیرقاچاق داشته باشد که نگران باشیم. خصوصاً الان که به خرید همه‌جور کالا در محیط وب عادت داریم، کتاب مطمئن‌ترین کالایی است که می‌توان از فروشگاه‌های اینترنتی تهیه کرد. کافیست سایت فروش کتابی را بیابیم که با خیال راحت کتاب‌هایی را که می‌خواهیم سفارش دهیم.

البته بسیاری از اهالی کتاب دوست دارند که قبل از خرید کتاب، کتاب را تورقی کنند که پربیراه هم نمی‌گویند؛ اما اگر فهرست و مقدمه کتاب در اختیار باشد و راحت و با تمرکز بالا و با فراغت و سر فرصت راجع به کتاب تصمیم بگیریم جبران مافات است؛ چه رسد به اینکه همزمان به کتاب‌های دیگر آن نویسنده یا مترجم دسترسی داشته باشیم و هم کتاب‌های مشابه آن کتاب را بررسی کنیم. آن وقت می‌توانیم تصمیم بگیریم بخریم یا نخریم.

اگر هم در موضوعی خاصی به دنبال کتاب هستیم با جست‌وجو در فروشگاه اینترنتی کتاب و دیدن و بررسی کتاب‌های مشابه ذیل یک موضوع به پاسخ بهتری خواهیم رسید تا اینکه بخواهیم برویم راسته‌ی انقلاب و در میان انبوهی کتاب، به کتاب‌ مناسبی برسیم.

کافی است به فروشگاه اینترنتی کتاب روزآهنگ مراجعه کنیم؛ هم کتاب‌های زیادی در فروشگاه هست تا به راحتی همه‌ی کتاب‌هایی را که می‌خواهیم در آن بیابیم و هم مطمئن باشیم کتابی که خرید می‌کنیم حتما موجود است و به دستمان می‌رسد.

فروشگاه کتاب روزآهنگ

در روزآهنگ علاوه بر جستجوی عنوان یا موضوع کتاب هم از طریق کتابشناسی آثار نویسندگان مختلف (مانند کتابشناسی آثار بهرام بیضایی) و هم از طریق صفحه مخصوص هر ناشر (مانند نشر چشمه با بیش از 1000 عنوان کتاب، انتشارات سوره مهر با بیش از 1000 عنوان کتاب و ‌نشر مرکز با بیش از 700 عنوان کتاب در سایت روزآهنگ) می‌توانید به کتابی که در جست‌وجوی آن هستید دسترسی پیدا کنید.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها