کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نکات مهم در مورد تبلیغات از طریق ارسال پیامک


کد خبر : ۳۸۵۹۸سه شنبه، ۲۷ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰:۵۴۳۶۴ بازدید

سیگنال ادز همراه با ارائه خدمات جدید ارسال پیامک های تبلیغاتی ، نکات مهم برای رونق کسب و کار ها از این طریق را معرفی کرد.

سیگنال

سیگنال ادز همراه با ارائه خدمات جدید ارسال پیامک های تبلیغاتی ، نکات مهم برای رونق کسب و کار ها از این طریق را معرفی کرد:

نحوه نگارش متن تبلیغات با اس ام اس باید ویژگی های خاص و منحصر به فرد ومزایای محصول شما را در برداشته باشد.

بنا بر اهمیت این موضوع در این مقاله قصد داریم به عمده ترین عامل موفقیت در تبلیغات از طریق ارسال اس ام اس بپرداریم.

انتخاب روش و نحوه تبلیغات اهمیت بسیاری دارد!

پس از ورود به پنل پیامک سیگنال ادز برای نوشتن متن تبلیغات خود مکان آرامی را انتخاب کنید، دقیقا همان چیزی را بنویسید که فکر میکنید از شما می خواهند.

برای مثال فرض کنید با دوستتان در یک کافه نشسته اید و در حال صحبت  با او هستید و دوستتان به شما می گوید: از میزی که در محل کارش استفاده می کند رضایت ندارد و از شما درخواست میکند که راه حلی به او پیشنهاد بدهید.

به گزارش ویرلن ؛ شما می توانید همان چیزی را که در پاسخ به دوستتان می گویید در متن آگهی تبلیغاتی خود بنویسید و این از مزایای تبلیغات با اس ام اس به شمار می رود. در ارسال اس ام اس از حاشیه پردازی بپرهیزید و در همان ابتدای نوشته به موضوع اصلی اشاره کنید.

یکی دیگر از بخش های مهم در تدوین ، رعایت نکات نگارشی و دستوری در متن پیامک است.

باید به نحوی اس ام اس ارسالی خود را تنظیم کنید که هیچ گونه غلط املایی نداشته باشد و ساختار و قواعد دستور زبان فارسی در آن رعایت شده باشد . زیرا هر اشتباهی ممکن است مخاطب شما را گمراه کرده و یا تبلیغ شما از نظر او به دلیل داشتن اشتباهات فراوان مورد قبول واقع نشود.

تاثیر ویژه کلمات ابتدای متن را در نظر داشته باشید!

اولین چیزی که مخاطب به آن توجه میکند کلمه ی ابتدای متن است که حتی از شماره سامانه  اس ام اس هم مهم تر است.این یعنی شما باید چند کلمه ی ابتدایی متن خود را ماهرانه تدوین کنید تا مخاطب جذب شود و تا انتها تمایل به خواندن تبلیغات شما داشته باشد.

سیگنال

اگر مخاطب شما به پایان متن تبلیغاتی شما رسیده باشد یعنی ۹۰% موفق شده اید و بهترین بازده را دریافت کرده اید.

یکی از قسمت های مهم در استفاده از سامانه پیامکی ، دقت در آدرس دهی می باشد. از جمله روش های ارتباطی مخصوص شماره تماس، آدرس شرکت و هر آن چیز که نیاز میبینید در قسمت پایانی یادداشت کنید.

می توانید به مخاطبان خود نیز پیشنهاد دهید که در صورت تمایل با ارسال عدد ۱ در اسرع فرصت با آن ها تماس خواهید گرفت.

سیگنال ادز به عنوان یکی از محبوب ترین و معتبر ترین شرکت های ارائه دهنده سامانه اس ام اس انبوه ، خدمات منحصر به فردی را به کاربران خود ارائه داده است.

ارسال پیامک به تفکیک استان، شهر، جنسیت و دکل مخابراتی ، مدیریت همه جانبه کمپین اس ام اس ، امکان ارسال پیامک تکی و گروهی در تاریخ و زمان مشخص جزو ویژگی های محبوب سیگنال ادز است.

همچنین امکان ارسال پیامک پویا ، امکان ارسال پیامک بر اساس نام و نام خانوادگی مخاطبان ، امکان خرید آنلاین خدمات ، امکان ارسال پیامک به خارج از کشورو ارائه بانک شماره های موبایل کل کشور به صورت رایگان بر روی پنل نیز جزو ویژگی های متمایز سیگنال ادز میباشد .

برای مقالات آموزشی در مورد تبلیغات پیامکی و استفاده از خدمات پنل اس ام اس سیگنال ادز به وب سایت www.signalads.com مراجعه کنید .



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها