کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران اعلام شد


کد خبر : ۳۸۵۲۴یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۷:۰۱۱۴۵۵۶ بازدید

2 مدل خودروی لوکسژن از مهر ماه وارد بازار ایران خواهد شد و قیمت کراس‌اورر حداکثر 150 میلیون تومان و قیمت سدان حداکثر 100 میلیون تومان خواهد بود.
قیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران اعلام شدقیمت حدودی 2 خودروی جدید تایوانی در ایران اعلام شد

مدیر فروش و بازاریابی آرمان موتور کویر در خصوص ورود خودروهای تایوانی به کشور گفت: این شرکت پس از رایزنی‌های فراوان توانست نمایندگی انحصار شرکت luxjen را به دست بیاورد و ظرف هفته‌های آینده اولین سری خودروهای تایوانی وارد بازار ایران خواهد شد.

عقیل مصطفایی ادامه داد: این خودروساز تایوانی تاکنون 6 محصول به بازار عرضه کرده که است که از این تعداد دو مدل SUV ، دو مدل سدان و دومدل ون بوده است و برای سری اول ما در نظر داریم دو مدل از این کمپانی را وارد کنیم.

 وی در خصوص تاریخ ورود این خودروها به کشور و قیمت آنها گفت: ما در حال ثبت سفارش آنها هستیم و پیش بینی ما این است که از مهر ماه وارد کشور شوند. در خصوص قیمت نهایی نیز  خودروی کراس اوور U6 بین 100 تا 150 میلیون و خودروی سدان S3 نیز زیر 100 میلیون تومان به بازار عرضه می شود.

وی ادامه داد: لوکسژن U6 توربو یک خودروی کراس اوور  است که مجهز به موتور 4 سیلندر خطی با حجم 1.8 لیتر، 16 سوپاپ است. حداکثر قدرت 170 اسب بخار و حداکثر گشتاور 256 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 6 دنده اتوماتیک ساخت ژاپن وتک دیفرانسیل است.

مصطفایی افزود: لوکسژن U6 مجهز به فناوری هوشمند ارتباطات چند رسانه ای سری Think+ ساخت شرکت HTC، فناوری هوشمند دید عقب با قابلیت نمایش بصری 360 درجه پیرامون فناوری هوشمند و اتوماتیک پخش تصاویر از زوایا و نقاط کور انتهای خودرو، سیستم بهینه سازی راندمان حرکت و مصرف سوخت، قابلیت  فرمان پذیری صوتی و در صندوق عقب برقی، سانروف و در صندوق عقب برقی است که جثه ایی مانند اسپورتیج و توسان دارد.

luxgen s3

مصطفایی تصریح کرد: مدل دومی که با این برند وارد ایران می شود، خودروی S3 است که یک خودرو سدان کامپکت با موتور 4 سیلندر خطی به حجم 1600 سی سی، 16 سوپاپ با حداکثر قدرت 116 اسب بخار و حداکثر گشتاور 150 نیوتون متر است. گیربکس به کار رفته در این خودرو از نوع 7 دنده CVT است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها