کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جدید و قطعی خودروی دنا پلاس اعلام شد - تیر 96


کد خبر : ۳۸۵۱۸یکشنبه، ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳:۴۴۹۲۲۳۹ بازدید

گروه صنعتی ایران خودرو طی بخشنامه‌ای قیمت قطعی و نهایی خودروی جدید دنا پلاس را اعلام نمود.

گروه صنعتی ایران خودرو طی بخشنامه‌ای جدید، قیمت خودروی جدید دناپلاس را 47 میلیون و 960 هزار تومان تعیین کرد. این خودرو در فروردین ماه سال جاری حدود 46 میلیون تومان تعیین قیمت شد که با مصوبه جدید شورای رقابت، در تیرماه افزایش قیمت پیدا کرده و دعوتنامه‌های متقاضیان این خودرو با قیمت جدید ارسال خواهد شد.

دنای فیس لیفت شده با بهبودهایی نسبت به مدل قبلی به بازار می آید. دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم چندرسانه ای جدید با مالتی مدیای فعلی از ویژگی دنا پلاس است. تغییر گرافیک داخلی چراغ ها، باعث جذابیت بیشتری در دنا شده و البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر مانده است. افزودن لامپ های ال ای دی به خودرو به عنوان چراغ دید در روز یا روزنما از جمله تغییرات در چراغ های این خودرو به شمار می رود. در چرا عقب نیز تغییراتی دیده می شود که کم تر از چراغ های جلو است. طراحی خطوط روی درهای جانبی دنا پلاس مانند خودروهای مدرن امروزی و امتداد آن به روی گل گیر عقب از دیگر بهبودهای صورت گرفته در دنا است.

خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم

دنا و دنا پلاس از مجهز به موتور 1646 سی سی چهار سیلندر است که با مصرف سوخت 7.7 لیتری به ازای هر صد کیلومتر کارکرد ترکیبی، می‌تواند در دور موتور 6000 حداکثر نیروی 115 اسب بخار و همچنین در 4500 دور بر دقیقه هم بیشینه گشتاور 155 نیوتن متر را تولید کند.

استایل خودرو به صورت کامل توسط متخصصان طراحی صنعتی مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو انجام شده است. طراحی و توسعه اجزای بدنه شامل 85 قطعه جدید بدنه توسط متخصصان و کارشناسان مرکز تحقیقات ایران خودرو صورت گرفته  و طراحی و توسعه 159 مکانیزم قطعات تزئینات داخلی و خارجی توسط متخصصان و کارشناسان مرکز تحقیقات ایران خودرو با همکاری و مشارکت تامین کنندگان انجام شده است.
 

خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم

در زمینه صنعتی سازی پروژه، جیگ و قالب سازی، طراحی و نصب و راه اندازی تجهیزات خط تولید نیز فعالیت های مختلفی با همکاری متخصصان ایران خودرو با شرکت تام، آیکید و شرکت معتبر خارجی صورت گرفته است.

در ابعاد و اندازه هم تمامی مدل‌های دنا با طول 4559 میلی متری، عرض 1720 میلی متری، ارتفاع 1460 میلی متری و فاصله بین دو محور 2671 میلی متری ساخته شده‌اند که از این ابعاد و اندازه وزن خالص 1258 کیلوگرمی و حجم صندوق بار 500 لیتری بدست آمده است.

گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه با اعتقاد بر همت جمعی و عزم راسخ مسیر پیشرفت و توسعه صنعت کشور را برگزیده و از تمام امکانات خود برای دست یابی به اهداف تعیین شده در سند چشم انداز صنعت خودرو کشور استفاده می کند. این شرکت با ارایه محصول جدید مورد نظر و خواست مشتری در کلاس های مختلف درصدد است تا سهم محصولات خود را در بازار افزایش داده و رضایت مشتریان در بخش های مختلف بازار را تامین کند.

خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم

معرفی و مشخصات کامل فنی خودروی جدید دنا پلاس



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها