کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آمازون: رکورد فروش در روز پرایم شکسته شد


کد خبر : ۳۸۴۹۴شنبه، ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۲۷۱۸۹۱ بازدید

سایت رسمی آمازون اعلام کرد که در سومین روز حراج ویژه به مناسبت روز پرایم که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، رکورد فروش شکسته شد.

سایت رسمی آمازون اعلام کرد که در سومین روز حراج ویژه به مناسبت روز پرایم که سه شنبه هفته گذشته برگزار شد، رکورد فروش شکسته شد. این روز به عنوان پرفروش ترین روز در تاریخچه این شرکت ثبت شده است. تجارت الکترونیکی رقمی را برای میزان فروش منتشر نکرده است اما اعلام کرد که خرید هایی که توسط اعضای نرم افزار آمازون پرایم صورت گرفته است، در مقایسه با سال گذشته 60 درصد افزایش پیدا کرده است.

آمازون اعلام کرد که تعداد زیادی از مردم روز سه شنبه، اشتراک سالانه 99 دلاری را خریداری کردند که این تعداد در مقایسه با روز های معمولی بسیار بیشتر است. موفقیت تعطیلات خرده فروشی در روز پرایم- که با هدف جذب اعضای بیشتر در پرایم و آزمودن توانایی آمازون در فروش طراحی شده بود- با کمک نرم افزار های جدید شرکت آمازون به دست آمده است.

پرفروش ترین کالا در این حراجی ویژه «اکودات» است. این دستگاه که قابلیت اتصال به بلندگو را دارد و از الکسا نیز پشتیانی می کند، به عنوان همیار دیجیتالی آمازون شناخته شده است. از دیگر پرفروش ترین کالا های این شرکت می توان به بلندگوی اکو، فایر تبلت و نرم افزار کتابخوانی الکترونیکی Kindle اشاره کرد.

روز چهارشنبه تحلیلگران تخمین زدند که آخرین روز حراج ویژه پرایم، حدود یک میلیارد دلار برای شرکت درآمدزایی کرده است. آنها همچنین بر این باورند که بیش از نیمی از خانوار های آمریکایی تا پایان سال 2017 به عضویت آمازون پرایم درخواهند آمد. حراج ویژه در روز پرایم، برای بخش دیگری از کسب و کار آمازون یعنی «الکسا» نیز خوب بوده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها