کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نگرانی‌ها برای خودرو جایگزین پراید


کد خبر : ۳۷۹۶۹دوشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۱:۴۱۳۹۰۵ بازدید

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودرو پراید در صورت رعایت استانداردهای لازم می‌تواند تولید شود ...
نگرانی‌ها برای خودرو جایگزین پرایدنگرانی‌ها برای خودرو جایگزین پراید

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خودرو پراید در صورت رعایت استانداردهای لازم می‌تواند تولید شود، گفت: بیشترین نگرانی برای خروج پراید از خط تولید انتخاب جایگزین این محصول است.

عزیز اکبریان در خصوص عدم توقف تولید خودرو پراید تا پایان سال جاری طبق گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت، گفت: ادامه تولید خودرو پراید در کشور منوط به رعایت استاندارد‌های لازم و تعیین شده از سوی سازمان استاندارد است.

نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در صورت عدم رعایت استانداردهای لازم در تولید خودرو پراید باید تولید این محصول متوقف شود، اظهارداشت: این شرایط شامل تمامی خودروها می‌شود و اگر استانداردهای لازم در هر خودرویی رعایت نشود باید تولید آن متوقف شود.

اکبریان با اشاره به اینکه خودرو پراید بخش بزرگی از بازار خودرو داخل کشور را دارد، اضافه کرد: بیشترین نگرانی در خصوص توقف تولید خودرو پراید بحث تولید خودرو جایگزین این محصول است، خودروهای پراید و 405 باید در زمان تعیین شده استانداردهای خود را برای تولید به میزان مشخص شده ارتقاء دهند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در پایان با اشاره به اینکه خودرو پراید دارای طیف گسترده‌ای است، خاطرنشان کرد: خودرو سازان می‌توانند خودرو دلخواه خود را از خط تولید خارج کنند اما تولید محصول در کشور با شرط رعایت استانداردهای لازم امکان پذیر است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها