کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات حادثه قتل در میدان شهید مطهری قم


کد خبر : ۳۷۸۷۸شنبه، ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۲:۵۷۱۲۸۶ بازدید

دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به جزئیات حادثه قتل در میدان شهید مطهری گفت: با برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت ...

گروه حوادث- دادستان عمومی و انقلاب قم با اشاره به جزئیات حادثه قتل در میدان شهید مطهری گفت: با برهم‌زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.

مهدی کاههط با اشاره به جزئیات حادثه قتل در میدان شهید مطهری اظهار داشت: قاتل سوار بر موتوری سه ترک در نزدیکی میدان مطهری با سه موتور 2 ترک دیگر وارد درگیری لفظی شده و این ماجرا تا میدان ادامه و در انتها محمدحسین(قاتل) بلافاصله پس از شروع درگیری فیزیکی با چاقو به قلب مقتول ابوالفضل ف.پ ضربه‌ای وارد می‌کند.

وی افزود: این درگیری متأسفانه در همان لحظه منجر به فوت مقتول می‌شود و متهمان بلافاصله از محل متواری می‌شوند.

دادستان عمومی و انقلاب قم گفت: بازپرس ویژه قتل دادسرای عمومی و انقلاب قم از همان ابتدای حادثه به همراه عوامل انتظامی ازجمله پلیس آگاهی، کلانتری و جانشین فرماندهی انتظامی با تمام توان و نیرو وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: نیروهای قضایی، انتظامی و امنیتی توانستند با به‌کارگیری انواع شگردهای تخصصی و نوین ردگیری تا ساعت پنج صبح، هر سه متهم حادثه را دستگیر کنند و تحویل مرجع قضایی دهند. با برهم زنندگان نظم و امنیت شهر با قاطعیت تمام برخورد می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها