کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تکذیب قتل‌های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه در کرمان


کد خبر : ۳۷۸۲۱پنجشنبه، ۸ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۶:۱۵۵۹۰ بازدید

رییس پلیس فتا استان کرمان اظهار کرد: اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و یا گروهک های تروریستی داعش ...

رییس پلیس فتا استان کرمان اظهار کرد: اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و یا گروهک های تروریستی داعش در فضای مجازی منتشر شده که این اخبار کذب است و به هیچ عنوان چنین مواردی در استان کرمان رخ نداده است.

سرهنگ " امین یادگار نژاد" در گفت و گو با ایسنا در خصوص لو رفتن سوال های امتحان نهایی متوسطه در استان کرمان، گفت: در استان کرمان چنین موردی وجود نداشته است.

یادگار نژاد در خصوص تخلفات انتخاباتی در فضای مجازی، اظهار کرد: ۱۸ رده تخصصی در نیروی انتظامی وجود دارد که متناسب با تخصص و حرفه های خود ماموریت مرتبط با حوزه انتخابات را انجام داده اند. با توجه به اینکه فضای مجازی توسط پلیس فتا رصد می شود و هر گونه تخلف و جرم را در این فضا به صورت قانونی پیگیری خواهد شد؛ در این راستا  ۸۳ مورد تخلف انتخاباتی(عمدتا تبلیغات زودهنگام بوده اند) در فضای مجازی توسط پلیس فتا شناسایی و به مراجع ذیربط معرفی شدند.

رییس پلیس فتا استان کرمان از شایعاتی که در فضای مجازی منتشر که باعث تشویش اذهان و کاهش احساس امنیت در جامعه می شود، سخن به میان آورد و گفت: اخباری در خصوص وقوع قتل های دسته جمعی توسط اتباع بیگانه و یا گروهک های تروریستی داعش در فضای مجازی منتشر شده که این اخبار کذب است و به هیچ عنوان چنین مواردی در استان کرمان رخ نداده است.

وی به دلایل انتشار اینگونه اخبار در فضای مجازی اشاره و مطرح کرد: متاسفانه افرادی به قصد ایجاد حس نا امنی و تشویش اذهان عمومی اقدام به انتشار این اخبار می کنند که برخی از افراد ممکن است به صورت نا خواسته این اخبار را دریافت و باز نشر دهند.

یادگار نژاد خطاب به شایعه سازان در فضای مجازی، بیان کرد: پلیس کرمان به صورت روزانه اخبار مکتوب و فضای مجازی را رصد و جمع آوری می کند و اخبار کذب نیز توسط پلیس فتا پیگیری و با هماهنگی مقام قضایی، عاملان دستگیر می شوند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها