کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد مرگبار دو کامیون در جنوب تهران


کد خبر : ۳۷۷۲۲دوشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۴:۰۶۸۰۰ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه کامیونت با یک دستگاه تانکر آب، یک کشته و یک زخمی بر جای گذاشت.

79kob9quoebvqcqmiarf.jpg

همزمان با رخداد این حادثه و تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125، بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 86 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران، ساعت 4:45 صبح امروز برای کمک به نیروهای آتش نشانی درسون آباد خود را به جاده ورامین، جاده درسون آباد، ابتدای محله نجم آباد رساندند.

رضا جلیلی نیكرو فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: یک دستگاه کامیونت ایسوزو با دو نفر سرنشین در حال حرکت در جاده بود که به علت نامشخصی به شدت با قسمت عقب یک دستگاه تانکر آب برخورد کرده و هر دو خودرو در وسط جاده متوقف شدند.

وی افزود: راننده كامیونت قبل از رسیدن نیروهای آتش نشانی با كمك شهروندان از داخل اتاقک این وسیله نقلیه خارج شده و به وسیله خودرو آمبولانس به مرکز درمانی منتقل شده بود اما سرنشین دیگرکه مردی 32 ساله بود در داخل اتاقک متلاشی شده کامیونت هم چنان محبوس بود.

این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: آتش نشانان به سرعت پس از قطع جریان برق کامیونت و نصب علائم هشدار دهنده در اطراف محل حادثه، با استفاده از تجهیزات هیدرلیکی قسمتی از اتاقک کامیونت را برش دادند و مرد جوان که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود را از اتاقک این وسیله نقلیه خارج کردند.

جلیلی ادامه داد: نیروهای آتش نشانی این شخص را تحویل امدادگران اورژانس دادند که متأسفانه پس از انجام معاینات پزشکی مشخص شد وی براثر شدت جراحات وارده در همان لحظات اولیه جان سپرده است.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از انتقال هر دو خودرو سنگین به حاشیه جاده و شستشوی آثار باقی مانده از حادثه، محل حادثه را برای بررسی علت تحویل کارشناسان پلیس راهور دادند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها