کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

آغاز پروازهای فوق‌العاده تابستانی


کد خبر : ۳۷۷۱۰یکشنبه، ۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸:۲۴۲۰۴۵ بازدید

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای تابستانی امسال خبرداد و گفت: مجوز بیش از 90 هزار و 550 سورتی پرواز به صورت ...

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری از آغاز پروازهای تابستانی امسال خبرداد و گفت: مجوز بیش از 90 هزار و 550 سورتی پرواز به صورت برنامه ای و فوق العاده برای این ایام صادر شده است.

رضا جعفرزاده با اعلام این خبر گفت: در مجموع بیش از ۹۰هزار و ۵۵۰ پرواز به صورت برنامه ای و فوق العاده در مسیرهای داخلی و خارجی برنامه ریزی شده که از این تعداد ۶۲۹۶۰پرواز برنامه ای و  ۲۳۶۸ پرواز فوق العاده در مسیرهای داخلی و ۱۹۸۷۰ پرواز برنامه ای و ۵۳۵۷پرواز فوق العاده در مسیرهای بین المللی است.

وی افزود: شرکت های هواپیمایی ملزم هستند به منظور سهولت دسترسی به نرخ های بلیت پروازها در مسیرهای مختلف، لیست نرخ های آنالیز شده و نهایی را از طریق وب سایت های رسمی خود  و یا دفاتر خدمات مسافرت هوایی در اختیار متقاضیان قرار دهند.

مدیر روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری با اشاره به اینکه امکان اعتبار سنجی بلیت هواپیما از طریق سایت سازمان و انجمن شرکت های هواپیمایی فراهم شده است بر لزوم اهتمام بیشتر شرکت های هواپیمایی و مراکز توزیع بلیت هواپیما به توصیه های دفتر نظارت سازمان هواپیمایی کشوری تاکید کرد.

جعفرزاده اجرای دستورالعمل حقوق مسافر توسط شرکت های هواپیمایی را الزامی دانست و ادامه داد: سازمان هواپیمایی کشوری ملاک عملکرد شرکت های هواپیمایی را رعایت حقوق مسافران و جلب رضایت آنها می داند.

وی با بیان اینکه اکیپ های نظارتی در ایام تابستان افزایش می یابد، تأکید کرد: سازمان هواپیمایی کشوری در راستای نظارت‌های دقیق بر فروش بلیت هواپیما به ویژه در ایام پیک سفرها که تقاضا در این بخش بالاست، تلاش می‌کند بررسی‌های جامعی داشته و نظارت های بیشتر و منسجم تری اعمال کند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها