کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اپراتورها برای عید فطر بسته‌های اینترنتی جدید ارایه می‌کنند


کد خبر : ۳۷۶۴۱جمعه، ۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷:۲۲۳۳۴۵ بازدید

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده است به مناسبت عید فطر بسته های اینترنتی ارائه کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده است به مناسبت عید فطر بسته های اینترنتی ارائه کنند.

محمود واعظی در صفحه شخصی خود در یکی از شبکه های مجازی این مطلب را در واکنش به اعتراض کاربران درباره حذف برخی بسته های اینترنتی اپراتورهای تلفن همراه عنوان کرد.

واعظی نوشت: بسته های تشویقی اپراتورها بر اساس قانون دارای زمان است و پس از انقضای زمان حذف می شود.

وی ادامه داد: البته از طریق رگولاتوری با اپراتورها هماهنگ شده است به مناسبت عید فطر بسته های مشابهی ارائه کنند تا مشکلی برای کاربران ایجاد نشود.

بر اساس این گزارش، پیرو ابلاغ مصوبه 249 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی درباره رعایت کف قیمت بسته های اینترنت، همه اپراتورهای تلفن همراه کشور ، به حذف یا تغییر برخی بسته های اینترنت خود موظف شده‌اند.

در همین راستا شرکت ارتباطات سیار ایران، از روز سه شنبه ۳۰ خرداد ماه بسته های اینترنت خود را با تغییراتی همراه کرده است که شامل تغییر حجم شبانه بسته های آلفا و آلفا+ (۴ بسته)، توقف فروش بسته های نامحدود شبانه در #۱۰۰۰* (۶ بسته) و توقف فروش بسته های محدود شبانه (۳ بسته) می شود.

لازم به ذکر است قیمت هیچ کدام از بسته های موجود قابل انتخاب، تغییری نکرده است و تنها حجم  هدیه شبانه بسته ها عوض شده است تا مطابق با مصوبه ۲۴۹ سازمان تنظيم مقررات شود.

گفتنی است مشترکینی که در حال حاضر در حال استفاده از  بسته های حذف شده هستند، تا پایان زمان و یا حجم بسته فعلی، اجازه استفاده از بسته را داشته و پس از اتمام حجمی یا زمانی، امکان خرید مجدد بسته های حذف شده را نداشته و پیشنهادات جدیدی دریافت می کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها