کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرچمدار جدید گوشی‌های سونی به ایران رسید + قیمت


کد خبر : ۳۷۵۸۹چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۳:۵۶۸۲۵۱ بازدید

اکسپریا ایکس زد پرمیوم اولین پرچمداری که قادر به ضبط ویدئو اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه و بلوتوث نسل پنج به تازگی وارد بازار ایران شده است.
پرچمدار جدید گوشی‌های سونی به ایران رسید + قیمتپرچمدار جدید گوشی‌های سونی به ایران رسید + قیمت

جی‌اس‌ام- 2 سال قبل سونی با معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش 4K سروصدایی در بین کمپانی‌ها به پا کرد اما این سروصدا چندان دوام نیاورد و سال بعد خبری از صفحه‌نمایش 4K در گوشی‌های پرچم‌دار سونی نبود. در نمایشگاه MWC 2017 سونی نشان داد که از معرفی اولین گوشی هوشمند مجهز به صفحه‌نمایش 4K پشیمان نبوده است و نسل جدید XZ را با صفحه 4K معرفی کرد و آن را Xperia XZ Premium نامید. پرچمدار جدید سونی اولین گوشی هوشمندی است که قدرت فیلم‌برداری اسلوموشن با سرعت ۹۶۰ فریم در ثانیه را دارد.

با یک جستجوی کوتاه در اینترنت می‌توانید مشاهده کنید فیلم‌های اسلوموشن ۹۶۰ فریم در ثانیه چه تصاویر خارق‌العاده‌ای را نمایش می‌دهد. ایکس زد پرمیوم نیز جزو اولین گوشی‌هایی است که از بلوتوث نسخه ۵.۰ پشتیبانی می‌کند که محدوده پوشش‌دهی آن نسبت به نسل قبل ۲ برابر برابر بیشتر شده و سرعت بالایی دارد. لازم به ذکر است در مراسم سالانه Glomo Awards که توسط GSMA، برگزارکننده کنگره جهانی موبایل، ترتیب داده می‌شود پرچمدار ۲۰۱۷ سونی، اکسپریا XZ پرمیوم بهترین گوشی MWC 2017 انتخاب شد. باید با گذشت زمان چند ماهه دید آیا پرچمدار جدید سونی می‌تواند مورد استقبال قرار گیرد و فروش خوبی داشته باشد یا خیر. شما چه‌طور فکر می کنید؟ آیا XPERIA XZ Premium را به عنوان گوشی پرچمدار جدیدتان انتخاب خواهید کرد؟

صفحه‌نمایش  ۵.۴۶ اینچ - ۳۸۴۰x۲۱۶۰ - IPS LCD پیکسل
پردازنده اسنپ‌دراگون ۸۳۵ - هشت هسته‌‌ای (۴ هسته ۲.۴۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ۱.۹ گیگاهرتزی)
رم ۴ گیگابایت
دوربین اصلی ۱۹ مگاپیکسل
دوربین سلفی ۱۳ مگاپیکسل
حافظه داخلی ۶۴ گیگابایت +  پشتیبانی از MicroSD تا سقف ۲۵۶ گیگابایت
باتری ۳،۲۳۰ میلی‌آمپر
سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ نوقا
وزن ۱۹۵ گرم

سونی Xperia XZ Premium با قیمت 2.500.000 تومان روز گذشته وارد بازار ایران شده است و اگر عجله‌ای برای خرید ندارید بین 1 تا 2 ماه صبر کنید تا این گوشی به قیمت واقعی برسد و حباب آن شکسته شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها