کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت فروش نقدی پژو 2008 خرداد 97 تعیین می‌شود


کد خبر : ۳۷۵۸۸چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۳:۲۹۲۵۷۳۱ بازدید

معاون بازرسی و رسیدگی به تخلفات سازمان حمایت تولیدکننده و مصرف کننده گفت : مبنای قیمت پژو 2008 عرضه این خودرو در سال آینده است.
قیمت فروش نقدی پژو 2008 خرداد 97 تعیین می‌شودقیمت فروش نقدی پژو 2008 خرداد 97 تعیین می‌شود

میر آخورلو در گفتگوی تلفنی با صدا وسیما، علت دریافت 60 میلیون تومان ودیعه پیش فروش پژو 2008 را مشخص نبودن قیمت نقدی آن دانست و افزود : هرچند براساس آئین نامه پیش فروش خودرو ، ودیعه دریافتی هنگام پیش فروش حداکثر 50 درصد قیمت خودرو تعیین شده است اما چون قیمت فروش نقدی آن مشخص نشده است و پیش بینی می شود این خودرو با قیمت 120 میلیون تومان از خرداد سال آینده عرضه شود ، با پیش فروش 60 میلیون تومانی موافقت شد. 

وی گفت : در آئین نامه پیش فروش عادی خودرو اشاره شده است اگر پیش فروش بصورت قطعی یا فوری بود قیمت مشخص می شد ولی درمورد این خودرو نوع فروش 12 ماهه است و قیمت خودرو در زمان تحویل و براساس آنچه در قرارداد قید شده است ، مشخص می شود.

میرآخورلو با اشاره به تحویل پژو 2008 از شهریورماه افزود : تولید انبوه این خودرو با 2400 دستگاه در ماه از آذر امسال شروع می شود و با در نظرگرفتن تغییرات نرخ ارز و حقوق و دستمزد قرار شد 60 میلیون تومان ودیعه بعنوان پیش فروش از متقاضیان دریافت شود. 

وی با بیان اینکه براساس قانون حداقل سود سپرده بانکی به ودیعه گذاران پرداخت می شود ، گفت : اگر قیمت خودرو زیر 100 میلیون تومان باشد به ودیعه گذاران 15 درصد سود پرداخت می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها