کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نماز عید فطر به امامت مقام معظم رهبری اقامه می‌شود


کد خبر : ۳۷۵۷۷چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶:۱۲۳۹۰ بازدید

رئیس ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، طبق پیش‌بینی‌هایی که در تقویم است، دوشنبه اول شوال خواهد بود گفت: نماز عید سعید فطر ...

رئیس ستاد نماز جمعه تهران اعلام کرد، طبق پیش‌بینی‌هایی که در تقویم است، دوشنبه اول شوال خواهد بود گفت: نماز عید سعید فطر به امامت مقام معظم رهبری اقامه خواهد شد.

سیدباقر پیشنمازی صبح روز چهارشنبه (۳۱ خردادماه) در نشست خبری نماز عید سعید فطر با بیان اینکه نماز عید فطر امسال به امامت ولی امر مسلمین روز دوشنبه همزمان با اول شوال در مصلای امام خمینی (ره) اقامه خواهد شد، گفت:‌ ما در نماز عید فطر میزبان سفرای اسلام، فرهیختگان و مردم روزه‌دار جهان اسلام هستیم، نماز عید فطر نماد هماهنگی و عزت کشورهای اسلامی است، به خصوص در سال های گذشته که جبهه کفر در برابر جهان اسلام ایجاد شده است...

وی ادامه داد: شرایط ترافیکی و حضور شهروندان در نماز عید فطر از سوی ستاد کاملا تعریف شده و از مردم می‌خواهیم که جهت رفت‌وآمد آسان‌تر از وسایل نقلیه عمومی مثل اتوبوس و مترو استفاده کنند. نماز عید فطر پیام‌های متعددی به جهت احساس اقتدار بیشتر برای امت اسلامی به همراه دارد. همچنین برای جبهه کفر و نفاق که همیشه عامل محدودیت برای جهان اسلام نیز بوده است پیام‌های متعددی در پی دارد.

رئیس ستاد نماز جمعه تهران یادآور شد: مردم ما همواره نشان داده‌اند که این حساسیت‌ها را درک می‌کنند و مطمئنا امسال همچون سال‌های گذشته مردم از نماز عید فطر استقبال زیادی می‌کنند. درب‌های مصلای تهران از ساعت ۵ صبح به روی نمازگزاران باز است و شماره تلفن ۶۸۶۸ ستاد نماز جمعه برای انتقادات و پیشنهادات مردم در دسترس قرار دارد.

پیشنمازی در ادامه با بیان اینکه ما برای نماز جمعه نیز که مقارن با روز قدس است برنامه‌ها و پیش‌بینی‌های متعددی را داشته‌ایم اظهار کرد: نماز جمعه این هفته به امامت حجت‌الاسلام والمسلمین احمد خاتمی در دانشگاه تهران اقامه می‌شود و درب دانشگاه از ساعت ۸:۳۰ باز است. سخنران پیش از خطبه این مراسم علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی است و پیش از آن هم قرائت قطعنامه روز جهانی قدس توسط نماینده شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را خواهیم داشت.

او ادامه داد: دانشگاه تهران مقصد راهپیمایی‌کنندگان است و پیش‌بینی می‌شود با توجه به شرایط منطقه، شاهد حضور باشکوه‌تر مردم در نماز جمعه آخرین هفته ماه مبارک رمضان باشیم؛ چون این حضور نشأت گرفته از عزت و اقتدار جهان اسلام است و ملت قهرمان ایران کانون این حرکت هستند و این راهپیمایی پیام مهمی را برای دشمنان خواهد داشت که مبادرت به توطئه‌های گوناگون در رابطه با کشورهای اسلامی داشته‌اند و همچنین یک پیام امیدبخش برای آزادیخواهان جهان اسلام دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها