کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ورشکستگی بانک مهر اقتصاد تکذیب شد


کد خبر : ۳۷۵۷۶چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳:۴۱۶۴۸۲۰ بازدید

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد منطقه خوزستان در خصوص حضور مردم در برخی از شعب و دریافت سپرده‌های خود از این ...

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد منطقه خوزستان در خصوص حضور مردم در برخی از شعب و دریافت سپرده‌های خود از این بانک، گفت: متاسفانه مدتی است شاهد شایعاتی در فضای مجازی علیه سیستم بانکی به ویژه بانک‌های خصوصی هستیم که باعث بی‌اعتمادی مردم به سیستم بانکی شده و اکثر بانک‌ها را درگیر پاسخگویی به این شایعات کرده که در این زمینه شایعه‌های مطرح‌شده درباره ورشکستگی بانک مهر اقتصاد کاملا رد و این مساله تکذیب می‌شود.

مسعود حاتم‌وند در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مردم هر زمانی که پولشان را بخواهند بانک مهر اقتصاد بدون هیچ مشکلی سپرده آن‌ها را پرداخت خواهد کرد. در این زمینه بانک برای رفاه حال مشتریان تعداد کارکنان خود را افزایش داده است تا مردم برای دریافت سپرده خود در شعب زمانی کمتری معطل شوند. وی با بیان این‌که با افرادی که در فضایی مجازی موجب تشویش اذهان عمومی باید برخورد شود، افزود: مردم خوزستان از موسسات مالی در روزهای اخیر زخم خورده‌اند و حق دارند که ترس داشته باشند زیرا با انتشار حجم وسیع شایعات، وضعیت سیستم بانکی ناامن نشان داده شده است.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد منطقه خوزستان تصریح کرد: بانک مهر اقتصاد مشکلی برای خروج منابع ندارد. این بانک آنقدر توانا هست که در این راستا کار خود را به راحتی انجام دهد. چند روزی هست که مردم برای دریافت سپرده‌های خود به شعب مختلف استان مراجعه و بدون هیچ مشکلی سپرده خود را دریافت می‌کنند فقط اگر مقداری در شعب معطل می‌شوند، به دلیل بالابودن جمعیت مردم است.

حاتم‌وند با اشاره به این‌که به مردم توصیه می‌کنیم که به شایعات مطرح‌شده گوش نکنند، عنوان کرد: این بانک با تمام توان همچون گذشته آماده ارائه خدمات به مردم شریف استان است و شعب این بانک خللی در روند پرداخت سپرده‌ها ایجاد نمی‌کند زیرا مردم ترسیده‌اند و نگران سرمایه‌های خود هستند و ما نیز در این زمینه به مردم حق می‌دهیم.

وی ادامه داد: فضای مجازی به شدت در حال تخریب شرایط و اوضاع بانک‌های خصوصی است که البته در این زمینه بانک مرکزی با صدور بیانیه‌ای روز گذشته اعلام کرد با کسانی که در فضای مجازی به شایعه‌پراکنی و تخریب وضعیت بانک‌ها می‌پردازند، برخورد خواهد کرد.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد منطقه خوزستان بیان کرد: اگر جلوی این شایعات در فضای مجازی گرفته نشود، این وضعیت به سایر بانک‌ها نیز سرایت می‌کند. همانطور که به نسبت این اتفاق افتاده و با گسترش شایعات حتی بانک‌هایی که مردم فکر می‌کنند ایمن هستند نیز دچار این مساله می‌شوند.

حاتم‌وند با بیان این‌که بانک مهر اقتصاد 25سال است که در کشور فعالیت دارد و پشتوانه بسیار قوی دارد، گفت: این بانک از نظر نقدینگی هیچ مشکلی ندارد و در کشور تنها 2 تا سه استان درگیر این مسایل و شایعات هستند و سایر شعب در استان‌های دیگر با وضعیت عادی به کار خود ادامه می‌دهند.

وی گفت: ما اعتقاد داریم منابعی که در خوزستان جذب می‌شود باید در همین استان مصرف شود و بر همین اساس بانک مهر اقتصاد استان در سال 95 تعداد 37 هزار فقره تسهیلات در قالب‌های مختلف پرداخت کرده است. این بانک جزو بانک‌هایی است که بیشترین پرداخت تسهیلات را در سال‌های گذشته در بخش‌های مختلف داشته و برگشت آن نیز به گونه‌ای هست که هر شعبه به راحتی می‌تواند سپرده مردم را به آن‌ها بازگرداند.

رئیس اداره امور شعب بانک مهر اقتصاد منطقه خوزستان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که ساعت کاری در استان به علت گرما تا ساعت 12 است اما به شعب اعلام شده که تا زمانی که مشتری در شعب حضور دارد، نسبت به پذیرفتن مشتری اقدام کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها