کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت فروش علیرضا بیرانوند اعلام شد!


کد خبر : ۳۷۵۷۱چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹:۳۴۲۷۸۹ بازدید

پرسپولیسی‌ها برای صدور رضایت‌نامه علیرضا بیرانوند یک میلیون دلار می‌خواهند و این مبلغ را به باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کردند.

پرسپولیسی‌ها برای صدور رضایت‌نامه علیرضا بیرانوند یک میلیون دلار می‌خواهند و این مبلغ را به باشگاه فنرباغچه ترکیه اعلام کردند.

پرسپولیسی‌ها برای صدور رضایت‌نامه علیرضا بیرانوند یک میلیون دلار می‌خواهند.

امروز خبرهایی مبنی بر حضور تعدادی از مسئولان باشگاه فنرباغچه در ایران درباره مذاکره با علیرضا بیرانوند، منتشر شد. البته مسئولان فنر باغچه به صورت رسمی با پرسپولیسی ها گفت و گو نکرده اند و رابط آنها با ترکاشوند در تماس است.

در هر حال پرسپولیسی ها به رابط فنرباغچه اعلام کرده اند که هزینه صدور رضایت نامه بیرانوند، یک میلیون دلار است و اگر آنها بیرانوند را می خواهند باید این مبلغ را بپردازند. این در حالی است که شنیده شده خود بیرانوند هم حدود یک و نیم میلیون یورو به باشگاه فنرباغچه پیشنهاد داده است و البته پس از اینکه متوجه شده پرسپولیسی ها بابت رضایت نامه او یک میلیون دلار می خواهند چنین رقمی را پیشنهاد داده است.

خبرهای برخی خبرگزاری ها حاکی از حضور احتمالی مسئولان فنرباغچه در تهران است و خبرها نشان می دهد که رابط فنرباغچه و پرسپولیس به پرسپولیس اعلام کرده که باشگاه فنرباغچه رقم پیشنهادی باشگاه پرسپولیس و حتی رقم خود بیرانوند را بررسی می کند و سپس در این باره پاسخ می دهد.

هنوز فنرباغچه پاسخ مشخصی به رابط باشگاه فنر باغچه و پرسپولیس نداده است. هر چند دراین باره باشگاه پرسپولیس کلا ابراز بی اطلاعی می کند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها