کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

چگونه پرداخت مطمئنی داشته باشیم


کد خبر : ۳۷۵۵۵چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵:۴۸۵۰۵ بازدید

با توسعه روز افزون تکنولوژی و ایجاد بسترهای مختلف فین تکی، چارچوب های مختلفی در حوزه خدمات پرداخت شکل گرفته که اغلب با هدف ایجاد بستری راهگشا و تسهیل در خدمات پرداخت برای ...

سی دی پال

با توسعه روز افزون تکنولوژی و ایجاد بسترهای مختلف فین تکی، چارچوب های مختلفی در حوزه خدمات پرداخت شکل گرفته که اغلب با هدف ایجاد بستری راهگشا و تسهیل در خدمات پرداخت برای انواع چارچوب‌های کاری توسعه یافته اند.

نمونه های بسیاری در این حوزه به صورت بین المللی فعالیت می‌کنند که از مهترین آنها می‌توان به Paypal و Skrill اشاره کرد.

در کشور ایران با توجه به عدم خدمات از سوی شرکت‌های بین المللی و کمبود خدمات در این حوزه، نمونه‌های مشابه بسیاری به صورت بومی راه اندازی شده که اغلب بدلیل عدم وجود قانون مشخص در این بستر و عدم حمایت ارگان‌های مختلف دچار نقصان در فعالیت شده اند.

از طرفی نیاز روز افزون کاربر به این خدمات، عدم وجود جایگزین مناسب و عدم نظارت مشکلات فراوانی را  ایجاد کرده است.

رشد قارچ گونه سایت‌های خدمات پرداخت که اغلب بدون پشتوانه و نظارت در حال فعالیت بوده و پس از مدتی به هر دلیلی دچار مشکل در خدمات دهی می‌گردند و با این شرایط کاربرانی که از آن ها خدمات دریافت کرده اند، با مسائل مختلف از جمله از بین رفتن سرمایه و اختلافات مالی روبرو شده و پرونده های بسیاری مربوط به تخلفات مالی و کلاهبرداری در جریان است.

شرکت همیار رایان ستاره کویر یزد با خدمات درگاه SBPay.ir  به عنوان اولین شرکت در این حوزه که پس از تلاش های بسیار، موفق به دریافت نظارت مستقیم از پلیس محترم فتا و واحد سایبری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و مجوزهای لازم در این حوزه را دریافت کرده، تا به عنوان اولین قدم تضمین امنیت پرداخت و حفظ و صیانت از سرمایه کاربر و جلوگیری از سوء استفاده و تخلفات و تضمین امنیت مالی پرداخت‌هایشان در این حوزه قدمی برداشته باشد.

خدمات این درگاه پرداخت در حال حاضر با کارمزد صفر درصد و به صورت رایگان عرضه خواهد شد،

ابزارهای پرداختی این  درگاه واسط  نیز برای بسترهای وبسایت‌ها، شبکه های اجتماعی و پرداخت‌های مالی شخصی توسعه یافته است.

در پایان، بخشی از سود حاصل از گردش مالی و تراکنش‌های این سایت به سازمان‌های مردم نهاد محیط زیستی، فعالیت‌های خیریه و مدافعین حرم اختصاص خواهد یافت.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر و بهره مندی از خدمات این درگاه می‌توانید به آدرس  زیر مراحعه نمایید .

https://sbpay.ir

تلگرام    :     https://t.me/Sbpay

و یا اینستاگرام :      https://instagram.com/sbpay.ir

آن را دنبال کنید



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها