کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برخورد شدید خودرو 206 با گاردریل بزرگراه


کد خبر : ۳۷۵۴۹چهارشنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶:۴۲۸۵۳ بازدید

برخورد شدید یک دستگاه خودرو سواری با گاردریل حاشیه بزرگراه شهید لشکری موجب آتش سوزی در موتور این وسیله نقلیه شد.

وقتی رانندگان خودروهای عبوری متوجه بروز این حادثه شدند با سامانه 125 تماس گرفته و درخواست کمک کردند که ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ نیروهای عملیاتی ایستگاه 44 را ساعت 15:30 روز گذشته به بزرگراه شهید لشکری، قبل از چهارراه ایران خودرو اعزام کرد.

یوسف شقاقی فرمانده آتش نشانان اعزامی به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید لشکری(جاده مخصوص کرج) در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و با گاردریل کنار بزرگراه برخورد کرد.

وی با بیان اینکه شدت این حادثه به حدی بود که همان لحظه اول، موتور خودرو سواری آتش گرفت، افزود: نیروهای آتش نشانی به محض رسیدن به محل حادثه برای پیشگیری از تصادفات، علائم هشدار دهنده را در مسیر تردد خودروها قرار دادند و همچنین با بکارگیری لوله های آبرسانی عملیات مهار شعله های آتش را آغاز کردند.

این فرمانده آتش نشانی در ادامه گفت: خوشبختانه در این حادثه به راننده جوان خودرو سواری آسیبی نرسید و آتش نشانان در کوتاه ترین زمان ممکن شعله های آتش را مهار و کاملاً خاموش کردند و از سرایت آن به قسمت های دیگر موتور خودرو و اتاقک این وسیله نقلیه جلوگیری به عمل آوردند.

گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

برخورد شدید خودرو 206 با گاردریل بزرگراه

برخورد شدید خودرو 206 با گاردریل بزرگراه



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها