کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی زیباترین خودروهای شاسی‌بلند جهان در سال 2017


کد خبر : ۳۷۵۱۱سه شنبه، ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۶:۴۹۱۶۲۴۶ بازدید

در این مطلب می‌خواهیم ده خودروی کراس‌اوور و شاسی‌بلند زیبای معرفی شده در سال 2017 را مرور کنیم. مطمئنا مدل‌های دیگری هم هست که ...

در این مطلب می‌خواهیم ده خودروی کراس‌اوور و شاسی‌بلند زیبای معرفی شده در سال 2017 را مرور کنیم. مطمئنا مدل‌های  دیگری هم هست که می‌توانست در این فهرست قرار بگیرد اما انتخاب سایت‌های معتبر بررسی خودرو به این ده مدل رسیده است. متاسفانه بسیاری از این خودروها در ایران یافت نمی‌شوند.


آکورا MDX

آکورا MDX

این شاسی‌بلند سه ردیفه به تازگی تغییراتی را تجربه نموده که با استایلی جدید، تبدیل به یکی از زیباترین‌ها در این سگمنت شده است. جلو پنجره الماس شکل و نشان بزرگ آکورا، و چراغ‌های جواهر شکل چهره زیبایی به آکورا MDX جدید بخشیده‌اند. نسخه استاندارد این خودرو با یک موتور 3.5 لیتری 6 سیلندر عرضه می‌شود که می‌تواند 290 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور تولید کند. نسخه هیبرید اسپرت این خودرو از همان موتور بهره می‌گیرد که با 3 موتور الکتریکی همراه شده و می‌تواند 321 اسب بخار قدرت و 392 نیوتن متر گشتاور تولید کند. 

 



آلفارومئو استلویو

oh0i2xcphlswueyawe5d.jpg

نخستین تلاش کمپانی ایتالیایی آلفارومئو برای ورود به بازار شاسی‌بلندها، استلویو بود که با چهره جذاب و توانایی فنی بالا توانست نظرات مثبت بسیاری دریافت کرده و جای خود را در قلب طرفداران خودرو باز کند. چهره تهاجمی و تناسب در طراحی از ویژگی‌های آن هستند که نشان از توانمندی طراحان دارد. قیمت این خودرو هنوز مشخص نشده اما به هنگام عرضه در 3 نسخه در دسترس خواهد بود: استلویو، استلویو Ti و استلویو کوادریفولیو.

نسخه استاندارد یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر دارد که 280 اسب بخار قدرت و 415 نیوتن متر گشتاور دارد که با یک جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک همراه شده است. اما قدرتمندترین نسخه، کوادریفولیو است که از یک موتور 2.9 لیتری 6 سیبندر ساخت فراری بهره می‌گیرد و 505 اسب بخار قدرت و 600 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. 

 



اینفینیتی QX70

اینفینیتی QX70

اینفینیتی طیف گسترده‌ای از کراس اورها و SUVها ارائه می‌کند اما می‌توان گفت که QX70 خوش استایل ترین آنها است. طراحی آن کمی قدیمی است اما هنوز هم بسیار جذاب است. بسیاری آن را شبیه به یوزپلنگ می‌دانند که با وجود چراغ‌های خاصش، زیباتر هم شده است. در زیر کاپوت این خودرو یک موتور 3.7 لیتری 6 سیلندر خفته است که 325 اسب بخار قدرت و 362 نیوتن متر گشتاور تولی می‌کند. 

 



جگوار اف-پیس

جگوار اف-پیس

به جرات می‌توان گفت که جگوار اف-پیس زیباترین SUV حال حاضر جهان است. اولین شاسی‌بلند این خودروساز بریتانیایی به دلیل استفاده از یک موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ بسیار مقرون به صرفه است. برای قوای محرکه این خودرو گزینه‌های دیگری چون موتور 2.0 لیتری توربوشارژ دیزلی، موتور 3.0 لیتری توربوشارژ با 340 اسب بخار قدرت و نسخه دیگری از همین موتور با 380 اسب بخار قدرت هم در دسترس است.
 



لندرور رنج‌رو اسپرت

لندرور رنج‌رو اسپرت

لندرور دهه‌هاست که در حال ساخت SUV است اما مدل جدید رنج‌رور اسپرت آن را می‌توان زیباترین شاسی‌بلند تاریخ آن دانست. خودرو با ابهت بوده و کاپوت صاف و سقف پویای آن، باعث خوشنودی شما خواهد شد. نسخه استاندارد رنج‌رو اسپرت موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر دارد که در بهترین حالت توانایی تولید 340 اسب بخار قدرت و 450 نیوتن متر گشتاور دارد. قیمت این خودرو از 66645 دلار آغاز می‌شود بنابراین یکی از گرانترین‌ها در این لیست است. 

 



مازراتی لوانته

مازراتی لوانته

لوانته هم اولین SUV کمپانی مازراتی محسوب می‌شود که می‌تواند موفقیت‌های آن را تکرار کند. این خودروساز ایتالیایی همواره به طراحی فوق‌العاده خودروهایش مشهور بوده و لوانته هم از این قاعده مستثنی نیست. جلو پنجره زیبای مازراتی و سوراخ‌های هواکش در کنار بدنه، این خودرو را بیشتر به سوپر اسپرت‌ها شبیه می‌سازد تا یک شاسی‌بلند. نسخه استاندارد لوانته موتور 3.0 لیتری 6 سیلندر با 350 اسب بخار قدرت در خود گنجانده که 0 تا 100 را در زمانی کمتر از 6 ثانیه طی می‌کند. نسخه قدرتمند لوانته S اما موتور دیزلی 430 اسب بخاری دارد.
 



مزدا CX-9

مزدا CX-9

می‌توان گفت که مزدا CX-9 یکی از مقرون به صرفه ترین خودروهای موجود در این فهرست است که البته زیبایی خاصی هم دارد. خطوط شکسته و جلو پنجره آن، حسی القا می‌کند که انگار این خودرو بسیار گران‌قیمت است. این خودرو یک موتور 2.5 لیتری 4 سیلندر توربوشارژ دارد که 250 اسب بخار قدرت و 420 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 



مرسدس AMG GLC 63

مرسدس AMG GLC 63

مرسدس بنز با همکاری AMG با سرعت زیادی در حال عرضه شاسی‌بلندها و کراس اورها است. اما می‌توان گفت که زیباترین SUV آن، AMG GLC 63 است که جلو پنجره‌ای مشابه AMG GT دارد و با عملکرد بالای آن هماهنگی خوبی دارد. در زیر کاپوت آن یک موتور 4.0 لیتری بای توربو 8 سیلندر قرار گرفته در مدل استاندارد 469 و در نسخه S، 503 اسب بخار قدرت تولید می‌کند. البته نسخه S این خودرو، یک شاسی‌بلند کوپه است و به عقیده ما زیبایی مدل استاندارد را ندارد.

 



تویوتا C-HR

تویوتا C-HR

شاید طراحی و چهره تویوتا C-HR به مذاق هر کسی خوش نیاید اما با اصالت است و به همین دلیل در فهرست ما جای گرفته است. این خودرو اغراق آمیزترین و البته ارزان‌ترین خودرو در میان 10 خودروی معرفی شده است.

تویوتا C-HR اثبات می‌کند که خودروهای ارزان، لزوما نباید خسته کننده باشند. نسخه استاندارد C-HR، با موتور 2.0 لیتری 4 سیلندر عرضه می‌شود که 144 اسب بخار قدرت و 188 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند.

 



ولوو XC90

ولوو XC90

کمپانی ولوو پس از چند سال ناکامی، با عرضه XC90 توانست مجددا خود را به بازار خودروهای لوکس بازگرداند. این خودرو را بیشتر به دلیل سادگی در طراحی و موفقیت‌های بی‌شمار آن در فهرست خود قرار دادیم که در کنار ایمنی بسیار بالا، امکاناتی چون موتور 4 سیلندر توربوشارژ 250 اسب بخاری و طراحی داهلی دوست داشتنی هم در اختیار شما قرار می‌دهد.

- وب‌سایت شبکه



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها