کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ


کد خبر : ۳۷۴۷۲دوشنبه، ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹:۱۰۱۸۴۹۴ بازدید

با عنایت به استقبال مشتریان از محصولات پژو در طی سال هاي اخیر ودر پاسخ به این استقبال، شرکت ایران‌خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های روز ...
معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژمعرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

با عنایت به استقبال مشتریان از محصولات پژو در طی سال هاي اخیر ودر پاسخ به این استقبال، شرکت ایران‌خودرو با استفاده از تکنولوژی‌های روز با همکاري شرکت پژو (ایکاپ) اقدام به تولید خودرو پژو 2008 با موتور قدرتمند 1.6 توربوشارژ نموده است. 

پژو 2008 جدید اولین محصول پژو در ایران با لوگو و ساختار جدید این خودروساز به شمار میرود و نوید دوران جدیدي را براي این شرکت فرانسوي در ایران میدهد. با توافق ایران خودرو و پژوسیتروئن براي تاسیس شرکت مشترك جدید، ایکاپ؛ هم اکنون پژو 2008 جدید علاوه بر کشورهاي فرانسه و برزیل، در ایران نیز در حال تولید است.

پژو 2008 جدید، خودرویی با فن‌آوري هاي روز دنیاست که نسل جدید آن در سال 2016 عرضه شده و بیش از 242 هزار دستگاه از آن در بیش از 70 کشور جهان فروخته شده است. به گونه‌ای که در اروپا فروش این خودرو نسبت به نسل قبلی آن 13 درصد افزایش داشته است

پژو 2008 جدید در چهار ماه نخست سال 2017 میلادي با فروش 80 هزار دستگاه و رشد 18 درصدي در مقایسه با مدت مشابه سال 2016 ،پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در بخش خود یعنی suv جمع و جور بوده است. با توجه به تولید این خودرو با بهره‌گیری از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهای کیفیت بین المللی، پژو 2008 بهترین خودرو پژویی است که در ایران خودرو تولید می‌گردد. 
 

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

مقدمه

پژو 2008 جدید، یک خودروي خانوادگی چندکاره، در کلاسSUV های جمع و جور است، که تمامی ویژگی های محصولات پژو و شخصیت خودروهای SUV را داراست.

موتور این خودرو در ایران، بالاترین سطح از موتورهایی است که در رده ي ALLURE ،در سطح جهان استفاده شده است، سیستم پیشرانه و انتقال قدرت این خودرو، بهترین نمونه ي موجود میباشد: پژو 2008 جدید ،بهترین پژویی است که در ایران تولید شده است، با استفاده از بهترین قطعات و تحت بالاترین استانداردهاي کیفیت بین‌المللی. 

 

اینک وقت راندن است!  

پژو 2008 جدید بهترین تجربه رانندگی این کلاس را در ایران داراست، زیرا از موتور پیشرفته THP165 ،تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو و نسل جدید پلت فرم بهره میبرد.
 

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

بھترین تجربه رانندگي در این بخش :
 

پلتفرم جدید پژو I-COCKPIT موتور و گیربکس
THP 165 EAT6

- بهترین هندلینگ

- بهترین توزیع وزن 

- بهترین نوع ایمنی PASSIVE

- آمپر هدآپ

- صفحه نمایش رنگی لمسی 7 اینچی، به همراه Mirrorscreen و دوربین دنده عقب 

- فرمان اسپرت و جمع و جور 

 - 163 اسب بخار در دور موتور 6000

- 240 نیوتن متر در دور موتور 1400

-  توربوشارژر Twin -scroll 

- پاشش سوخت مستقیم  

- گیربکس اتوماتیک 6 سرعته  

- تکنولوژي Quickshift

- داراي برچسب مصرف انرژي رده A


قدرت بالاتر در دور موتور پایین :

پژو 2008 جدید، ساخت ایران، با موتور THP165 و گیربکس EAT6 ،تولید میشود. این موتور قويترین موتوري است که تاکنون پژو بر روي این خودرو در جهان قرارداده است، قدرت بالاي این موتور در کنار گیربکس اتوماتیک پیشرفته آن باعث میشود بهترین تجربه رانندگی را در این بخش ازبازار ایران تضمین نماید.

TPH (توربو در فشار بالا) گروهی از موتورهاي توربوي پژو است که در سطح جهان به‌عنوان مظهر هنر مهندسی این خودروساز شناخته میشود. تکنولوژي گروه موتورهاي توربو با فشار بالا یا THP از زمان معرفی، 8 سال پیاپی به عنوان بهترین موتور سال جهان شناخته شده اند. 

موتور EAT6 THP165 یک موتور بنزینی توربو شارژ است که با پاشش سوخت مستقیم کار میکند و قدرت 163 اسب بخار را در دور موتور RPM 6000 و گشتاور 240 نیوتن متر را در دور موتور RPM 1400 تولید میکند. با داشتن خط گشتاور یکسان در هر دور موتوري، موتور THP به نسبت موتورهاي اتمسفریک (تنفس طبیعی) قدرت بسیار بیشتري را در دورهاي پایین تولید میکند که منجر میشود تجربه رانندگی پویاتر، راحت‌تر و کاربردي‌تری داشته باشید.

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

- توربوشارژر scroll-Twin که درنگ توربوهاي معمولی را ندارد. 

در  فناوری توربوشارژ TWIN SCROLL داکت هاي هر جفت از سیلندرها به صورت مجزا در مانیفولد گاز خروجی وتوربوشارژر کار میکنند. این ویژگی سبب میشود تا توربو در دور موتور RPM 1400 بیشترین گشتاور را منتقل کند. گشتاور در این روش به همان سرعت موتورهاي کمپرسوري تولید میشوند. 

پاشش مستقیم سوخت براي قدرت بیشتر  

پاشش مستقیم سوخت دلیل اصلی خروجی قدرت بالاي موتور، مصرف سوخت کم و آلایندگی به شدت پایینی است که با این موتور توربوشارژ تضمین میشود. 

- سوپاپهاي کاملا متغیر 

این فناوري توان خروجی موتور را به شکل بی نهایت دقیقی، با استفاده از کنترل زمان باز و بسته شدن سوپاپها تنظیم میکند. این امر موجب میشود تا مصرف سوخت کاهش یافته، آلایندگی کمتر شده و عکس العمل موتور بهتر شود. پمپ فشار بالاي مکانیکی با دو پیستون که به انتهاي محور بادامک متصل میشود، به وسیله یک ریل فولادي ضد زنگ، سوخت را به سوپاپهاي انژکتور میرساند.

- پمپ روغن کاملا کنترل شده و پمپ آب نیاز محور 

پمپ روغن ON-DEMAND ،تنها به میزان مورد نیاز روغن را پمپ میکند. پمپ آب نیز که با یک چرخ دنده اصطکاکی کار میکند، تنها وقتی فعال میشود که موتور به دماي معمولی فعالیتش رسیده باشد، لذا موتور سریعتر گرم میشود. چنین عملکردي در این دو پمپ موجب کاهش مصرف سوخت میشود.  

گیربکس EAT6 ،نسل جدید گیربکس‌های 6 سرعته اتوماتیک 

نسل جدید گیربکس های اتوماتیک 6 سرعته پژو، با فناوری QUICK SHIFT قادرند علاوه بر کاهش زمان تعویض دنده ها، مصرف سوخت را تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

همچنین پژو 2008 جدید با موتور EAT6 THP165 ،داراي برچسب مصرف انرژي رده A میباشد که نشانگر مصرف سوخت بسیار بهینه و اقتصادي این خودرو است.  


* تجربه رانندگی با فناوری I-COCKPIT

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

برند پژو براي خودروهاي SUV جمع و جور خود، تلاش کرده است تا بهترین تجربه دید راننده را مهیا کند. نتیجه این تلاش، تکنولوژي I-COCKPIT  (آي.کاك پیت) پژو است.

این فناوري، سمبل ویژگی‌هاي رانندگی پژو 2008 است:

- چابکی
- دید کامل
- انعطاف و ایمنی

تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو، بهترین دید جاده را در اختیار راننده قرار میدهد، این امر با قراردادن اطلاعات کلیدي خودرو در مقابل چشمان راننده و ایجاد تمرکز روي جاده میسر شده است تا راننده احساس راحتی کامل کند. فرمانپذیري خودرو بی نهایت لذت بخش است. 

تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو، شما را قادر میسازد تا از تمام قابلیت هاي خودرو بهره‌مند شوید.

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

تکنولوژي I-COCKPIT (آي.کاك پیت) پژو از 3 عنصر تشکیل شده است:

1 -فرمان اسپرت و جمع و جور، براي:  

-  انتقال حس جاده به راننده
- حالت نشستن راحتتر براي راننده، با کاهش میزان زاویه بازوها
- بازه حرکتی بیشتر در مانورهاي رانندگی

2 - آمپر هدآپ نوآورانه، با جانمایی بالاتر 

-  ایمنی بیشتر: تمامی اطلاعات مورد نیاز راننده، جلوي چشمان وي در خط مستقیم نگاه او به جاده قراردارد. 
- نیاز کمتر به حرکت سر و گردن براي کنترل خودرو

3- مانیتور 7 اینچی براي کنترل سیستم مولتی مدیا، Mirror Screen و دوربین دنده عقب
 

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ

پلتفرم جدید

پایداري در پیچها و جاده، محور اصلی تصویر برند پژو است. بنابراین پژو 2008 ترکیب خارق العاده‌ای از راحتی و پایداري را ارائه می دهد که امضاي برند پژو است. نسل جدید پلتفرم این خودروساز پژو 2008 را مجهز به عملکرد غیرموازي پویا و مدیون کنترل کامل وزن می کند. فنرها، جاذب هاي ضربه، اکسل جلو و کراس عقب، به شکل چشم گیري عملکرد موتور THP165 را تکمیل میکنند. 

ساپورت بدنه در تمامی شرایط به شکل فوق العاده‌ای انجام میشود. مپ هاي فرمان به سیستم تعلیق به گونه‌اي متصل شده‌اند که بهینه‌ترین حالت‌های فرمان‌پذیری را مهیا نمایند.

این هندلینگ بی‌نقص که توسط پلتفرم جدید پژو به دست می‌آید، پایه ي سیستم ایمنی active را میسازد و با ارگونومی I-COCKPIT پکیج کامل تجهیزات ایمنی ، تکمیل میشود.

تکامل ایمنی خودروها در 20 سال گذشته متحول شده است. متریال‌هاي جدید و طراحی هاي کامپیوتري به مهندسان اجازه میدهد تا سازه هایی را طراحی کنند که نیروي ضربه هاي ناشی از تصادفات را به شکل بهینه‌ای به خارج کابین مسافران هدایت کنند. 

براي ایمنی passive ،در صورت وقوع تصادف، نسل جدید پلتفرم هاي پژو، مجهز به تجهیزات بسیار مهمی هستند: ایربگ هاي جلو، جانبی و پرده اي، 2 عدد ISOFIX براي سرنشینان عقب.
 

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ


فناوری بیشتر تجهیزات بیشتر:

پژو 2008 جدید همسفري مطمئن براي خانواده هاست، که داراي تمامی تجهیزات مورد نیاز شما براي سفري راحت و ایمن در جاده و شهر میباشد. 

چراغ‌ها و دید راننده

روشنایی روز (LED) دي لایت/ DRL ،چراغ های مه شکن هوشمند در پیچ ها، چراغ های عقب LED با الهام از پنجه شیر، آینه هاي جانبی با امکان تاشوندگی برقی و برف پاك کن و شیشه شوي عقب

سرگرمی و رفاهی

صفحه نمایش 7 اینچی رنگی لمسی با کنترل هاي روي فرمان، سیستم Mirror Link سازگار با تمام گوشی هاي هوشمند، USB و جک 5.3 میلی متري براي اتصال، بلوتوث، 2 بلندگو در جلو، 2 بلندگو در عقب، 2 عدد توییتر، محفظه داشبورد خنک شونده (یخچالی)

امنیت و ایمنی

در این بخش، «سیستم پایداري الکترونیکی ESP و ABS و سیستم کمک سربالایی HAC» ، به همراه سیستم توزیع الکترونیکی نیروي ترمز EBFD و ترمز کمکی اظطراري EBA ،«ترمز عقب دیسکی، روشن شدن خودکار فلاشرها در صورت ترمز اضطراري، قفل امنیت کودك، هشدار کمربند ایمنی، ایربگ هاي راننده و سرنشین جلو با کلید فعال سازي ایربگ سرنشین، ایربگ هاي جلو، ایربگ هاي پرده اي جلو و عقب، جایگاه سه نقطه اي نصب صندلی کودك در صندلی عقب (isofix) ، کمربندهاي عقب 3 نقطه اي همراه با سه قفل کمربند، سنسورهاي باد لاستیک TPMS و دزدگیر با کنترل پارامتریک و پیرامونی .

آسایش

تهویه مطبوع دو کاناله اتوماتیک، سیستم کمک پارك عقب، دوربین دنده عقب، چراغ ها و برف پاك کن خودکار، کروزکنترل، محدودکننده سرعت، فرمان برقی، فرمان قابل تنظیم در 4 جهت، پنجره هاي جلو و عقب برقی با یک لمس، بالابر شیشه خودکار (پاور ویندوز) و سیستم عدم برخورد به مانع براي تمام پنجره ها، شیشه هاي عقب دودي، خروجی برق 12 ولتی و ریموت و قفل مرکزي، برف پاك کن ژله‌ای

ویژگی‌های کلیدی

مانیتور 7 اینچی رنگی لمسی، آمپر پشت فرمان HEAD-UP ،سنسور دماي محیط، نشانگر تعویض دنده و کامپیوتر سفري ابزار کلیدي پژو 2008 جدید را تشکیل میدهند.

چرخ‌ها

رینگهاي آلومینیومی 16 اینچی و رینگ زاپاس 15 اینچی لاستیک 195/60R16

طراحی داخلی

روکش فرمان چرمی و قطعات کرومی فرمان، آفتابگیرها مجهز به آینه، ترمز دستی مدل هواپیمایی، صندلیهاي عقب تاشو، تنظیم ارتفاع صندلی راننده و 3 عدد پشت سري براي سرنشینان عقب تشکیل میدهد.

طراحی خارجی

جلوپنجره کروم براق، جلاکاری‌هاي کروم، میله‌هاي سقفی، چراغ‌هاي مه شکن، سپر اسپرت جلو و عقب، اسپویلر (بال) عقب اسپرت و همرنگ بدنه ،دستگیره‌های همرنگ بدنه، آینه‌های جانبی راهنمادار کروم، تریم قوس چرخ 

معرفی کامل پژو 2008 با موتور توربو شارژ


مدرن و خانوادگی

پژو 2008 جدید تمام فضاي مورد نیاز خانواده شما را در اختیارتان میگذارد و در عین حال داراي یک پلتفرم جمع و جور است که زندگی و رانندگی در شهرهاي شلوغ را راحتتر میکند.

دسترسی به صندوق عقب

-  در حالت معمولی (صندلی ها ایستاده): صندوق عقب در سادهترین و عریضترین حالت خود قرار دارد، و کف آن از سطح زمین 60cm فاصله خواهد داشت. 

- طاقچه عقب امکان دسترسی به صندوق عقب را فراهم میکند

-  با فشردن دکمه‌هاي صندلی‌های عقب آنها به صورت کامل، تکی، یا دوتایی تا شده و فضاي بیشتري را در صندوق عقب در اختیار شما میگذارند. 

- حجم صندوق عقب: 410 تا 1400 لیتر

CABIN PEUGEOT 2008 2016

فضاهاي کاربردي 

- فضاي ذخیره بزرگ زیر کنسول وسط

-  فضاي داشبورد خنکشونده (یخچالی)  

- فضاي داخل درب هاي جلو براي قراردادن بطری‌های تا حجم 1.5 لیتر

- فضای داخل دربهاي عقب براي نگهداري بطريهای نیم لیتري  

- فضاي پشت صندلیهاي جلو

نکته‌های مهم:

- پژو 2008 جدید، اولین محصول شرکت مشترك جدید « ایران خودرواتومبیل پژو » است

- یک خودرو در سطح استانداردهاي جهانی، تولید ایران

- بهترین گزینه براي کسانی که خودرویی هیجان‌انگیز اما قابل اطمینان در بازار ایران میخواهند.

رهبر بازارهای جهانی پرفروش ترین خودرو فرانسه پرفروش‌ترین خودرو فرانسه در کلاس B-SUV ، از آغاز 2017
نسل جدید نسل جدید پژو 2008 جدید، در اروپا فروش رو به رشدي دارد
قوي ترین موتور  موتور THP165 ،که بر روي این خودرو در ایران نصب شده است، پرقدرت ترین موتوري است که در جهان بر روي این خودرو نصب گردیده. 
بهترین تجربه رانندگی  THP165 EAT6 THP165 بهترین موتور موجود در بازار به همراه گیربکس EAT6، برچسب مصرف انرژي رده A
I-COCKPIT ارگونومیک ترین و جذابترین حالت رانندگی
پلتفرم جدید  آخرین نسل پلتفرم پژو، براي رانندگی ایمن تر و لذت بخشتر
طراحی تند و تیز و خشن شخصیت suv  جلو پنجره عمودي، درب موتور افقی، میله هاي سقفی، تریمهاي دور چرخ ها، ...
چراغ ها  چراغ هاي جلو با DRL ، LEDهای عقب و ...  
ستایل لوکس  ظریف کاري هاي کروم و رینگ ها آلومینیومی 
فناوري بالا ایمنی ESP , ABS, ASR, 2 ISOFIX, 6 AIRBAGS 
آسایش تهویه مطبوع دو کاناله، شیشه هاي عقب دودي  
تجهیزات کمکی راننده دوربین دنده عقب و سنسور، کروز کنترل، محدودکننده سرعت ، چراغهاي خودکار
تصالات  مانیتور 7 اینچی لمسی، USB ،بلوتوث و فناوري Mirror Screen 
فضاي مناسب صندوق عقب فضاي صندوق عقب متغیر 410 تا 1400 لیتر 
تغییر پذیري  صندلیهاي عقب تاشو، 3.1 و 3.2 
ظرفیت  5 نفر بزرگسال 
ضمانت ایکاپ تولید ساخت ایران با استانداردهاي جهانی 
فروش در نمایندگی هاي منتخب ایران خودرو 
گارانتی 2 سال یا 40 هزار کیلومتر
خدمات پس از فروش تامین قطعات تضمین شده و امداد ایران خودرو در تمام ایران 


>> بخشنامه فروش پژو 2008 از سوی ایران خودرو



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها