کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پرداخت تسهیلات با نرخ 12 تا 17 درصد


کد خبر : ۳۷۴۷یکشنبه، ۱۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷:۵۴۶۱۱۰ بازدید

پرداخت تسهیلات در موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده با نرخ های بین 12 تا 17 درصد نیز پرداخت می شود.

اخبار بانک : موسسه مالی و اعتباری کارسازان آینده که در موسسه اعتباری نور ادغام شده است علی رغم افزایش قابل ملاحظه نرخ سود سپرده های، نرخ های تسهیلات خرد خود را افزایش نداده است. بر این اساس این موسسه طرح تعاون ۲ را که از بیش از ۲ سال پیش راه اندازی کرده همچنان ادامه و بر اساس این طرح نرخ های تسهیلات بین ۱۲ تا ۱۷ درصد است. 

این در حالی است که بهای تمام شده پول در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری از دو سال پیش تا کنون افزایش قابل ملاحظه ای داشته است و این موسسه کماکان نرخ های دو سال گذشته خود را حفظ و افزایش نداده است. حداکثر مبلغ پرداختی تسهیلات در این طرح ۳۰ میلیون تومان است و نرخ های تسهیلات نیز بین ۱۲ تا ۱۷ درصد می باشد، همچنین مدت بازپرداخت اقساط نیز تا ۱۰۸ ماه قابل افزایش است. 

حداقل و حداکثر مدت سپرده گذاری برای دریافت تسهیلات طرح تعاون ۲ بین ۳ تا ۱۲ ماه است و بطور مثال اگر مشتری مبلغ ۵ میلیون تومان را برای مدت ۶ ماه در موسسه سپرده گذاری کند پس از مدت مذکور مشتری می تواند برابر و یا دو برابر مبلغ سپرده گذاری شده تسهیلات دریافت کند. 

در صورتی مشتری بخواهد برابر مبلغ سپرده گذاری شده تسهیلات دریافت کند مدت بازپرداخت ۲۷ ماهه با نرخ ۱۴ درصد خواهد بود. همچنین این موسسه دوبرابر مبلغ سپرده گذاری شده با نرخ ۱۷ درصد و بازپرداخت ۲۷ ماهه پرداخت می کند. 

همچنین در صورتی مشتری یک سال سپرده گذاری کند و انتظار دریافت وام را بکشد تا ۴ برابر و نرخ ۱۷ درصد و بازپرداخت ۲۷ ماهه دریافت می کند، برابر مبلغ سپرده گذاری شده با نرخ با بازپرداخت ۱۰۸ ماهه پرداخت می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها