کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

آژانش مسافرتی جا اینجاس
کیان برنا
فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
نیسان
کانال تلگرام ایران جیب

بانک‌ها و نهادهای پولی مجاز از سوی بانک مرکزی منتشر شد / موسسه ثامن فاقد مجوز از بانک مرکزی است

کدخبر:۳۷۴۲۹یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶:۱۶۴۰۰۹۸ بازدید

یک مقام آگاه گفت: مؤسسه ثامن الائمه جزو موسسات مجاز نبوده و یک موسسه غیر مجاز است، به همین دلیل بانک مرکزی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

یک مقام آگاه گفت: مؤسسه ثامن الائمه جزو موسسات مجاز نبوده و یک موسسه غیر مجاز است، به همین دلیل بانک مرکزی نمی‌تواند پاسخگو باشد.

چند روزی است که سپرده گذاران مؤسسه اعتباری ثامن خواستار باز پس‌گیری سپرده‌های خود هستند و مقابل شعب این مؤسسات تجمع می کنند اما مسئولین و مدیران این مؤسسه پاسخ درستی به سپرده گذاران ثامن نمی‌دهند و تنها به یک جمله بسنده می‌کنند که این موضوع تنها یک سوءتفاهم است و مشکلات نرم افزاری نیز در حال رفع شدن است.

صبح امروز نیز بر اساس مشاهدات عینی بیش از دویست نفر از سپرده گذاران مؤسسه ثامن‌الائمه مقابل شعبه جهان کودک این مؤسسه تجمع کردند و خواستار باز پس گیری سپرده هایشان شدند.

هر چند در‌این مدت اخبار تایید نشده‌ای نیز از احتمال ادغام تعاونی ثامن با مؤسسه مالی اعتباری کوثر به گوش می‌رسد اما روابط عمومی مؤسسه اعتباری ثامن از سپرده گذاران خود خواسته تا در صورت داشتن هرگونه سوال و ابهام با این مؤسسه تماس بگیرند.

بر این اساس روابط عمومی این مؤسسه در پاسخ به پرسش ایلنا در خصوص مشکلات به وجود آمده برای مؤسسه ثامن گفت: تمامی اخبار بر روی سایت مؤسسه ثامن موجود است و در حال حاضر اطلاعات بیشتری  نداریم تا به شما بدهیم.

اما یک مقام آگاه در گفت‌وگو با ایلنا گفت: موضوع مؤسسه اعتباری ثامن در جلسه شورای پول و اعتبار این هفته مطرح خواهد شد و جای نگرانی برای سپرده گذاران وجود ندارد.

وی در پاسخ به این پرسش که‌ آیا بانک مرکزی سپرده ها را به مردم بازمی گرداند یا خیر؟ افزود: مؤسسه ثامن الائمه جزو موسسات مجاز نبوده و یک موسسه غیر مجاز است، به همین دلیل بانک مرکزی نمی‌توان پاسخگو باشد.

وی افزود: سهامداران مؤسسه غیرمجاز ثامن الائمه باید پاسخگوی مردم باشند زیرا منابعی که در بانک مرکزی وجود دارد متعلق به کل مردم ایران است، ضمن آنکه این مؤسسه هیچ مجوزی از بانک مرکزی دریافت نکرده بود.

گفتنی است؛ تنها مؤسسات اعتباری توسعه، کاسپین، کوثر مرکزی و مؤسسه اعتباری نور و ملل دارای مجوز رسمی برای فعالیت از سوی بانک مرکزی هستند و سایر مؤسسات اعتباری غیر مجاز بوده و هیچ مجوزی از بانک مرکزی اخذ نکرده‌اند. این تجمعات در حالی رخ می دهد که بانک مرکزی بارها در اطلاعیه‌های گوناگون به سپرده‌گذاران هشدار می‌دهد که پول خود را فقط در بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری‌ دارای مجوز، سرمایه‌گذاری کنند و گول تبلیغات  موسسات مالی و اعتباری فاقد مجوز را نخورند.

* توجه به اين مهم ضروري است که بانک‌ها و موسسات اعتباري يا ساير نهادهايي که نام آنها در فهرست قرار ندارد، داراي مجوز از اين بانک نبوده  و مسئوليت ناشي از عملکرد ناصحيح آنها مستقيماً متوجه کساني مي‌شود که به اين موسسات مراجعه داشته‌اند. 

 

بانک‌های تجاری دولتی:

سپه
ملی
پست بانک


بانک‌های دولتی تخصصی و توسعه‌ای:

توسعه تعاون
توسعه صادرات ایران
صنعت و معدن
مسکن
کشاورزی


بانک‌های غیردولتی تجاری:

بانک آینده
بانک اقتصادنوین
بانک انصار
بانک ایران زمین
بانک پارسیان
بانک پاسارگاد
بانک تجارت
بانک حکمت ایرانیان
بانک خاورميانه
بانک دی
بانک رفاه کارگران
بانک سامان
بانک سرمایه
بانک سینا
بانک شهر
بانک صادرات ايران
بانک قوامين
بانک گردشگری
بانک ملت
بانک کارآفرین


بانک‌های غیردولتی قرض الحسنه:

بانک قرض‌الحسنه رسالت
بانک قرض‌الحسنه مهر ايران


بانک مشترک ایرانی و خارجی:

بانک مشترک ايران - ونزوئلا


موسسه اعتباری ایرانی غیربانکی

مؤسسه اعتباري توسعه
مؤسسه اعتباري كاسپين
مؤسسه اعتباري كوثر مرکزي
مؤسسه اعتباري ملل
موسسه اعتباري نور


بانک خارجی دارای شعبه در ایران:

استاندارد چارترد
بانک تجارتی ایران و اروپا
تعاون اسلامي براي سرمايه‌گذاري (مصرف التعاون الاسلامي للاستثمار)
فيوچر بانک (المستقبل)
بلیط هواپیما



دیدگاه ها

میکائیل: 1396/3/2816:10:36،
142
42
پس مهر اقتصاد به این بزرگی و پر درامدی کو اینکه مال سپاه هم هست؟
شهیاد : 1396/3/2817:26:11،
48
93
برادر من ابنا با سپاه درافتادن دودش توی چشم مردم میره.بعدشم تازه میگید مجوز نداره قبلا داشته از یه جایی که این همه شعبه داره بازم دولتوحکومت وظبفشونه جواب بدن
مهدی: 1396/3/2817:36:25،
56
41
من تو هیچ موسسه ای حساب ندارم .راستشو بگم آهی در بساط ندارم. ولی با مطالعاتی که دارم فکر نکنم قضیه ثامن به مشکل بخوره مگر مردم همیشه در صحنه این دفعه خیلی در صحنه بمانند. در ضمن این آقای دکتر عیسی رضایی در هر 3 موسسه ثامن،کوثرو مهر اقتصاد بالاترین سمتها رادارد و طبق خبر دیروز نسیم آنلاین ایشان در بانک مرکزی نیز سمتی دارند . لذا مطمئن باشید این یه جنگ زرگری است ولی چرا؟من هنوز نمیدانم.
جاخالی: 1396/3/2818:06:04،
89
12
این حرف بانک مرکزی شونه خالی کردنه از وظیفشه!!!
پس چطور یک موسسه،۲۰سال میتونه در کل ایران پول جمع کنه،اونهم بصورت غیرمجاز؟پس کار وزارت دادگستری وزارت کشور بانک مرکزی و قوه قضائیه چیه؟
یک متکدی ۱۰ساعت یکجا وایسه شهرداری میاد جمعش میکنه اما یک موسسه مالی و اعتباری ۲۰سال داره به طور غیرقانونی معاملات بانکی انجام میده و هیچکس کاری به کارش نداره؟
ما الان چقدر ادم نزول خور تو زندان داریم که در خفافه کارشون رو انجام میدادن ولی دستگیر شدن اما یک بانک به مدت ۲۰ سال تونسته اظهر من الشمس تمام شهرهای ایران سودی بده و بگیره و هیچ نهاد حکومتی هم هیچ تذکری رسمی برای تعطیلیش نداده؟
شما چرا جواب مردم رو درمورد کاسپین نمی دهی.اونکه مجوز داشت!
اقا سیف شما فقط میخوای با فشار روی این موسسات نقدینگی مردم رو به بانک‌های ورشکسته دولتی سوق بدی.
حمید: 1396/3/2818:23:48،
95
53
سپرده گذاران این موسسه مانند سپرده گذاران میزان و کاسپین نیستند که در برابر ظلم و حق خوری بانک مرکزی کوتاه بیاییند...اگر هر مشکلی برای سپرده‌ها بوجود آمد ساختمان بانک مرکزی را آتش به اختیار (به اذن فرمانده کل قوا) برسر مدیران نالایق آن خراب میکنیم
ایرانی: 1396/3/2818:29:26،
53
7
چه جالب ! نمیدونستم بدون مجوز بانک مرکزی هم میشه بانک زد !!
پس اگر اینهایی که تایید بانک مرکزی هستند پول ما را بالا بکشن بانک مرکزی پولمون رو میده ؟؟ یا اون موقع میگه از ما مجوز نداشتند ؟
احمد: 1396/3/2818:57:45،
41
16
خدا نابودشون کنه . حالا که اینجوری شده بانک مرکزی میگه من هیچکاره هستم . حالا ما چه خاکی به سرمون بریزیم.
برادر بزرگ: 1396/3/2820:14:10،
51
29
دوستی میگفت :

بانک ثامن از بانک مرکزی هم قویتره !!

فک کنم الان جلو در شعبه موسسه ثامن وایساده و ازشون داره خواهش میکنه تا پولشو پس بدن
طمع بخاطر 3 درصد سود بیشتر و اعتماد به موسسه نتیجش همینه
حمید: 1396/3/2820:22:49،
54
19
جای نگرانی نیست=جای نگرانی هست
l: 1396/3/2820:29:37،
39
14
انقد که میگین ثامن مجوز نداره کاسپین که داشت چه گلی به سر مردم زد؟
مهدی: 1396/3/2822:48:33،
18
9
ایرانجیب چرا این خبر رو نمیزنی ؟؟؟؟؟
http://www.irna.ir/fa/News/82569326/
حمید: 1396/3/2822:51:51،
54
13
تخریب موسسات مالی واعتباری+افزایش مالیات برنقل وانتقال آپارتمانها=اطمینان دولت از ورود سرمایه ها به بخش مسکن وآمادگی اخذ درآمد مالیاتی بیشتر از این خوان گسترده شده=نقشه دقیق واز پیش طراحی شده
حمید: 1396/3/2822:53:16،
42
13
نتیجه مدیریت طایفه ای و قبیله ای بر بانک مرکزی بهتر از این نمیشه
بي حس: 1396/3/2913:33:25،
23
12
يه دستفروش تو خيابون هر روز با صد تا ارگان دولتي درگيره بعدش يه موسسه پولي بدون مجوز سالهاست داره فعاليت غيرقانوني ميكنه. عجب!!!!!!
yasin: 1396/3/2816:12:16،
80
38
هجوم اوردن ب هر بانکی هم همین مشکل ب وجود میاره باید منتظر تصمیمات بمونیم امروز هیچ جایی پول ندادن ولی خب امید ما ب اینه که اقای رضایی مدیر عامل و هیت مدیره هردو موسسه هستن و اینکه وزارت دفاع و سپاه سهام دارانشونن ...ایشالا که درست میشه
فاتحه مع الصلوات: 1396/3/2820:01:00،
45
35
آقا یاسین شما همونی بودی که میومدی و مینوشتی : بانک ثامن از بانک مرکزی هم قویتره !! و مال سپاهه !!

خدمتتون عارضم که اولا ثامن بانک نیست موسسه است
دوما موسسه مجاز نیست و غیر مجازه
سوما اینکه این موسسه هم به سرنوشت میزان و کاسپین دچار شد
چهارما اینکه مال بزرگتر از سپاه هم اگه باشه کارش تموم شد
dfa: 1396/3/2820:23:09،
43
18
ایرانجیب عزیز لطفا خبرای جهت دار نزن همین الان فرشاد حیدری معاون نظارتی بانک مرکزی اعلام کرده ثامن هیچگونه مشکلی نداره و در حال تبدیل به مجاز هست و هیچ مشکلی متوجه سپرده گذاران نخواهد بود من هیچ سپرده ای ثامن ندارم که بخوام بگم دارم خودمو دلداری میدم فقط خواستم اطلاع رسانی شفاف کرده باشم
ياسين : 1396/3/2822:13:04،
16
9
بله دوست عزيز من اينو گفتم ولي از طرف كارمند موسسه گفتم و هيچوقتم اسم بانك رو نياوردم براش
همونطور كه دوستمون گفتن اقاي فرشاد حيدري مدير نظارت بانك مركزي گفتن كه ثامن داره مجوز ميگيره و احتمالا اين مجوز رو با ادغام بهش ميدن
عالی: 1396/3/2816:13:21،
202
13
امروزه در ایران جرم روزه خواری سختر تر از اختلاس و مال خواری هست. کسی به هر علتی در مله عام روزه اش را میشکند فوری با اشد مجازات روبرو میشود در حالی که اقا زاده ها که موسس این بنگاه های مالی هستند میلیارد میلیارد پول مردم بیگناه را میخورند و هیچ اتفاقی نمیافتد. چون این افرادهمه شاخ و برگهای دولت هستند و امور دست دولت. بیک لبو فروش در خیابان اجازه نمیدهند که کاسبی کنه در صورتی که مثل قارچ اینهمه بنگاه بوجود میاد و پول مردم را در روز روشن میدزدند. این پولها کجا رفته؟ هر چه سریعتر اقای روحانی، اقای سیف، مسولین باید جواب گو باشند که با خیال راحت کنار کشیده و به ریش مردم میخندند. این دولت و یا دولتهای قبلی تا بحال حامی کی بوده اند . جیب خودشان یا ملت بدبخت؟. و وقنی هم اعتراضی صورت میگیرند با باطوم و مشت و لگد میافتند جان ملت... در هیچ کشوری دولت بیمسئولیتی مثل دولتمردان ایران وجود ندارد.
سعیدیان: 1396/3/2818:07:15،
52
7
نتیجه گیری:
جرم و گناه روزه خواری خیلی خیلی بیشتر از سپرده خواری است.
بچه نازی اباد: 1396/3/2816:14:35،
57
63
برید به فامیلهاتون بگید
برن پول بردارن

بانک مرکزی شروع کرده به خود زنی
سید: 1396/3/2816:15:00،
104
7
عجب امنیت اقتصادی داریم ما!!!!
ایرانی: 1396/3/2816:16:21،
98
14
از لحظه ای که خبر ادغام مؤسسه ثامن در مؤسسه اعتباری کوثر و تشکیل بانک کوثر مطرح شد، این مشکل برای ثامن و مشتریان آن ایجاد گردید. در شرایط ملتهب فعلی و پس از مشکلات کاسپین و .. اگر خبر این ادغام درست باشد که تصمیمی هدف دار جهت ایجاد مشکل بوده و اگر نادرست است باید سریعاً و صریحاً توسط بانک مرکزی تکذیب بشه. از نظر من عامل تمام مشکلات بانکی در کشور در خوش بینانه ترین حالت سوء مدیریت بانک مرکزی میباشد.
حقیقت: 1396/3/2909:06:33،
21
10
بانک مرکزی میخواد پولای مردم بیاد تو بانکای ورشکسته خودش. این هم از تدبیرات دولت روحانی که فقط به فکر مردم هستن
مهندس: 1396/3/2816:17:01،
150
13
من خودم 9 میلیون دارم پول زیادی نیست ولی بلعخره ثمره زحمته و با ارزش تو بانک ثامن امروز رفتم 2 میلیونشو گرفتم البته تمام پولی ک میدادن همین قدر بود 3 میلیونم حواله حساب شبا زدم ساعت 12 ظهر تا الان که ساعت 4 ظهر هست نیومده به حسابم طبق اصول باید ساعت 2 میومد !!!
حرفی ندارم بزنم ولی واقعا برای کشورم و قوانینش متاسفم
یه مغازه میزنی مجوز نداشته باشی جلوتو میگیرن این همه موسسه زدن کلی شعبه دارن جلوشونو نمیگرین
متاسفم برای تمام سردمداران مملکتم همین
محمد : 1396/3/2816:17:54،
48
7
از این بین بعضی مجوز مشروط بعضی فقط مجوز اسم بدون داشتن شعبه و بعضی هم مجوز با شعبه و بدون حق برداشت و پرداخت دارن !!!
بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران خخخخخخخخخخخخخخخ
مطلع: 1396/3/2816:22:04،
62
13
تمام بانکی های متعلق به نظامی ها هم بزودی در هم ادغام می شوند


منطق حکم می کند وجوه را به بانک ی با سود دو سه درصد کمتر برد و از خطرات ادغام در امان ماند
سلمان: 1396/3/2816:22:32،
54
20
بانک مهر اقتصاد کجاست پس؟؟؟؟
رضا: 1396/3/2816:23:18،
57
11
جالبه که بانک مرکزی مسیولیت مجوز دارهاشم قبول نمیکنه چه برسه به بدون مجوز هاش. بیچاره مردم
میلاد: 1396/3/2816:23:40،
83
8
پس چرا پلمپ نمیکنن اگه مجوز نداره
جعفر: 1396/3/2817:24:47،
63
9
چون مواجب بانک مرکزی و قوه قضاییه میرسه بالاخره
علی: 1396/3/2818:58:36،
31
14
خب مشخصه دیگه دولت زورش به این آقایان نمی رسه مگه دولت روحانی چند ردصد قدرت را در اختیار داره تا با اونها بجنگه؟
حسین: 1396/3/2816:27:07،
14
34
اون موسساتی که زیرنظربانکا هستن چی
مثل آرمان شهر بانک شهر
لوتوس پارسیان
حسن: 1396/3/2816:27:46،
66
7
اگر یک مغازه کوچک بدون جواز کسب شروع بکار کنه، بلافاصله اتحادیه مربوطه میره به سراغش و پلمب میکنه. ولی اینهمه موسسه با ساختمانها و شعب شیک و مجلل سالهاست بدون مجوز فعالیت دارند ولی دولت تعطیلشان نمی کند
حاجی: 1396/3/2816:30:26،
82
12
ینی من شرط میبندم این جمله رو باید تو رکوردهای گینس ثبت کنن و بهش جایزه نوبل کلاهبرداری بدن!!! آخه ینی چی مسولیتش پای ما نیست؟؟؟؟ خب برید در و تختشونو ببندین که مردم نرن پولاشونو اونجا بذارن! والا هیچ جای دنیا اینقدر بیکفایتی و رفع مسولیت وجود نداره....
نمیدونم چرا ولی بدون دلیل یاد اون شعار انتخاباتی افتادم...#دوباره_ایران #تا_1400 با....!!!!

""""* توجه به اين مهم ضروري است که بانک‌ها و موسسات اعتباري يا ساير نهادهايي که نام آنها در فهرست قرار ندارد، داراي مجوز از اين بانک نبوده و مسئوليت ناشي از عملکرد ناصحيح آنها مستقيماً متوجه کساني مي‌شود که به اين موسسات مراجعه داشته‌اند...*""""
جعفر: 1396/3/2816:30:28،
47
9
کاسپین که مجوز داشت این اوضاعشه، تا برسه به اونهایی که مجوز ندارن !!!
Tanha: 1396/3/2816:35:16،
40
11
پس با این حساب بقیه این بانکها با چراغ سبز بانک مرکزی سود سپرده ها را بالا بردن ، آینده 22 درصد و ..... حتی ملی که 18 تا 20درصد سود میده فقط به دوتا حساب مختلف می ریزه سود رو
اميد: 1396/3/2816:35:20،
64
13
پس مهر اقتصاد هم مجوز نداره!!!!
سعید: 1396/3/2816:36:05،
59
14
آقا بریزید داخل بالش بذارید زیر سرتون، مطمئن و آسوده
فقط دلار و سکه: 1396/3/2822:50:08،
9
11
فقط دلار و سکه
چون اینطوری پیش بره بدجوری ارزش پول
میافته

هر چقدر هم تو باشی بیشتر از ورق های دفتر مشق
نمی ارزه
مولا: 1396/3/2816:36:12،
43
11
ای وای بر من...
پس اینی که دیروز ایرانجیب خبرش رو گذاشته بود که مردم خیالشون راحت باشه چی بود؟؟کی بود؟؟؟؟؟
ملت فهیم: 1396/3/2816:36:17،
84
8
خود بانک مرکزی مجوز و صلاحیت لازم‌ رو نداره
بینام: 1396/3/2816:40:04،
63
34
داداش فازمنفی برا مردم نده فکر کردی که موسسهای که مجاز بود چطور شد ؟
ثامن و انصار ومهر و کوثر و قوامین و حکمت پشتشون به سپاه ووزارت دفاع و نیروهای مسلح هستش هیچ مشکلی پیش نمیاد ثامن هم در حال تجمیع با کوثره و شایعات واین مسکل فقط به خاط یک کلیپ شبکه غربی من وتو شروع شد و امروز هم داشت خدمات ارائه میکرد اگر شما هم به سوپری که دارای یک گونی شکره مراجعه کنی ودرخواست 10 تا گونی شکر کنی نداره که بهت بده این مشکل پیش میاد پس میری بهمعد میای
Hamed: 1396/3/2816:40:15،
49
8
بانک مرکزی جوابگوی موسسات و بانک های مجاز خودش نیست، چه برسد به غیر مجاز، بی مسئولیت ترین نهاد دولتی، بی مسئولیت ترین بانک مرکزی در جهان، بانک مرکزی ایران است، کاسپین نمونه بارز این بی مسئولیتی و نا کارآمدی می باشد و تنها راه آن در عدم پاسخگویی مراجعه و شکایت به دادگاه و مجامع بین‌المللی میباشد و با توجه به قوانین بین‌المللی در زمینه بانکداری، بانک مرکزی باید پاسخگوی تمام سپرده گذاران بانک ها و موسسات تابع خودش باشد.
سالار: 1396/3/2816:40:35،
48
10
کاسپین هم مجازه پس!
سعیدیان: 1396/3/2817:32:41،
63
9
مجازه اما دو نوع مجاز داریم.
در مورد کاسپین، منظور اینه که سهامدارا و بانک مرکزی مجازن که سپرده های مردم رو پیش خودشون نگه دارن. و مردم هم مجازن که بسوزن و بسازن.
امیر: 1396/3/2816:42:45،
48
12
همین موسسات توی لیست اوضاشون از بقیه بدتره باورکنید چون بقیه سرمایشون بیشتره این بازیو دراوردن گول نخورید. میخوان با این کار پولارو ببرن به سمت خودشون بعد بدون سود مجبور باش همونجا بزاری ی کم فکر کنید. با شایعه کارو خراب نکنید اگه همه هماهنگ باشید هیچ کاری نمیتونن بکنن
اکو: 1396/3/2816:46:25،
35
9
با این حربه پول به سوی بازارهای دیگه سوق داده میشه که اگه درصد کمی از اون به مسکن برسه بازار مسکن رونق پیدا میکنه اما به چه قیمتی به این قیمت که دیگه هیچ بانکی مورد اعتماد مردم نمیمونه و ملت پولشونو زیر بالششون نگه میدارند و اونوقته که دیگه....
علی: 1396/3/2819:09:58،
6
10
کدام پول ؟ همه پول ها را قبضه کرده اند که ؟
سپرده گذار موسسه کاسپین: 1396/3/2816:46:32،
53
12
با سلام من پولم رو به موسسه مجاز کاسپین بعد از مجوز بانک مرکزی و اعلام عمومی از تلویزیون و درج شدن این موسسه در سایت بانک مرکزی و با ترغیب اقای سیف به سپرده گذاری در موسسات مجاز سرمایه گذاری کردم و الان این موسسه کاسپین که مجوز بانک مرکزی دارد پاسخگویه ما سپرده گذاران نیست و از پرداخت اصل و سود سپرده اینجانب امتناع میکند کسی هم جوابگو نیست...اگر این موسسه نبا نبوده سپرده بپذیرد چرا باید اعلام عمومی شود؟این اگر دست در جیب مردم کردن نیست پس چه هست؟من بعد مجوز با سود 20 درصد روز شما برای سپرده بالایه 20 میلیون تومن سرمایه گذاری کردم اگه در همون زمان بانک ملی هم روز شمار 18 در صد میداد؟اشتباه من کجاست؟فقط اعتماد به بالاترین نهاد پولی کشورم اشتباهم بود...چرا کسی جواب گو نیست
کوکی کو: 1396/3/2817:40:06،
39
110
مظلوم نمایی نکن.فرشتگان و پرندگان و چرندگان مجاز نبودن.مگه بانک مرکزی باید تاوان حرص و طمع شما رو بده؟
از فردا هر کی قمار کرد و باخت.هر کی ورشکست شد.هر کی پولش رو گم کرد.هر کی جیبش رو زدن.هر کی از ننش قهر کرد بره کفن بپوشه دم بانک مرکزی بشینه؟؟؟
جعفر: 1396/3/2818:05:10،
41
11
در جواب کوکی کو:
در سال 94 تعاونی های فرشتگان و ... ادغام شدند و تحت عنوان کاسپین مجوز گرفتند.
اما بانک مرکزی پول ملت رو بلوکه کرده و بخشی از اون رو هم به اجیر شده هاش میده که ازش دفاع کنن.
واقعاً سیاست کثیفیه. به طریق سیستماتیک سرمایه ملت رو بالا می کشید و بعدش بهشون میگید طمعکار !!!
كامي: 1396/3/2820:12:07،
20
20
تويكي ساكت باش
محمدرضا: 1396/3/2821:56:23،
21
12
اطلاعات كافي نداريد راجب به به قول خودتون چرندگان چرند نگيد ١٠ ماه بعد از دريافت مجوز مشكل پيش اومد براي اين موسسه زماني كه تابلوها همه و همه كاسپين بود
بیچاره: 1396/3/2816:46:43،
44
11
تا دیروز گفتین جای نگرانی نیست.امروز میگن مجوز نداره فردا میگن بیخود کردین پول کذاشتین.کاسمین مجوز داشت نابودش کردین چه برسه به این که کلا میگین بدون مجوزه.تاریخ تکرار میشه سناریو تکراریه حرفهای کاسپین رو با کلمه ثامن جابجا کردن.مردم ثامن الفاتحه.
مهران: 1396/3/2816:46:43،
34
9
درود . سوال من اینه که اگه مجوز بانک مرکزی ندارند چطور اجازه فعالیت داده میشه ؟ حتی دستگاه پوز و عابربانک داره ؟ آیا با توجه به اتفاقات اخیر در حوزه موسسات خصوصی نباید قبل از وقوع حادثه جلوی اون گرفته بشه ؟ آخه بر چه اساسی پروانه فعالیت میگیرند ؟ واقعا" از این همه بی مسولیتی در این مملکت آدم متحیر میمونه . به کجا خواهیم رفت خدا رحم کنه
جواد: 1396/3/2816:49:13،
18
65
از همه بانكها بهتر اقتصاد نوين هست
شانس : 1396/3/2816:51:43،
24
8
چقدر بانک بیخودی و بی جهت
هیچ کدوم سرشون به تنشون نمی ارزه هر کدوم به ی روش خاص خود سودبالا از مردم میگیرن
محمد: 1396/3/2816:54:15،
31
14
منظور از موسسه کوثرمرکزی چیه؟چون همیشه این پسوند مرکزی ذکر شده،یعنی غیر از شعبه مرکزی کوثر مابقی شعبه های ای موسسه فاقدمجوزهستند!؟اگه اینجور باشه که مسخرست!
Sami: 1396/3/2819:15:57،
13
9
دو نوع ثبت داریم یکی برند و یکی ثبت شرکتها مثلا ایران خودرو که اسم اصلیش شرکت اتومبیل سازی ایرانی ایران خودرو میباشد که با برند ایران خودرو میشناسن و کوثر مرکزی که به اسم کوثر میشناسن
سپرده گذار بی اعتماد به دولت د: 1396/3/2819:22:49،
15
14
فردا برای کوثر مشکل پیش بیاد تانک مرکزی می گه من فقط به اداره مرکزی مجوز دادم بقیه مجوز ندارن .
Sami: 1396/3/2823:59:45،
13
11
با حرف بی سند و دلیل ارووم میشی؟
محمد: 1396/3/2817:00:36،
53
13
چرا تکلیف بانک مهراقتصاد را روشن نمیکنید؟نه اسمش داخل مجوزدارها هست نه بدون مجوزها!از آن طرف نام بانک را یدک میکشد،ازاینطرف عضو شتاب نیست!اگه ازصاحبانش ترسی دارین که اعلام نمیکنید(چون متعلق به بسیج است)اگه فردا مشکلی براسپرده گذارانش پیش آید،مسیولیت آن فقط به عهده بانک مرکزی است
مهدی: 1396/3/2817:06:09،
40
11
بدون مجوزها که لیست نداره! مجوزدار ها لیست داره
کوکی کو: 1396/3/2817:41:49،
25
51
مسئولیتش با حرص و طمع خودته.
Mehdi: 1396/3/2819:24:55،
26
10
ایشون درست میگن بنده یکی از سپرده گذاران بانک مهر هستم ک هرچی نگاه میکنم اسم این بانک یا موسسه بعنوان بانکی رسمی قید نشده مردم ک پولشونوا ز سرراه پیدا نکردن
سپرده گذار بی اعتماد به دولت د: 1396/3/2819:25:22،
19
7
چه ساده ای مجوز دار کاسپین زد زیرش وای به حال بدون مجوز
مهدی: 1396/3/2817:00:39،
45
10
اینا با اعلام این خبرا فقط میخوان موسساتو بدبخت کنن،وگرنه اگه قرار بر هاپولی باشه یهویی هاپولی میکنن،ولی با اینکارشون خودشونو خوب جلوه میدن و مردمو با موسسه ی خاص درگیر میکنن
اکبر: 1396/3/2817:08:22،
36
11
موافقم با نظرت اینا فقط میخوان مرمو سرگرم کنن با ی سری موسسه بدبخت ولی نمیدونم مردم چرا گول میخورن
امید: 1396/3/2817:02:48،
25
9
توی این شرایط هیچ کدوم مجوز ندارند.
فوری: 1396/3/2817:10:48،
40
50
هرکی پول تو ثامن داره بدبخت شد/ سریعا پولتان را با یک چک رمزدار به بانک های معتبر ببیرید.
Sami: 1396/3/2819:18:02،
32
11
از بانکداری چی میدونی؟
فرق ادغام و ورشکست رو میدونی چیه؟
کاسپین: 1396/3/2817:11:15،
41
10
سپرده های کاسپین که مجازه رو بانک مرکزی جوابگو نیست وای به حال ثامنی ها
بازنشسته: 1396/3/2819:02:27،
8
16
اقایان مسیول بانک مرکزی پس چرا حقوق بازنشسته ها به بانک غیر دولتی صادرات واریز میشه؟
محمد : 1396/3/2817:11:37،
26
28
بدبخت شدیم رفت! !!!!!!!!!
مهرداد: 1396/3/2817:11:45،
36
9
والا برای گرفتن جواز کسب برای املاک شش ماهه دارم میدوم نمیشه.چطور یه موسسه مثل ثامن با 380 تا شعبه تو کشور مجوز از بانک مرکزی نداره و راست راست فعالیت میکنه؟
محمد: 1396/3/2817:32:43،
29
13
داداش ۶۰۰ شعبه
برایند نظرات : 1396/3/2817:13:02،
24
19
در شرایط فعلی کدام گزینه پیشنهاد میکنید؟؟1.سپرده...2.طلا...3.دلار..4ملک مسکونی..5.ملک تجاری...6.خارج شدن از کشور...؟؟؟
جعفر: 1396/3/2817:22:59،
55
14
گزینه 7 یعنی:
خروج از کشور برای همیشه.
اگه برگردی میگیرن زندانت میکنن و اموالتم میگیرن.
کوکی کو: 1396/3/2817:40:29،
39
11
قطعا 6
اصلانشاه: 1396/3/2817:40:32،
24
15
سپرده
مهدی: 1396/3/2817:44:18،
18
35
ملک مسکونی با متراز کم یا دلار والسلام
سعید: 1396/3/2817:55:32،
23
13
خارج شدن از کشور
مغز: 1396/3/2817:57:32،
16
14
سپرده تو کاسپین
بوشهری: 1396/3/2820:11:28،
32
15
اگر داری برو پشت سرت هم نگاه نکن حتی اگر شده کشور گینه بیسایو بری هم امنیت اقتصادی داری تو برو تا ما که دستمون کوتاهه بمونیمو بسوزیم و بسازیم
Sami: 1396/3/2900:03:15،
14
11
کوکی کو جان خودتون الان ۶هستید؟

اگه نه پس چیزی نگو
شهروند: 1396/3/2817:19:41،
22
10
مسئولین محترم بانک مرکزی لطفا در مورد کلیه مبادلات پولی و بانکی بدون مسامحه وضعیت مردم را مشخص فرمایید برای مثال بانک مهر اقتصاد با بیش از 800شعبه در سراسر کشور از نظر بانک مرکزی در چه جایگاهی قرار دارد ؟
جاسم: 1396/3/2817:22:38،
65
40
من امروز بانک مهر اقتصاد بودم ی زن وشوهر که حدود ۳۰۰ میلیون پولشون رو سپرده کرده بودن نمیتونستن پولشونو بگیرن رئیس بانک میگفت جناب اول برج تشریف بیارین ولی خدا زن یارو چه جیق ودادی میزد آخرشم مامورا اومدن زن یارو و خودشو بردن ملت پولاتونو سریع بگشید بیرون از اقتصاد مهر
اکبر: 1396/3/2818:20:30،
44
29
واقعا متاسفم چرا بیخودی شایعه میکنید مگه شما انسانیت ندارید من خودم امروز صد میلیون از بانک مهراقتصاد وام گرفتم راحت ریختن به حسابم. درست نیست اینجوری رفتار کردن ی کم به حرفا و چیزایی که مینویسید فکر کنید
جواد تقوی: 1396/4/409:59:11،
4
2
من امروز رفتم بانک مهر اقتصاد، کارای روزمرم رو انجام دادم، خلوتر از هر روز دیگه بود. ای کاش همیشه اینجوری باشه.
رضا: 1396/3/2817:26:45،
27
12
غیر مجاز یعنی چی؟؟؟؟؟؟
این کار بانک مرکزیه برای دولتی کردن بانک ها.
بخش خصوصی هیچ وقت حمایت نشده و نمی شود.
حامد: 1396/3/2817:27:53،
86
15
با روحانی تا 1400 دنبال سپرده هایمان می دویم :)

عجب داستانیه ! عجب گیری افتادیم تو این مملکت بی قانون.
جواب: 1396/3/2820:01:57،
23
37
مملکت قانون داره
طمع امثال شما برای خودتون دردسر درست میکنه
حامد: 1396/3/2823:13:47،
16
11
جناب "جواب" یا همون "کوکی کو" شما مامور بانک مرکزی هستی و درکت می کنم.
محسن: 1396/3/2817:39:13،
38
32
منی که تا دیروز امید داشتم درست شه دیگه امیدم از دست دادم هر چند تقصیر خودمه که طمع کردم دوستان من مقداری پول بانک ملل دارم می خوام فردا ببندم ببرم آینده اونجا خوبه می شه راهنمایی کنید کجا سود خوب می ده و مطمئنه؟
شادان: 1396/3/2818:30:01،
22
34
مشتي تو الانم طمع داري هنوز درس عبرتت نشده ميگي بانك آينده
یعقوب لیث: 1396/3/2819:02:05،
26
22
ملت.ملی.صادرات.تجارت.سپه.کشاورزی
Sami: 1396/3/2819:21:55،
16
52
ملل از اینده پشتوانه مالیش بهتره
یه خبرایی دارم که خیلیاتون ندارید پارسیان انصار اینده شهر به شدت مقروض هستند
عارف: 1396/3/2819:33:22،
45
19
بانک آینده جزو بانک های خوب هستش هیچ مشکلی هم نداشته
مجاز هست من حدود 4 ساله حساب دارم از همون موقع که تات بودش
22 درصد روزشمار میده هر موقع احساس خطر کردی برقی بکش بیرون
کوکی کو: 1396/3/2819:57:56،
29
26
از چاله میری تو چاه؟؟؟؟؟
ببرش بانکهای دولتی.ملی 18 درصد و سپه 20 درصد میدن.
قبلا:فرزند کمتر زندگی بهتر.
امروز:سود کمتر و آرامش بیشتر!
iman: 1396/3/2819:58:56،
38
18
در حال حاظر بالاترین سود رو بانک سرمایه با ۲۲/۵ درصد و بانک آینده با ۲۲ درصد میدن
پاسخ به محسن و بقیه: 1396/3/3001:20:23،
23
8
میدونیم که املاکتون رو دستتون باد کرده!

این هم میدونیم که حالا حالاها از حباب و رکود خارج نمیشه تا زمانیکه شما و امثال شماها به ضابطه بازگردانده شوید!

..و با این کارهای بچه گانه شما سپرده ها از بانک ها به سمت بازارها خارج نخواهد شد!

مردم ایران به این راحتی ها گول نمیخورند!

شما این ملت را نشناختید!

وقتشه که به ضابطه و فرم برگردیم!

کاربر: 1396/4/2002:19:18،
3
2
بانک آینده همین چند وقت پیش از طرف موسسه یورومانی که در سطح جهان معتبره بانک برتر تحول ساز خاورمیانه انتخاب شد. اردیبهشت هم ضورت مالیش منتشر شد سودده بود برخلاف خیلی از بانک های دیگه پس حرف الکی نزنید. باید بفهمید که این بازیها برای هدایت پول مردم به سمت بازار تولید و سرمایه و همینطور بانک های دولتیه که به شدت وضعشون خرابه
فرشاد قلی پور: 1396/3/2817:52:43،
36
23
دوستان این مسائلی که دردر مورداز موسسات بوجود اومده از سیاستهای دولته برای ضعیف کردم سپاه و قویتر کردن بانکهای دولتیه،خب یادتون باشه چندین ماهه تذکر داده بودند که پولتون رو از موسسات بردارید،طمعکاری عواقب هم داره
شهرام : 1396/3/2819:08:45،
16
4
برادر من خوب مردم رفتن بردارن شده این دیگه.مردم نباید تاوان بدن موسس های اولیه باید بیان جواب بدن
علی: 1396/3/2817:56:04،
29
19
بسی جای تاسفه اما نه جای تعجب که اینقدر مردم ما از نظر سیاسی بیسوادند
اقایون و خانمهای محترم این موسسات در زمان اون رییس جمهور معجزه قرن مجوز گرفتند و از زمان دولت جدید صدهابار بانک مرکزی اعلام کرد که جوابگوی مشکلات موسسات غیر مجاز نیست ولی چون سود خوبی میگرفتند هیچ کس گوش شنوا نداشت حالا شدند طلبکار بانک مرکزی و دولت
حال و هولشو شما کردین تو این چند سال با سودهای بالای 30 درصد حال بانک مرکزی باید جوابگو تون باشه برین خجالت بکشین
خود کرده را تدبیر نیست
کوکی کو: 1396/3/2901:03:01،
13
14
قربون دهنت برم برادر.حرفت را باید با طلا نوشت.
mahdi: 1396/3/2818:24:09،
19
8
خیلی جالبه...خوردن پول مردم هم دیگه واسمون عادی شده....ما مردم خیلی صبوریم...خیلی
احسان: 1396/3/2818:26:23،
25
12
دوستان عزیز با یه سر زدن توی سایت بانک مرکزی میبینید که مجاز ها رو هیچوقت بانک مرکزی پشتشون رو خالی نکرده و نمیکنه
درباره کاسپین هم برید و ببینید توی سایت بانک مرکزی قسمت موسسه ها فقط به بیست و دو شعبه دقت کنید فقط 22 شعبه رو مجوز داده پس خودتون حساب کار بیاد دستتون
موسسه و بانک های مجاز هیچ مشکلی ندارند و بانک مرکزی همه رو پاسخگو هستش . تازه اگه موسسه یا بانکی شتاب باشه که چه بهتر با خیال راحت سپرده گذاری کنید .
این نشه آلت دست بانک های دولتی برای اینکه منابع جمع کنن و مردم رو بترسونند
رامین: 1396/3/2818:55:53،
19
39
چه خبر از نور؟ اوضاعش خطریه یا نه؟
reza: 1396/3/2821:28:15،
35
22
نورازخیلی بانک هاهم قوی تره،نگران نباش
سرمایه گذار نور: 1396/3/2909:08:51،
23
12
بیشترین وروودی سپرده رو تو این ماه تقریبا موسسه نور داشته .به سه دلیل 1-چون دارای مجوزه بانک مرکزیه 2-عضو صندوق ضمانت سپرده شده وحق عضویتش رو داده 3- سود خوبی میده --به همین دلیل بیشترین سود و کمترین ریسک رو داده. البته تجربه خوبی در جمع کردن تجمع اردبیل و کازرون داشته که هر بانک یا موسسه دیگه ای بود ورشکست شده بود تا حالا
علی: 1396/3/2819:36:50،
18
24
بانک سرمایه شرایطش چ جوری 350م کل دارو ندارم گذاشتم آگه میدونید زمین میخوره ببرم بزارم بانک ملی
مهرداد: 1396/3/2901:54:16،
18
15
خوشبحالت انقدر پول داری

من سهام دارشم

دوساله پدره همه رو در اورده
برو بردار بزار قوامین
پاسخ بخ مهرداد عزیز: 1396/3/3001:37:55،
11
7
رو چه حساب این حرف رو میزنی دوست عزیز.. سندت کو اگه راست میگی ببینم؟

امیر: 1396/3/2819:37:58،
50
13
دوستان اتش ب اختیار باشید نزارید پولتون را بخورن شعبشون را ب اتش بکشید
محسن: 1396/3/2820:03:51،
22
12
تمام اینا برای اینکه دولت میخواد رکود رو از بین ببره.داره از بانکها و موسسات سلب اعتماد میکنه که مردم برن طلا، دلار،مسکن یا چیزای دیگه بخرن رکود از بین بره این وسط یه عده هم پولشون میمونه رو هوا.
تورم 100 درصدی: 1396/3/2822:53:11،
17
9
دوست عزیر با خریدن دلار و طلا رکورد
از بین نمی ره

بله در مورد مسکن حرف شما درست هست

اما با خرید دلار و طلا تورم شدید رخ میده
و ارزش پول احتمالا داره شدیدا بیافته
خیلی شدید و تورم 100 درصدی اتفاق بیافتد
سامان: 1396/3/3001:50:55،
22
9
دوست عزیز هیچ دولتی علیه خودش چنین دسیسه ای نمیکنه!

این دسیسه بدهکاران کلان بانک ها و مافیای بازار است تا به این وسیله سپرده های مردم رو از بانک ها خارج کنند و بعد آنها را بالا بکشند. اگر دقت کنید بر ضد همه بانکها و موسسات کشورمان چه دولتی چه خصوصی و چه مجوز دار و بدون مجوز دارند جو سازی میکنند تا شاید مثلا بتوانند املاکی که روی دستشان باد کرده رو بفروشند غافل از اینکه اینکارها دیگه فایده نداره..

مردم ایران از مکر آنها در چند سال اخیر آگاه شده اند و به این راحتی ها گول نمیخورند!

اینک زمان آن رسیده که به ضوابط و مقررات رجوع کنیم و به آنها احترام بگذاریم، کاری که صلاح همه ما در آن است!!!

سپرده گذار: 1396/3/2820:09:51،
29
12
دوستان اقتصاد کشور و پول کشورمان بی ارزش شد چون افراد نالایق در پست های حساس گذاشته شدن چاپ پول بدونه پشتوانه. مثال ساده 8.000میلیارد تومن دزدی و اختلاس بانک سرمایه چگونه این بانک این کسری رو جبران کرد ؟؟؟مشخصه فقط چاپ پول بوده این رقم دو برابر کسری موسسه ارمان ایرانیان (فرشتگان)که الان با اسم کاسپین فعالیت میکند هست ...بانک های کشور ورشکسته هستن ...تولید هم که همه میدانن چون اهرم های اصلی اقتصاد بدست کسانی هست که رانت خوار و فاسد هستن راه نمی افتد...در خودرو سازی ببینید چه چیز تولید میکنن .شخص میرود پول هیوندا النترا بدونه تعرفه میدهد سوار پرژو پارس یا سمند می شود که از روز اول خرید هم به مشگل میخورد .در همچین کشوری هستیم.در موسسات مجاز و غیره مجاز و بانهای مجاز یا غیره مجاز ضعیف سپرده نگذارید اقتصاد نابوده شد هست.
موسسه ثامن در مسیر پیوستن به : 1396/3/2821:13:03،
19
13
معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: موسسه ثامن در مسیر پیوستن به موسسات مجاز است و سپرده گذاران نگران نباشند.

وی با بیان اینکه اقداماتی توسط این موسسه شامل پذیره نویسی در بورس و تودیع سپرده قانونی نزد بانک مرکزی انجام شده است، گفت: بر این اساس این موسسه در حال پیوستن به موسسات مجاز است.حیدری ادامه داد: فرآیند قانونی و رسیدگی به تقاضای این موسسه در حال انجام بوده و ممکن است منجر به صدور مجوز و یا ادغام با یکی از بانک ها و موسسه های اعتباری شود.

وی خاطر نشان کرد: در هر صورت هیچ گونه مشکلی برای سپرده گذاران این موسسه به وجود نخواهد آمد.معاون نظارتی بانک مرکزی گفت: از سپرده گذاران موسسه اعتباری ثامن تقاضا می شود حسب نیاز به شعب موسسه مراجعه و از خدمات آن استفاده کنند و اطمینان داشته باشند که صدور مجوز و یا ادغام موسسه با حفظ حقوق و صیانت از سپرده های آنها انجام می شود.
سعید : 1396/3/2822:24:49،
10
9
ایران جیب مثل اینکه از مشکلات سپرده گذاران ثامن بدت نمیاد .چرا خبر معاون نظارتی بانک مرکزی را منتشر نمیکنی . وای بر ما با این سایت های معلوم الحال
افضل توس خوبب هست؟؟: 1396/3/2822:59:50،
12
32
آیا موسسه افضل توس موسسه خوبی هست؟؟؟

میگن موسسه خوبی هست؟؟

به نظرتون برم تو افضل توس حساب باز کنم؟؟؟

میگن بالای 200 شعبه داره
و موسسه موفقی هست؟؟؟؟؟

ارش: 1396/3/2823:00:23،
12
10
اگر غیر قانونی است چرا قوه قضاییه اقدام نمیکند
ارمین: 1396/3/2823:30:36،
34
18
در مورد بانک اینده و موسسه نور چی میدونید بچه ها
رضا: 1396/3/2900:26:50،
16
33
فعلا طرح های و ایده های من در آوردی بانک مرکزی در جهت ساماندهی داره اعتماد مردم رو از بین میبره. جالبه که شعارشون صیانت از سپرده هاست! ورودی خیلی ازین موسسات و بانک ها کاهش شدیدی داشته و خروجی هاشون افزایش. اگر قصد سپرده گذاری دارین فعلن مطمین ترین گزینه بانک ملی هست.
بيكار: 1396/3/2901:10:00،
25
32
فقط نور بايد كار كرده باشي باهاش كه بفهمي چقدر كارش درسته شتاب پايا ساتنا بهترين سود و بهترين دهنده وام با كمترين بهره با طرح هاي جديدش. يك كلام فقط نورررررررررررر
امیر: 1396/3/2909:06:50،
22
18
باسلام دوستان عزیز بیشترین وروودی سپرده رو تو این ماه تقریبا موسسه نور داشته .به سه دلیل 1-چون دارای مجوزه بانک مرکزیه 2-عضو صندوق ضمانت سپرده شده وحق عضویتش رو داده 3- سود خوبی میده --به همین دلیل بیشترین سود و کمترین ریسک رو داده. البته تجربه خوبی در جمع کردن تجمع اردبیل و کازرون داشته که هر بانک یا موسسه دیگه ای بود ورشکست شده بود تا حالا
آرمين: 1396/3/2910:19:57،
35
16
آخه اينده بانكه و نور موسسه.نميدونم پولم كجا بذارم.اين چه وضعيه آخه.
رضا: 1396/3/2912:58:48،
24
27
موسسه مالی اعتباری نور با مجوز بانک مرکزی عضر شتاب پایا ساتنا و دارای پوز فروشگاهی.....

خداییش بانک دولتی هم نمیتونست برای جلب توجه مردم و شفافیت بیاد دوروز تعطیل رسمی رو بازکنه و جواب گو باشه کاری که موسسه مالی اعتباری نور انجام داد با قدرت و مشت محکمی بر دهان شایعات زد حتی چند روز هم بعدظهر تا ساعت 6جوابگوی بانکی بودن این یعنی اقتدار و شفافیت و داشتن منابع زیاد رتبه دوازادهم منابع


علی فروغی: 1396/3/2915:18:38،
15
35
دوستانی که میپرسن پولمو کجا بزارم
اخه این چه سوالیه؟؟؟؟؟؟
واقعا خودتون نمیدونید؟
اولویت با بانکای دولتی
ملی مسکن کشاورزی
بعد بانکای خصوصی پشتوانه دار (وزارت دار ارگان دار)
ملت صادرات تجارت شهر و...
موسسه چه مجوز دار چه ندار
نزار
بعدشم کل تفاوت سود این بانکا 5 مدرصد هم نمیشه
خودتو اذیت نکن
فرزاد: 1396/4/2002:23:55،
9
1
بانک آینده به لطف خدا به عنوان یک بانک نسبتا نوپا و با زمان فعالیت کوتاه تر و همینطور تعداد شعب کمتر نسبت به سایر بانک ها، در آخرین رتبه بندی سالانه پانصد شرکت برتر کشور از طرف سازمان مدیریت صنعتی کشور که مرجع رسمی سنجش و ارزیابی تمام برندهای اقتصادی کشوره در جایگاه هجدهم به لحاظ درآمد و جایگاه هشتم به لحاظ دارایی قرار گرفته و برند پیشرو به معنی دارای بیشترین پیشرفت معرفی شده. از نظر جذب سپرده در میان بانک ها و موسسات جایگاه ششم رو به خودش اختصاص داده و همچنین زمانیکه اردیبهشت امسال صورت های مالی بانک ها منتشر شد بانک آینده جزو معدود بانک های سودده کشور معرفی شد. و ضمن اینکه در نظرسنجی وب سایت بزرگ و معتبر اخباربانک بانک آینده به انتخاب کاربران با اختلاف برترین بانک کشور شناخته شد. از طرف موسسه جهانی یورومانی برترین بانک تحول ساز خاورمیانه انتخاب شد. همه بگین ماشاءالله
دل: 1396/3/2823:34:36،
20
19
مهر اقتصاد چرا نيست يا خدا خودت رحم كن
ناشناس: 1396/3/2900:24:55،
18
24
وقتی به طمع 2 و 3 درصد سود بیشتر پولاتون رو میبردید موسسه ثامن باید فکر این روزم میکردید
سجاد: 1396/3/2902:14:35،
15
9
باسلام به دوستان. چرایه آرایشگاه زنانه رادرکوچه وبن بست تعطیل میکنن میگن مجوزنداری . ولی وسط مسابقه فوتبال زیرنویس تبلیغ میکنند حالا میگن مجوز نداره . یا تابلوسردر بانک و موسسه نمیبینند.(مثلا بانک مهراقتصاد)
ممنون
شاهد: 1396/3/2911:57:49،
19
13
مگر ثامن کم مشتری داره تقریبا بانک مثل بانک صادرات اگر بانک مرکزی بخواد کوچکترین خدشه ای به سپرده گذاران وارد کند پاسخ محکمی دریافت خواهد کرد.
مردم ساکت نخواهند نشست که سرمایه عمرشان متزلزل شود
...: 1396/3/2914:19:22،
12
26
مهر اقتصاد هم کم کم شروع شد ...در ادامه نور و ملل ...
مسعود: 1396/3/2916:13:49،
20
8
چطور امکان داره یک موسسه اعتباری غیر مجاز بیست سال نقدینگی مردم رو در سطح کشور جمع کنه وبانک مرکزی ووزارت دادگستری ,حسابرسی,قوه قضاییه هیچ برخوردی را با این موسسه غیر مجاز انجام نده.آیا صرفآ اطلاع رسانی کفایت می کند یا پیشگیری از وقوع جرم و برخورد با مجرمین هم وظیفه آنها می باشد؟
روح اله: 1396/3/2922:29:58،
17
11
اینا همش سیاست بانک مرکزی که پولو از موسسات بیاره تو بانکهای دولتی وگرنه بانک مهر اقتصاد که 30ساله فعالیت داره تا حالا هم هیچ مشکلی نداشته الانم در شرف تاسیس بانک وشتاب شدنه بیشترین وامو داره میده مگه میشه پول مردمو بالابکشه گول این سیاست کثیفو نخورید
بیدل: 1396/3/3010:51:33،
18
7
من نمیدونم واقعا اینجا چه مملکتیه که یه مغازه بدون مجوز نمیزارن کار کنه یه کارگاه صدتا مجوز باید بگیره بعد ثامن ده هاست بدون مجوز کار میکنه با این همه شعبه در کل کشور. من مشهدم هر خیابان یه شعبه داره فکر نمیکردم مجوز نداشته باشه 31 م ناقابل بنده با این همه مشکلات و نیاز مالی و وام مسکن اذر ماهم برای خرید خانه واقعا چه کنم؟
علی: 1396/3/3023:33:20،
9
4
تاریخ نشان داده با ظلم کردن به حق و حقوق مظلومان ومجرومان جامعه جز ویرانی ورسوایی وبی اعتمادی چیزی حاصل نمی شود.ان کشوری که با سرمایه مظلومان جامعه اباد شود عاقبتش جزویرانی وورشکستگی چیزی نخواهد بود


محمدرضا: 1396/3/3100:21:01،
8
6
سلام خدمت شما
بانک مهر اقتصاد بهترینه تا حالا چندتا وام خوب ازش گرفتم واقعا راحت وام میده این یعنی کار درست مثه بقیه نمیره توکار ساخت وساز بعدشم ...
پایه وپشتوانه قوی داره
قانون جنگل موسسه کاسپین: 1396/4/211:28:35،
11
5
مجلس چرااصلا تشکیل شده هست وقتی دردی از مردم دوا نمیکنن و عمدتا نهاد های فاسد میتوانن مجلس و بیشتر نهاد هارو خریداری کنند.موسسه کاسپین دست درازی بدونه شک و تردید به جیب مردم هست ایا نهاد عادلی نیست که جواب گو باشد خود مردم باید حق شان رو بگیرند ایا قانون جنگل در ایران حکم فرماست که قدرت و زور میتواند حقانیت را نادیده بگیرد؟ موسسه کاسپین دار و ندار من و خانواده ام رو به غارت برد بدلیل مجوز دار بودن سپرده گذاری کردم گوشهایتان نمی شنود سمعک لازم دارید صدایمان را بلندتر میکنیم تا کر شوید دهن کجی دولت و مسئولین به مردم را جواب خواهیم داد ...فریب خورده بانک مرکزی و صدا سیما .سپرده گذار موسسه کاسپین
امیر: 1396/4/214:39:41،
7
7
منم تو افضل توس ۱۳۲م پول گذاشتم برای خونه خریدن، ای خدا حالا چه کار کنم موقع چک خونم بود حالا به کی پناه ببرم به کجا برم به کی بگم،پشیمون شدم از رای دادنم... مملکتی که همش باید با استرس توش زندگی کرد دارم سکته میکنم .. ای خداااااااا
433443: 1396/4/1403:55:14،
5
3
اقا بانک مهر اقتصاد تو لیست 100 شرکت برتر ایران 13 هست چطور برشکست شده خخخخ
انصاف: 1396/4/2016:38:22،
3
2
دوستان گرامی اکثر شایعات واتفاقات که می افته تقصیر خودمونه خوب اگه یه بانک یا موسسه ای راقبول ندارید به خودتون مربوطه پولاتونا اونجا نبرید لزومی نداره شما هم شایعه سازی کنید اینا همه حق الناسه انگار ملت هیچ کاری ندارن به جز اظهار نظر نسبت به بانکها
حق: 1396/4/2016:40:15،
6
4
بیکار کردن این کارکنان ثامن باکیه اونا چه گناهی کردن خودتونو بزارین جای اونا واقعا سخته
شیرا: 1396/4/2223:59:02،
3
6
دوستان چرا وچند تا از ایت الله های کشور واز بزرگان عزیزمان گفتند این بانکداری ربویست .چرا بجای ایجاد کار کسب حلال چسبیدید به ربا خوری قانونی
Ali: 1396/4/2600:52:50،
5
5
با سلام
واسه گرفتن ی جشن عروسی یک روزه میگن باید مجوز بگیری
حالا چطور شده بیست سال بیشتر این موسسه ثامن ائمه تو چش ادم میرفت قابل رویت نبود؟؟ هر ۴ سال به ۴ سال میریم رای میدم که چی بشه نماینده مجلس انتخاب بکنیم که چی بکنه
(((ایا ما فقط پای صندق های رای میریم تا چش دشمنان کور بشه ؟؟؟))
عیسی زهی: 1396/5/1420:37:19،
4
3
لام.... مسئولین ودست اندرکاران افضل. شما اگر از قبل برای مجوز گرفتن دست بکار میشدین حالا برای مردم این مشکلات ایجاد نمیشد .مقصر اصلی شما مدیران افضلین ودر مرحله بعدبانک مرکزی که نباید اجازه تاسیس این موسساتومیداد که فعالیت کنن چطور ی مغازه ای که باز میشه وپروانه نداره به 3ماه نمیکشه و تعطیلش میکنن حال با گذشت بقول خودشون18سال از فعالیت این موسسه حالا سراغش اومدن.ومردم باید مشکلات ندانم کاریهای مدیران موسسها. ومدیران دولت را بکشن ایا از خدا نمیترسین.والسلاممممم..دوستان این وعدهها تو خالیه..اخر ماهو غیره..تازه ادغامم که بشه سو استفاده میکنن و سپردههای مردم وسریع نخواهن داد تا برایشان چیزی داشته باشه .......بدن اینکه سودی بهمون بدن.با تشکر
عرب: 1396/5/1612:56:31،
4
2
دلم میسوزه فقط برای بانک مهراقتصاد که بهش مجوز نمیدن به شما توصیه میکنم ک تو بانک مهراقتصاد سپرده گذاری کنید واقعا تسهیلات خوب و راحتی میده
gasem: 1396/5/2300:23:07،
2
1
موسسه قرض الحسنه پرستاری سخاوت هم تقریبا ۲۰ساله داره فعالیت میکنه تو این مدت یه بارم دچار بحران مالی شده .الانم وضع و اوضاع خوبی نداره به بانک مرکزی بگی میگه داره بدون مجوز فعالیت میکنه
سپرده گذار ثامن : 1396/6/1316:08:11،
2
0
بانک مرکزی تکلیف ثامن ائمه را روشن کند.
بی اعتماد: 1396/6/2520:34:44،
1
0
بانک مرکزی مجری سیاستهای دولته دولت ورشکسته است میخواهند مردم هزینه بی کفایتی اونا رو بپردازند وبا پایین اوردن سود بانکی یک نشانه است که مردم با سرمایه خودشون ریسک کنند سرمایه را در این بازار پراشوب به خطر بیاندازند لذامردم باید دست به عصا برند جلو
سپرده گذار ثامن ائمه : 1396/7/720:23:36،
1
0
بانک مرکزی تکلیف ثامن ائمه را روشن کند اگر شرف وجدان دارند مردم بی دفاع را اذیت نکنند وسایل خریدم چک دادم جلوی حسابهای مان را باز کنید نیاز مان را برطرف کنیم

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
نگین خودرو
رزرو هتل

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بلیط قطار