کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تویوتا C-HR وارد بازار ایران شد + قیمت


کد خبر : ۳۷۴۲۲یکشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۵:۱۳۱۶۱۸۵ بازدید

این کراس‌اوورِ ساب‌کامپکتِ جذاب همچون دیگر ساخته‌های تویوتا از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده و با طراحی متفاوت خود نه‌تنها از ...
تویوتا C-HR وارد بازار ایران شد + قیمتتویوتا C-HR وارد بازار ایران شد + قیمت

این کراس‌اوورِ ساب‌کامپکتِ جذاب همچون دیگر ساخته‌های تویوتا از کیفیت و ایمنی بالایی برخوردار بوده و با طراحی متفاوت خود نه‌تنها از هم‌خانواده‌هایش متمایز می‌گردد بلکه به‌عنوان یکی از محصولات سنت‌شکن این خودروساز به حساب می‌آید.

عرضه یک خودروی پیشرو و آوانگارد، ریسک و مخاطرات فراوانی را با خود به همراه دارد، زیرا که ممکن است در همان اوان کار با بازخورد منفی از سوی بازار مواجه شده و تمامی سرمایه‌گذاری و اعتبار سازنده‌اش را در آنی بر باد دهد. در این میان، تویوتا به‌خوبی نشان داده که در ارائه طرح‌های سنت‌شکن و رادیکال دست بالایی دارد و در هر برهه‌ای از زمان قادر است با عرضه مدلی «فرامدرن» تمامی محاسبات متعارف همتایان خود را به هم ریخته و بازار خودرو را سخت آچمز و میخکوب کند. پیش‌تر، نسل ششم تویوتا کمری با آن فرم دلپسند و دلنواز خود زلزله عظیمی را در بازار سدان‌های میان‌سایز عالم به راه انداخت و اکنون نیز مدل فوق‌العاده جذاب و جوان‌پسند C-HR مهیای نبردی سترگ با دیگر بلندقامتتان کوچک و پرمدعای رقیب در جای‌جای این پهنه بیکران است.

C-HR مخفف عبارت COUPE HIGH RIDER است که در زبان فارسی «کوپه بلندقامت» را معنا می‌دهد. این خودرو که به لحاظ کلاس‌بندی در دسته کراس‌اوورهای ساب کامپکت جای می‌گیرد، برای نخستین بار، ماه مارس سال 2016 میلادی و در نمایشگاه خودروی ژنو سوئیس رونمایی شد. تولید این بلندقامت کوچک از نوامبر همین سال در زادگاهش ژاپن استارت خورد و از چهاردهمین روز از ماه دسامبر نیز، عرضه آن در بازار داخلی این خطه آغاز گردید؛ و البته اندکی بعد، از اوایل سال 2017 میلادی، توزیع این خودرو در بازارهای اروپا، آسیا، استرالیا و آمریکای شمالی نیز شروع شد. این بلندقامت 5 درب بر مبنای پلت‌فرم TNGA شرکت تویوتا تکوین و توسعه یافته است. تویوتا C-HR علاوه بر ژاپن، در کشورهایی چون ترکیه، تایلند و اندونزی نیز به تولید می‌رسد. این خودرو به دو فرم تک و دو دیفرانسیل در بازارهای جهانی عرضه می‌شود.

تویوتا C-HR با دو پیشرانه متفاوت در ایران عرضه می‌شود. 1200 سی سی بنزینی توربو با قدرت 115 اسب بخار و 1800 سی سی هیبریدی. به لحاظ سیستم انتقال قدرت، این خودرو با گیربکس‌های 6 سرعته دستی و اتوماتیک CVT عرضه می‌شود.

این خودرو با قیمتی حدود 180 میلیون تومان در بازار تهران به تعداد محدود قابل عرضه می‌باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها