کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت نفت برای چهارمین هفته متوالی کاهش یافت


کد خبر : ۳۷۳۷۵شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۲:۱۱۴۴۲ بازدید

علی رغم کاهش اندک قیمت نفت در آخرین روز کاری بازارهای جهانی، قیمت نفت چهارمین هفته متوالی کاهشی را به علت ادامه نگرانی‌ها در مورد اشباع بازار جهانی ثبت کرد.

ازآنجایی که برخی از تولیدکنندگان صادرات خود را کاهش دادند و سرعت افزایش دکل‌های نفتی آمریکا نیز کند شده است، قیمت نفت روز جمعه اندکی افزایش یافت اما این افزایش ناچیز بود و قیمت نفت چهارمین هفته متوالی کاهشی را به علت ادامه نگرانی‌ها در مورد اشباع بازار جهانی ثبت کرد.

هر بشکه نفت برنت 35 سنت افزایش یافت و 47.27 دلار فروخته شد. نفت خام آمریکا نیز 28 سنت افزایش یافت و بشکه‌ای 44.74 دلار معامله شد. هر دو نوع شاخص نفتی طی هفته گذشته 1.6 درصد از ارزش خود را از دست دادند.

قیمت نفت روز پنج‌شنبه، کمترین رقم 6 ماه گذشته را ثبت کرد. قیمت نفت از اواخر ماه می زمانی‌که تولیدکنندگان به رهبری اوپک بر سر کاهش تولید 1.8 میلیون بشکه‌ای تا مارس 2018 موافقت کردند، 12 درصد از ارزش خود را از دست داد.

روب هاورث، استراتژیست ارشد سرمایه‌گذاری در بانک «یو اس بانک ولث منجمنت» گفت: حتی ناظرانی که به چشم‌انداز افزایشی بازار معتقد هستند، قبول کرده اند که قیمت‌ها احتمالا برای مدت طولانی‌تری پایین باقی خواهد ماند.

قزاقستان که سال گذشته به عنوان یکی از کشورهای غیراوپکی با کاهش تولید موافقت کرد، اعلام کرده است میزان تولید خود را در ماه های ژوئن و جولای کاهش خواهد داد. این کشور 3 ماه متوالی بیش از حد مجاز تولید داشت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها