کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند


کد خبر : ۳۷۳۲۵جمعه، ۲۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۲:۳۹۶۲۰ بازدید

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از انهدام یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند خبر داد.

روابط عمومی قرارگاه منطقه‌ای قدس جنوب شرق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: در پی دریافت اطلاعاتی مبنی بر حضور یک تیم تروریستی تکفیری در منطقه عمومی قصرقند سیستان و بلوچستان، واحدهایی از قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به منطقه اعزام و با محاصره ارتفاعات قصرقند، از ظهر امروز (پنجشنبه) با تروریست‌ها درگیر شدند.

در این درگیری تعدادی از تروریست‌ها کشته و زخمی و تعدادی نیز متواری شدند.

طی این عملیات ضد تروریستی، علاوه بر انهدام یک دستگاه بمب‌گذاری‌شده با ۶۰۰ کیلوگرم مواد منفجره، تعداد پنج بمب آماده اقدامات انتحاری و بیش از ۷۰۰ کیلوگرم مواد انفجاری همراه با ده‌ها هزار فشنگ و تعدادی سلاح و مهمات دیگر به دست رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه افتاد. 

این اطلاعیه با اشاره به همراهی و همکاری شجاعانه رزمندگان نیروی انتظامی و اداره‌کل وزارت اطلاعات استان سیسستان و بلوچستان با واحدهای قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه تأکید کرده است: عملیات ضد تروریستی تا انهدام کامل بقایای تروریست‌های تکفیری که متواری شده‌اند، ادامه داشته و اخبار تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها