کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

صدر نشين گرانترين خودروهای وارداتی بهمن ماه


کد خبر : ۳۷۲۹شنبه، ۱۰ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۱:۰۶۵۸۳۶ بازدید

يک دستگاه بنز SL500 قهوه‌ای متاليک به ارزش 177 هزار و 312 دلاردر صدر گرانترين خودرو وارداتی بهمن ماه قرار گرفت.

در بهمن ماه سال جاري يک دستگاه بنز SL500 نو قهوه ای متاليک به ارزش 177 هزار و 312 دلاردر صدر گرانترين خودرو وارداتي بهمن ماه قرار گرفت.اين خودرو از  امارات متحده عربي به بندر نوشهر وارد شده است. 

بر اساس اين گزارش  يک دستگاه بي ام و نو کوپه ساخت2013 به ارزش 161 هزارو 962 دلار دومين خودرو وارداتي گرانقيمت در مدت ياد شده است که اين خودرو نيز از امارات متحده عربي به بندر نوشهر وارد شده است. 

رتبه سوم گرانترين خودرو وارداتي بهمن ماه متعلق به يک دستگاه بي ام و کوپه دنده اتومات به ارزش 156 هزارو 292 دلاراست که اين خودرو نيز از امارات متحده عربي به بندر نوشهر وارد شده است. 

همچنين يک دستگاه مازراتي کواترو پورته به ارزش 135 هزارو 261 دلار از امارات متحده عربي به کشور وارد شدو در رتبه چهارم خودرو هاي گرانقيمت وارداتي قرار گرفت. 

در رتبه پنجم يک دستگاه مازراتي کواترو پورته سفيد رنگ به ارزش 146 هزارو 725 دلارقرار گرفت که اين خودرو نيز از امارات به بندر نوشهروارد شده است. 

رتبه هاي بعدي خودرو هاي گرانقيمت وارداتي بالاي 100 هزار دلار متعلق به خودرو هاي بي ام و است. اين گزارش مي افزايد در يازده ماهه سال جاري 61 هزار و 70 خودرو به ارزش یک میلیارد و 272 میلیون و 969 هزار و 323 دلاربه کشور وارد شده است. واردات خودرو در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته از نظر تعداد 60 درصد و از نظر ارزش 37.3 درصد رشد را نشان مي دهد. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها