کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فرار مالیاتی 16 میلیون دلاری کریستیانو رونالدو


کد خبر : ۳۷۲۵۸چهارشنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۴۹۴۲۸ بازدید

دادستانی اسپانیا رونالدو را متهم به تخلف مالیاتی کرده است. گفته می‌شود که او نزدیک به ۱۵ میلیون یورو از طریق واریز کردن پول به حساب یک ...

دادستانی اسپانیا رونالدو را متهم به تخلف مالیاتی کرده است. گفته می‌شود که او نزدیک به ۱۵ میلیون یورو از طریق واریز کردن پول به حساب یک شرکت جعلی فرار مالیاتی داشته است. رونالدو پردرآمدترین فوتبالیست جهان است.

موضوع به درآمدهای حاصل از واگذار کردن امتیاز عکس‌های این سوپراستار جهان ورزش برمی‌گردد. کریستیانو رونالدو برای واگذار کردن حق استفاده از عکس‌های خود در فاصله زمانی ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۴ مبلغی معادل ۱۵۰ میلیون یورو درآمد داشته است. رونالدو برای فرار مالیاتی خود شرکتی را در سال ۲۰۱۰ تاسیس کرده بود. در آن هنگام، از پیوستن او از باشگاه منچستریونایتد به رآل مادرید یک سال می‌گذشت.

ماموران امور مالیاتی اسپانیا این اقدام کریستیانو رونالدو را نادیده گرفتن آگاهانه الزام‌های مالیاتی اسپانیا دانسته‌اند. پرونده فرار مالیاتی رونالدو به دادستانی این کشور ارسال شده است. مجازات تخلفات مالیاتی در اسپانیا بسیار سنگین است و حتی می‌تواند زندانی شدن این سوپراستار جهان فوتبال را در پی داشته باشد.
به کانال دویچه وله فارسی در تلگرام بپیوندید

پردرآمدترین ورزشکار جهان

کریستیانو رونالدو که چهار بار عنوان برترین فوتبالیست جهان را در کارنامه خود دارد، بر اساس گزارش مجله آمریکایی "فوربس" پردرآمدترین ورزشکار جهان به حساب می‌آید.

فرار مالیاتی برای لیونل مسی دردسرساز شد

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی این نشریه، رونالدو ظرف ۱۲ ماه گذشته، حدود ۸۳ میلیون یورو درآمد داشته است.

رقیب اصلی رونالدو در جهان فوتبال، یعنی لیونل مسی، چند هفته پیش به جرم فرار مالیاتی به ۲۱ ماه زندان محکوم شده بود. میزان فرار مالیاتی مسی حدود ۴ میلیون یورو اعلام شده است. حال آنکه، میزان تخلف مالیاتی رونالدو ۴ برابر فرار مالیاتی مسی است. حکم زندان در مورد مسی به احتمال زیاد اجرا نخواهد شد. در اسپانیا احکام زندان کمتر از ۲ سال در مورد افرادی که پرونده ندارند، معمولا تعلیق می‌شود.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها