کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مالیات، نگرانی اصلی صاحبان تجارت‌های کوچک


کد خبر : ۳۷۲۱۶سه شنبه، ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰:۱۶۱۲۲۵ بازدید

بر اساس تحقیقات خبرگزاری CNBC که در روز پنج شنبه منتشر شد، یک چهارمِ صاحبان تجارت اعلام کرده اند که در حال حاضر مشکل اصلی ...

بر اساس تحقیقات خبرگزاری CNBC که در روز پنج شنبه منتشر شد، یک چهارمِ صاحبان تجارت اعلام کرده اند که در حال حاضر مشکل اصلی آن‌ها پرداخت مالیات است. این نظر سنجی در تاریخ 17 تا 28 آوریل سال 2017 بین 2030 نفر از صاحبان تجارت های کوچک (18 سال به بالا) صورت گرفت. 42% مصاحبه شوندگان بر این باورند که تغییرات سیاست های مالیاتی بر روی کسب و کار آنان تاثیرمثبت خواهد گذاشت و 33% آنان آن را بی تاثیر و 24% باقی تاثیر آن را منفی اعلام کرده اند.

پس چرا اولویت اول کارآفرینان، مالیات می باشد؟ اندرو شرمن، وکیل، در پاسخ به این سوال اعلام کرد: «مالیات تاثیر مستقیم بر روی رشد و رقابت های جهانی می گذارد.» بسیاری از سرمایه گذاران  به سرمایه گذاری در زمینه های آموزشی علاقه دارند که متاسفانه با وجود مالیات ها، تنها مقدار ناچیزی برای آن ها باقی می ماند.»

چه کسانی از طرح قطع شدن مالیاتِ ترامپ سود می برند؟ بسیاری از صاحبان تجارت های کوچک امید دارند که مالیات قطع می شود. برخی دیگر بر این باورند که گفته های ترامپ شروعی برای یک مذاکره است و برنامۀ قابل اجرایی نخواهد بود. شرمن گفت: «به نظر من بسیاری از صاحبان تجارت منتظر هستند تا اصلاحیه ها در خصوص مالیات هرچه سریع تر قطعی شوند.»

ترامپ خواستار قانون مالیات ساده تری شد که در آن به جای 7 اصل تنها 4 اصل وجود داشته باشد و در کل نرخ مالیات کاهش بیابد و در مقابل مقدار کسورات کم باشد. او هم چنین خواستار کاهش نرخ مالیات تا 15% برای مشاغل آزاد، کسب و کار های کوچکِ ثبت نشده و هم چنین شرکت های بزرگ شد. در حال حاضر میزان مالیات های پرداختی تجارت های کوچک بسیار بالا است.

به گفتۀ ریموند هالر، شریک مالیاتی در یکی از شرکت های نیویورک، اگر که طرح مالیاتی ترامپ به مرحلۀ اجرایی برسد، اتفاق خوبی برای صاحبان تجارت های کوچک خواهد افتاد و آن  این است که  می توانند پول بیشتری در زمینۀ کاری خود خرج کنند. از آن جا که نرخ مالیات کاهش می یابد می توانند از آن پول برای گسترش کار خود استفاده نمایند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها