کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

برج اقامتی موقت و المان شرکت پدیده شاندیز در 34 طبقه تایید و تصویب شد


کد خبر : ۳۷۲۰۴دوشنبه، ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۳:۳۵۴۰۵۶ بازدید

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در جلسه امروز، دوشنبه مورخ 96/03/22 شورای عالی شهرسازی ...
برج اقامتی موقت و المان شرکت پدیده شاندیز در 34 طبقه تایید و تصویب شدبرج اقامتی موقت و المان شرکت پدیده شاندیز در 34 طبقه تایید و تصویب شد

بابک دین پرست معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور گفت: در جلسه امروز، دوشنبه مورخ 96/03/22 شورای عالی شهرسازی و معماری ایران که به ریاست وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، با احداث برج اقامتی موقت و المان پروژه پدیده شاندیز در ٣٤ طبقه موافقت گردید.

دین پرست رییس کارگروه ویژه پیگیری مسائل شرکت پدیده با ذکر این خبر گفت: بر اساس اعلام نماینده وزارت کشور در شورایعالی شهرسازی، در جلسه امروز شورای عالی شهرسازی و معماری کشور که به ریاست دکتر آخوندی وزیر راه و شهرسازی برگزار شد، مصوبه مورخ ۱۳۹۶/۱/۲۸ شورایعالی شهرسازی، مجددا مورد تصویب قرار گرفت.

دین پرست افزود، با توجه به تخصیص مبلغ ٩٥٠ میلیارد ریال از تسهیلات کنسرسیوم بانکی و همچنین برگزاری مناقصات مربوط به تکمیل طرح های نیمه تمام پروژه پدیده شاندیز طی هفته قبل، انتظار می رود که با پیگیری مجدانه هیات مدیره شرکت و حمایت های مستمر و همیشگی ستاد تدبیر استان خراسان رضوی، تعهد هیات مدیره شرکت مبنی بر آغاز عملیات اجرایی پروژه در روز عید فطر امسال، بدون تاخیر و در موعد مقرر محقق گردد.

وی در پایان از وزیر راه و شهرسازی و همکاران ایشان و همچنین اعضای شورای عالی شهرسازی و معماری ایران، برای رفع یکی از مهمترین موانع موجود در مسیر آغاز فعالیت های عمرانی شرکت که نشان از همدلی و همراهی صمیمانه مسئولین ذیربط با خانواده بزرگ پدیده دارد تقدیر و تشکر کرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها