کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

30 سال زندان، مجازات راننده شیطان صفت و همدستش


کد خبر : ۳۷۰۲۳پنجشنبه، ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۳:۳۸۱۴۵۲ بازدید

راننده شیطان صفت که با همدستی دوستش، دختر جوانی را ربوده و مورد آزار واذیت شیطانی قرار داده بودند صبح دیروز در شعبه ...

گروه حوادث- راننده شیطان صفت که با همدستی دوستش، دختر جوانی را ربوده و مورد آزار واذیت شیطانی قرار داده بودند صبح دیروز در شعبه ششم دادگاه کیفری محاکمه شدند.

27 مرداد سال 94 دختری به نام «نسرین» -25ساله- به اداره پلیس آگاهی پایتخت رفت و با تسلیم شکایتی گفت: «دیروزوقتی برای بازگشت به خانه سوار یک خودرو مسافربر شدم. مرد دیگری هم کنار راننده نشسته بود. با گذشت چند دقیقه متوجه شدم راننده مسیر دیگری را طی می‌­کند. در حالی که مقصد من میدان خراسان بود راننده وهمدستش با زور و تهدید مرا به قرچک بردند و پس از توقف در یک محل خلوت، دونفری کتکم زدند و به من تعرض کردند.

آنها سپس مرا سوار ماشین کردند وراننده دوباره شروع به حرکت کرد.اما وقتی در بین راه برای خرید مقابل یک مغازه در کنارجاده ایستاد بلافاصله پیاده شدم واز چند مرد که آنجا حضور داشتند تقاضای کمک کردم.آنها هم خیلی سریع راننده و همدستش را دستگیرکردند. مردم هم با پلیس تماس گرفتند و با کمک مأموران به شهر رسیدم.»با طرح این شکایت راننده ودوستش تحت‌بازجویی قرار گرفتند و سپس با دستورقضایی روانه زندان شدند. تا اینکه صبح دیروز دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی شقاقی و با حضور قاضی رستمی- مستشار دادگاه- محاکمه این دو زندانی را آغاز کرد.در ابتدای جلسه، وکیل مدافع دختر جوان با طرح شکایت از دو متهم از دادرسان دادگاه خواستار اشد مجازات برای آنها شد.سپس راننده 42 ساله در حالی که برای اقدام شیطانی‌اش هیچ پاسخی نداشت در برابرقضات ایستاد وابرازپشیمانی کرد. متهم دیگرنیز با اظهار ندامت و پشیمانی، تقاضای عفو و بخشش کرد. سپس محاکمه به‌صورت غیرعلنی ادامه یافت و در پایان جلسه قضات وارد شور شده وهر یک از دو متهم را به 15 سال حبس به خاطر آدم ربایی وتعرض به دختر جوان محکوم کردند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها