کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

محرومیت یک ساله برای مهدی طارمی


کد خبر : ۳۶۸۹۹یکشنبه، ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۵:۱۹۲۵۱۸ بازدید

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با پیگیری مسوولان ریزه اسپور فصل آینده از بازی محروم خواهد شد.

مهاجم ملی‌پوش پرسپولیس با پیگیری مسوولان ریزه اسپور فصل آینده از بازی محروم خواهد شد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از ایلنا، مهدی طارمی در پایان فصل گذشته و با توجه به اتمام قراردادش با پرسپولیس راهی ترکیه شد و بعد از قبول در تست پزشکی و موافقت با مفاد قرارداد این باشگاه، پای برگه رسمی قراردادش با این تیم را به امضا رساند. آقای گل فوتبال ایران در تمرینات این تیم نیز بعد از آن حضور یافت و از سوی مسوولان به طور رسمی به عنوان خرید جدید این باشگاه رونمایی شد.

با این حال او بعد از 10 روز بار دیگر هوای بازگشت به فوتبال ایران به سرش زد و بدون اطلاع مسوولان ریزه اسپور به تهران بازگشت و بلافاصله با مسوولان پرسپولیس به توافق دست یافت و قرارداد دوساله خود را با این تیم به امضا رساند تا در فصل شانزدهم با پیراهن شماره 9 سرخپوشان به بازی پرداخته و در نهایت در تیم ملی و پرسپولیس عملکرد موفقی از خود به جا بگذارد.

در این بین مسوولان ریزه اسپور که پیگیر ماجرای مربوط به قطع همکاری یک طرفه و غیر مسوولانه‌ی مهدی طارمی با این باشگاه بودند، شکایتی در این رابطه به فیفا ارسال کرده و با ارائه مدارک و مستندات خود خواهان رسیدگی به موضوع شده‌اند. مساله‌ای که در صورت اثبات می‌تواند محرومیت یک ساله مهدی طارمی را در پی داشته باشد.

هرچند هوادار متمول پرسپولیس بعد از بازگشت مهدی طارمی بارها عنوان کرده بود که بخشی از غرامت فسخ این قرارداد را پرداخت کرده و بر این اساس مجوز بازگشت این مهاجم را دریافت کرده‌اند، اما شواهد حاکی از این که این بازیکن به هیچ عنوان با باشگاه سابق خود به توافق دست نیافته و  بر این اساس احتمال جریمه وجود خواهد داشت. جریمه‌ای که یک سال محرومیت از بازی محتمل‌ترین آن عنوان می‌شود.

مسوولان پرسپولیس اما در این مسیر دو راهکار پیش روی خود قرار داده اند که گفته می‌شود از سوی وکیل این بازیکن و باشگاه برای مقابله با هر حکمی قرار است به عنوان دفاعیه اعلام شود. این فسخ قرارداد از سوی طارمی در زمانی اتفاق افتاد که ترکیه دچار مشکلات و جنگ داخلی برای براندازی اردوغان بود. مساله ای که به بازیکنان خارجی اجازه می‌دهد در صورت مشکلات و جنگ از کشوری که در آن حضور دارند خارج شوند و امنیت خود را حفظ کنند. موضوع دوم نیز از سوی پرسپولیسی ها مطرح شده مربوط به ادعای قرارداد داخلی این باشگاه با طارمی پیش از حضور در ترکیه است که حق آنها برای جذب این بازیکن در اولویت قرار می دهد. با این حال محرومیت طارمی با توجه به عقد قرارداد با دو باشگاه در یک بازه نقل و انتقالاتی در نهایت او را با جرایمی همراه خواهد کرد که طی روزهای آینده باید در انتظار اعلام آن بود. 



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها