کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل یک هفته ای سراتو اتوماتیک به همراه کارت طلایی


کد خبر : ۳۶۷۲۸سه شنبه، ۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۱:۱۱۷۸۲۸ بازدید

مدیرعامل بورس کالا اظهار داشت: خودروی سراتو یکی از محصولات گروه سایپا، در بورس کالای ایران پذیرش شد تا سایپا بتواند پس از عرضه ...

مدیرعامل بورس کالا اظهار داشت: خودروی سراتو یکی از محصولات گروه سایپا، در بورس کالای ایران پذیرش شد تا سایپا بتواند پس از عرضه فیزیکی این کالا، از طریق انتشار اوراق سلف موازی، برای این محصول خود تامین مالی کند.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از سنا، روز گذشته هشتم خرداد ماه، برای نخستین بار 50 دستگاه خودروی سراتو محصول شرکت سایپا با قیمت پایه 872 میلیون و 604 هزار و 446 ریال در بورس کالای ایران عرضه شد که کل آن مورد معامله قرار گرفت. مدیر عامل بورس کالای ایران، حامد سلطانی‌نژاد در خصوص این عرضه گفت: خودرو سراتو که روز گذشته در بورس کالا عرضه شده است، تا یک هفته به خریداران تحویل داده می شود.

به گفته مدیرعامل بورس کالا، زمان تحویل خودروهای مختلفی که در بورس کالا عرضه خواهند شد، متفاوت است؛ زمان تحویل سراتو یک هفته‌ خواهد بود و قیمت پایه آن همان قیمتی است که در بازار وجود دارد.

وی در خصوص کشف قیمت این کالای تازه وارد به بورس کالا نیز اظهار داشت: امکان کشف قیمت سراتو در بورس کالا، بر اساس عرضه و تقاضا به وجود آمده است.

سلطانی‌نژاد عرضه خودرو در بورس کالا را اقدامی در جهت امکان تامین مالی برای شرکت های خودروسازی خواند و ادامه داد: افزون بر این موضوع، این امکان نیز وجود دارد که معاملاتی به صورت سلف و مدت دار در بازار شکل بگیرد.

به گفته وی، عرضه کنندگان متعددی با خرید خودرو وارد بازار می شوند و محصول خریداری شده را در آینده در بازار ثانویه به فروش می رسانند.

مدیرعامل بورس کالا تحویل یک هفته ای را مزیت عمده عرضه سراتو در بورس کالا خواند و خاطرنشان کرد: برای کسانی که در بورس کالا خودرو خریداری می کنند، مزایایی همچون تحویل زودهنگام وجود دارد، برای نمونه، برای خودرویی که دیروز عرضه شد تحویل یک هفته ای  و همچنین مزایایی روی کارت طلایی خودرو اعمال می شود.

وی در خصوص تحویل خودرو ابراز داشت: همه افرادی که کد معاملاتی دارند، می توانند به طور مستقیم کالای مورد نظر خود را خریداری و همچنین تعیین کنند که از کدام نمایندگی خودروی خود را تحویل بگیرند.

این مقام مسوول در خصوص تقاضای خودروسازهای دیگر برای حضور در بورس کالا گفت: خودروسازان دیگر هم تقاضای ورود به بورس کالا را داده اند و تقاضای آنها در حال بررسی است.

بر اساس این گزارش، پس از پذیرش سراتو در بورس کالای ایران طی چند ماه گذشته، سرانجام روز دوشنبه 50 دستگاه سراتو روی تابلوی معاملات تالار نقره ای رفت که کل عرضه امروز سایپا با استقبال خریداران مواجه شد تا سراتو نیز در کنار سایر محصولات بورس کالا بر تابلو نقش ببندد.

این خودرو 2000 سی سی آپشنال EFS با رنگ های سفید 20 دستگاه، نقره ای 10 دستگاه، قرمز 10 دستگاه و آبی 10 دستگاه در بورس کالا معامله شد. همچنین مبالغ مربوط به مالیات بر ارزش افزوده، بیمه ، شماره گذاری و خدمات در مجموع به مبلغ 118 میلیون و 305 هزار و 554 ریال مازاد بر قیمت پایه از خریدار دریافت می شود. انتخاب رنگ نیز به دلخواه مشتری بود و عرضه سراتوهای به فروش رفته نیز در 16 خرداد ماه صورت می گیرد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها